Citat:
Ursprungligen postat av
Xenonen
Du är verkligen en hycklare. Alla visste vem Saddam var när USA stödde honom också. Du vill bara till varje pris smutskasta Palestinierna.
Men Halabja var ju Iran? Ja, i alla fall om man skall tro USA som vid den tiden försökte skydda Saddam genom att anklaga Iran för angreppet. USA hjälpte som sagt USA med gaskrigföring. Det var enbart de år Saddam hade USA i ryggen han vågade ägna sig åt sådana krigsbrott.
Israel har konsekvent valt terrorister och krigsförbrytare till ledare, men aldrig att du skulle kritisera dem. De har Rabin, Sharon, Begin, Shamir, Kahane m fl som förebilder. De samarbetade med apartheidregimen i Sydafrika osv.
Uppenbarligen är det egentligen inte att palestinierna stött en del osympatiska ledare som stör dig, så vad driver dig ensidiga ställningstagande för sionisterna och deras ockupation och etniska rensning?
Du kan kalla det vad du vill, de artiklar som beskriver Palestiniernas vurm för Saddam kanske du också kallar smutskastning?
Tror du att jag tänker försvara USA`s utrikespolitik? Ehh... ok. Men nej det gör jag inte. Lika lite som att jag försvarar deras stöd för Pol pot vi talade om tidigare.
Rabbi Kahane? Hans organisation har det tagits avstånd från:
Today, both groups are considered terrorist organisations by Israel,[3] Canada,[4] the European Union,[5] Japan,[6] and the United States.[7] The groups are believed to have an overlapping core membership of fewer than 100 people,[8][9] with links to the modern party Otzma Yehudit.[10][11]
Wiki.
Stött en del osympatiska ledare?

En hel del skulle jag säga, och fortsätter med det. Det är en del av problemet. Hitler, Saddam, Bin Laden osv.
Men nu måste du skämta, ensidiga ställningstagande för sionisterna? Jag har skrivit ett antal gånger att Israel har ett ansvar också. Det du skriver är helt fel.