2021-08-15, 10:18
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Som det ser ut verkar den här el lobo hoppat av eller blivit utkickad ur mercenaries mc. Någon som vet varför?
Citera
2021-08-15, 10:31
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Som det ser ut verkar den här el lobo hoppat av eller blivit utkickad ur mercenaries mc. Någon som vet varför?

Existerar det ens? Dagcentrets hårda klubb för törstiga killar.

https://www.instagram.com/p/CHDdXiDHYJc/
Citera
2021-08-15, 10:41
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan

Ja det oklart om denna klubb ens existerar. Det känns ju lite som raffa pancamos gangland gäng.
Typ bygdens funktionsvarierande samlade under gemensam fana
Citera
2021-08-15, 10:45
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Jag är rätt övertygad om att Olof inte ljuger så mycket som många tror.
Han har för mycket grejer som har en trovärdig bakgrundshistoria.
Det är vissa grejer som fått folk att dra öronen åt sig men han kan backa upp för mycket saker för att allt är bs.

Han har gjort en resa och ett par till.
Jag ser fram emot dokumentären.
Den skall bli jävligt intressant.
Finns ingen info om när den kommer? För det är ju sagt att den skulle komma nu i augusti.
Citera
2021-08-15, 11:20
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Jag är rätt övertygad om att Olof inte ljuger så mycket som många tror.
Han har för mycket grejer som har en trovärdig bakgrundshistoria.
Det är vissa grejer som fått folk att dra öronen åt sig men han kan backa upp för mycket saker för att allt är bs.

Han har gjort en resa och ett par till.
Jag ser fram emot dokumentären.
Den skall bli jävligt intressant.
Finns ingen info om när den kommer? För det är ju sagt att den skulle komma nu i augusti.
Nämn en grej med Olof som har en "trovärdig bakgrundshistoria"?
Du anser att han bara ljuger litegrann och inte jättemycket?
Citera
2021-08-15, 11:56
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Nämn en grej med Olof som har en "trovärdig bakgrundshistoria"?
Du anser att han bara ljuger litegrann och inte jättemycket?
Om du lyssnar på vad han berättade i klippet med Alexander bard som är 2 timmar långt så kommer det fram en del där tex som du ju kan vifta bort som bs om du vill det.

Det han gjorde bort sig med var det där klippet när han ger 10000 dollar till kanalinnehavaren.
Det var ju bara fake som fan.
Sen klockan han pajar. Svintöntigt.
Och sen de där fula videochattarna han har med lite olika människor. Där är han en tönt.

När den här dokumentären kommer snart så tror jag att många kommer sätta i halsen.
Faktiskt.
Citera
2021-08-15, 13:51
Medlem
Citat:
Om du lyssnar på vad han berättade i klippet med Alexander bard som är 2 timmar långt så kommer det fram en del där tex som du ju kan vifta bort som bs om du vill det.

Det han gjorde bort sig med var det där klippet när han ger 10000 dollar till kanalinnehavaren.
Och sen de där fula videochattarna han har med lite olika människor. Där är han en tönt.

När den här dokumentären kommer snart så tror jag att många kommer sätta i halsen.
Faktiskt.
Vad babblar du om? Läs lite, allt är lögn eller är skitsaker som han kan bygga ett luftslott ifrån.
Citera
2021-08-15, 15:36
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:

Faktiskt.

Men snälla, sluta. Olof har bevisats ljuga så många gånger nu att det inte ens är spännande längre. En favorit var när han visade upp en Patek Philippe Nautilus där datumfönstret satt helt fel och det på meters avstånd syntes att det var en kopia; En annan är de biljetter/passerkort han visade som han påstod var från Trumps installationsparad. Tyvärr hade han köpt de korten på en auktionssajt där annonsen låg kvar under "sålda objekt".

Etc, etc. Detta kan upprepas i oändlighet.

Någon dokumentär tror jag knappast kommer att produceras eller visas. Om det förmodan kommer något så lär det bli i stil med "Outsiders" på typ TV12 där han kommer att visas upp som den märkliga och psykiskt ickenormala individ han faktiskt är. Det går inte att framställa honom som normal utan de kommer att behöva rada upp märkliga sammanhang och framställa honom som en lite halvt manisk kuf. Det går inte heller att komma runt att de pengar han eventuellt har sannolikt inte har kommit till honom på ärligt vis.
Citera
2021-08-15, 16:05
Medlem
Rainmans avatar
Citat:

Han är även sparkad som europachef för escobar inc
Citera
2021-08-15, 19:31
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan

Ser ut som en 100% Samhall arbetare.
Citera
2021-08-16, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Han är även sparkad som europachef för escobar inc

Olof har iaf på twitter ändrat sin info till investor och nämner inget om escobar längre.
Citera
2021-08-16, 03:52
Medlem
Nån annan som lagt märke till att våran kära tjockis är med på ett litet hörn på mix megapol? 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in