2021-06-16, 10:34
Medlem
ColaKexs avatar
Varför hänger egentligen Olof med en patetisk snattare och tjackis som Tobias Fridell? Olof är ju jäkligt smart och talangfull i grunden medans Fridell är iq fiskmås milt uttryckt.
Senast redigerad av ColaKex 2021-06-16 kl. 10:50.
Citera
2021-06-16, 11:34
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Olof är ju jäkligt smart och talangfull i grunden
Nej.
Citera
2021-06-16, 11:38
Medlem
Citat:
Dessutom vet jag det finns filmkameror överallt och jag har massa tatueringar och min bil står parkerad utanför.

Tveksamt om det fanns någon bil då han saknar körkort och om det fanns någon bil och han hunnit kört i väg kunde de ju tagit honom för olovlig körning för tusende gången.
🤣🤣
Citera
2021-06-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Snälla, kan folk inte sluta mata det här trollet nu. Det är oerhört tröttsamt att läsa hans inlägg som innehåller noll sanning, utan bara överdriven hittepå.

Det räcker liksom.

Sluta med troll, ni har inget annat att komma med än troll hit och troll dit. Är så trött på att ni ska sprida lögner om mig och svartmåla mig bara för att jag inte håller med er.

Jag har kontakt med Escobar Inc och arbetar där, googla olofs tweet om mofasti där ser ni början.

Tog sedan kontakt och nu arbetar jag mig upp, Olof såg potentialien som ni inte såg. Han skiter i cv utan vill ha folk som inte är two-faced.
Det jag får se är episkt men har massa NDA och är ingen snitch så kan inte svara på allt ni vill ha svar på. Men mycket kommer fram och jag kör på som sagt.

Det var Escobar incs HR och PR som såg mig och mina talanger. Ni förstår väl att Olof och EL lobo är upptagna kan inte sitta och läsa här, dem bryr sig inte ens vad några kufar på flashback skriver om dem och deras företagsemperium.
Citera
2021-06-16, 14:02
Medlem
Citat:
INi förstår väl att Olof och EL lobo är upptagna kan inte sitta och läsa här, dem bryr sig inte ens vad några kufar på flashback skriver om dem och deras företagsemperium.

Mmm. Jag har sett att det är grymt upptagna, med att leka med mjukisdjur, är ju jävligt maffia. 🤣🤣🤣
Citera
2021-06-16, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Mmm. Jag har sett att det är grymt upptagna, med att leka med mjukisdjur, är ju jävligt maffia. 🤣🤣🤣

Är massa PR som görs. Dem har fullt upp och sitter mest i sina headset i massa businessmöten var därför vi gick till zampa pizza burgers för där får vi sitta ostört och arbeta på och ta mötena.

Vi vet att snokar som Jon Olssson och Antonjia Mandir och massa andra B-kändsiar vill försöka ta snack med Escobar för sponsring och annat. Olsson ville ju att hans väskmärke douche bags skulle skapa en Douchebag escobar bäknarveska.

Så ja mannen Escobar har business som aldrig för,stämmer, skyddar kändisar och massa andra nya arbeten och produkter som är på väg ut, kanske en ny telefon om klarna slutar scama folk.
Citera
2021-06-16, 17:26
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Olsson ville ju att hans väskmärke douche bags skulle skapa en Douchebag escobar bäknarveska.

Annars kan ju Tobias Fridell snatta några guccis till er som bäknarveskor....

Eller nej just det, luffartjackisen klarar ju inte ens det.
Citera
2021-06-16, 17:43
Medlem
Betyg
(FB) Skvaller om Escobar Inc (med närstående företag) /Mod
Citera
2021-06-16, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilogic
Fast det var ju Escobar Inc som lurade köparna. Det är klart som fan Klarna stoppar betalningarna.
Olof lär ju inte hitta något företag som skulle tillverka dessa telefoner, och vem vill samarbeta med en mytoman?

Du är ett troll, och du har ju inte bevisat ett skit hittills!

Sluta med troll, kan ni inte säga något nytt eller? patetiskt med era argument. Är inget troll och ni ska vara tacksamma med den information jag ger. Förstår ni inte om jag säger allt jag redan varit med om i Escobar Inc kommer Olof och El Lobo sparka mig på dagen????

Klarna fryste betalningarna, massor har fått telefonerna innan detta började, anis don demina, MKHBHDM mrwhosetheboss unbox therapy och massa andra som ahr det på film. Hur fan är det scam då? är det CGI-effekter? Sen hur tusan ska vi kunna skicka ut mobilena när det är fryst av klara, smutsiga tattarbolag är klarna.
Citera
2021-06-16, 20:27
Medlem
Angående Fridell så tror jag EscobarInc/OG ser honom som billiga "muskler" att skrämma influencers med alternativt kanske han får honom att sno en Gucci väska som han sedan kan ge Svetlana
Citera
2021-06-16, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itsallfakenews
Angående Fridell så tror jag EscobarInc/OG ser honom som billiga "muskler" att skrämma influencers med alternativt kanske han får honom att sno en Gucci väska som han sedan kan ge Svetlana

Ja, han ger verkligen ett skräckinjagande intryck…..Ser ut som en typisk försäljare på Skänninge marknad.

Vem var det som hade besökt Escobar Incs ”kontor” i Colombia? Om du ser detta, kan du inte ta en rundtur med Roberto och fråga lite om Olof, berätta lite hur han marknadsför sig och företaget i Europa.

Olof har garanterat scammat/lurat gubben, ett lätt offer då han under längre tid verkar haft ekonomiska bekymmer.
Citera
2021-06-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Ja, han ger verkligen ett skräckinjagande intryck…..Ser ut som en typisk försäljare på Skänninge marknad.

Vem var det som hade besökt Escobar Incs ”kontor” i Colombia? Om du ser detta, kan du inte ta en rundtur med Roberto och fråga lite om Olof, berätta lite hur han marknadsför sig och företaget i Europa.

Olof har garanterat scammat/lurat gubben, ett lätt offer då han under längre tid verkar haft ekonomiska bekymmer.

Fast Olof har redan förklarat detta Roberto är rik, massor med pengar men tvingas av Colombianska regeringen att göra dessa rundturer inte för att han behöver pengar från några flashbackare som inte har råd att bo på hilton utan måste boka något via airnb . Det är för att han har en villkorlig dom och tvingas göra detta av domaren. Annars hade han aldrig gjort detta. Vill inte spendera resten av sitt liv i fängelse.

Här kan ni läsa själva.
https://leyes.co/codigo_penal/64.htm

Citat:
El tiempo que falte para el cumplimiento de la pena se tendrá como periodo de prueba. Cuando este sea inferior a tres años, el juez podrá aumentarlo hasta en otro tanto igual, de considerarlo necesario.

Fast ni kan väl knappast läsa spanska eller lagböcker så ni lär väl inte veta vad som står ändå.

Men ja Badis eller vad hen nu heter ta en tur med Roberto och fråga om varför han gör detta om det är för hans villkorliga dom. Och var Escobar Incs kontor är, han kommer säga det är var jag sa det var..
Ni förstår väl att Badis inte vet något om colombia, tro att colombianer inte använder kostym
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in