2021-06-16, 16:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
hvordan vet sh at forholdet ikke er slik. Fordi klienten sier det. Aeh ble drept før sh kunne iakta dette idylliske familielivet. Ser at pulverkaffe smaker bra også for milliardærer. Mulig det er first price.
SH vet dette, fordi han har lest alle saksdokumentene. Han har funnet opplysninger som setter lekkasjene fra saksdokumentene i et annet lys. Han ser at lekkasjene har vært selektivt valgt, for å sette TH i et negativt lys.
Citera
2021-06-16, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
SH vet dette, fordi han har lest alle saksdokumentene. Han har funnet opplysninger som setter lekkasjene fra saksdokumentene i et annet lys. Han ser at lekkasjene har vært selektivt valgt, for å sette TH i et negativt lys.

Selvsagt er det slik. SH har lest alle saksdokumentene. Han har taushetsplikt, men flere brukere her i tråden later som de ikke skjønner dette.
Citera
2021-06-16, 16:19
Medlem
Det kan hende at også SH har fått merke hvor utfordrende samarbeidet med TH kan være.
Citera
2021-06-16, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Selvsagt er det slik. SH har lest alle saksdokumentene. Han har taushetsplikt, men flere brukere her i tråden later som de ikke skjønner dette.
ok. alt i saksdokumentene underbygger idyllen slik at politiet må fabrikkere en annen sannhet for å kaste mistanke over på th. Aeh fikk også løfte om en generøs gave på kr 200000, men hun døde dessverre før hun fikk glede av pengene. Dette understreker vel hvor høyt han verdsatte kona.
Citera
2021-06-16, 16:22
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
tt mener sikkert at th lagde pulverkaffe. Her må alt bortforklares.

Ja alt har en "logisk" forklaring.
Citera
2021-06-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Du virker å være ekstremt opptatt av den negative karakteristikken i familien.

Du er bare opptatt av å skrive om TT.
Citera
2021-06-16, 16:24
Medlem
Citat:
Det kan hende at også SH har fått merke hvor utfordrende samarbeidet med TH kan være.

Hva så? Han er vel fortsatt advokatens hans, er han ikke?

Utfordrende kan bety så mangt, utfordrende mennesker er som regel mer givende også. Om man bryr seg om den slags, selvfølgelig.
Citera
2021-06-16, 16:26
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Utdrag fra brevet: Dette er selvfølgelig ikke tilfellet. Sannheten er stikk motsatt. På gjennomlesningen ba jeg om å få høre opptak av den aktuelle påstanden og det er umulig at politiet misforstår meg. Det vil si at politiet med overlegg har løyet om hva jeg har sagt og manipulert oss i avhør.

Jeg skrev jeg med mine egne ord, og skrev "feiet all tvil til side", i stedet for "umulig at politiet misfortstår meg". Det var en alvorlig feil av meg, skal ikke gjenta seg.

Nå kan du forklare hvorfor du hevder TH fikk barna til å kalle AE noe nedverdigende, når det står i brevet at det ikke var tilfelle.

Kan ikke lese noe direkte som sier at hun fikk høre gjennom opptaket.
Citera
2021-06-16, 16:27
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Du burde ta notater, for Lorentsen har allerede svart på dette.

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Du derimot kan ikke dokumentere påstandene dine.

Hvorfor holder du hele tiden på med denne villedingen i tråden, både når det gjelder saken og debattantene. Det fungerer ikke her, alt er nedtegnet og arkivert.

Du trenger ikke å være så sint. Du virker jo helt krakilsk.
Citera
2021-06-16, 16:28
Medlem
Citat:
Tror ikke advokaten ber ham skrive under på ting han ikke har sagt og så sier han har medvirket til drap. Bare folk med veldig lav intelligens som samarbeider med slikt.
Citera
2021-06-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Kan ikke lese noe direkte som sier at hun fikk høre gjennom opptaket.

Du er herved erklært inkurabel. Da får du fortsette å finne på dine egne sannheter.
Citera
2021-06-16, 16:36
Medlem
Citat:
tt mener sikkert at th lagde pulverkaffe. Her må alt bortforklares.
I NRK avhøret sies det at han tok to kopper kaffe. Kan det være noe muffens med det ? Og hva med stolen han sitter i, er det ikke noe rart med den ? Virker som han har sittet i den før ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in