2021-06-15, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Håkan=smart=😂😂😂😂

Ja just det... 😆👍
Citera
2021-06-15, 22:38
Avslutad
Citat:
Samma här!
Är bara gnäll för att han får in för lite tiggeri pengar?
Och det är vi onda hatares fel om man ska tro på sekten som skriver här.

Neej det är bara pajas Håkans eget fel!

Exakt.
Citera
2021-06-15, 22:39
Medlem
LightCameraActions avatar
Citat:
Håkan=smart=😂😂😂😂
Jävligt moget att regga ett konto här för att angripa Håkan. Jävla stalker fasoner eller har du betalt.
Citera
2021-06-15, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Rätt stört ändå att han på riktigt tycker att han ska ha pengar av Youtube för att han använder deras produkt för att blaja runt en massa och tigga från tittarna. Hade jag filmat det Håkan gjort hade jag inte förväntat mig ett korvöre, varför skulle jag få det?

Han har dessutom nu i minst ett halvår sagt att han ska lämna Youtube, men antar att det varit pengarna som gjort att han stannat kvar,nu när annonsintäkterna är borta förstår jag inte varför han fortfarande klänger sig fast vid Youtube han spyr så mycket galla över.
Antar att det är swishflödet som minskar drastiskt om han endast använder sig av Rumble,endast ett par hundra MAX följer honom där,verkar som om följarskaran inte riktigt grejar detta med att hitta igen gubben på Rumble.
Citera
2021-06-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
SwedishYoutuber sammanfattar det bra tycker jag.

Swischa för fan inga pengar nu då han gråter ut för att han inte får in några pengar. Han bevisar där ännu en gång att han bara sitter och sluddrar och läser innantill om folk är dumma nog att swischa. Han har tidigare skrutit om vilka stora pengar ha tjänar. Det är folk som swischar till honom.
Han fick ihop 200 000 på kort tid till KFM så han fick tillbaka båten. Det fick de som skänkt pengarna knappt ett tack för.

Tidigare har han sagt att han skulle processa om det med masten men inte ett ord om det nu. Där fick han in pengar via swisch.

Båten är inte hans enligt det senaste han sagt, så varför ska han engagera sig ? Vem lägger i en båt med masten så som Micke Svensson skriver. Han säger själv att den kan ha blivit skadad när en båt körde på den gör att masten sticker ut tre meter från båten. Detta om den är skadad.

Han hotar med att lägga ner. Konstigt när han är en sån frihetskämpe som kämpar för Sverige. Måste han ha betalt för det ? Han jobbar inte och har all tid i världen att göra sina videos. Det hinner man med även med ett heltidsjobb. Gå inte på lögnaren och Mytomanens snack och swischa honom pengar. Låt honom få börja jobba och betala det han ska ha för egna intjänade pengar.

Bra sagt!

Denna historia har så många hål att den ligger på havets botten för väldigt länge sedan....om man har något att tänka med förstås.
Var det visst någon som skrev i kommentarsfältet i hb's Youtube kanal.
Och det stämmer förträffligt!

Jag förstår överhuvudtaget inte vad båten har med hans nyhetsförmedlande att göra?
Och ännu mindre vad hans prenumeranter ska göra med all denna information om båten?
Allt bottnar i att han inte kunnat sköta sina egna skulder,inget annat.
Hur I hela friden kan man vilja gå ut med det offentligt??????
Och få det till någon annans fel dessutom.
Senast redigerad av Kho71 2021-06-15 kl. 23:03.
Citera
2021-06-15, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCameraAction
Jävligt moget att regga ett konto här för att angripa Håkan. Jävla stalker fasoner eller har du betalt.

Alla utom Håkan får betalt. Det är jättesynd om honom som jobbar så hårt.

Glömde KFM förresten att lämna tillbaks skruvdragarna i samband med att dom lämnade tillbaks båten? Eller hade dom sönder skruvdragarna också? Det låter som en rimlig förklaring till varför Håkan inte längre jobbar som vanligt folk. Eller har han fått tillbaks skruvdragarna och i sin tur lånat dom vidare till bilverkstan så att dom till slut kan laga Håkans gamla Mondeo? Så många frågor. Och som vanligt INGA svar från oraklet.
Citera
2021-06-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCameraAction
Nej ring psykakuten förresten och be om hjälp.

Varför är du så arg?
Du känner ju inte Håkan!
Det är väl inte synd om han som har drygt 15000 trogna följare som försörjer han.

Du har rätt KSI betalar mig för att stalka Varseljesus!
Därför jag vet att han inte jobbat där!.
Pellejöns!

Säg åt HB som du inte känner att söka vård för sitt missbruk ser jävligt sleten ut.
Måste värka från lever o dylikt
På riktigt han behöver vård.
Citera
2021-06-15, 23:07
Medlem
Nu lovar han återigen att lämna tuben och sluta kommentera politik. Jag tror det när jag ser det. Eller snarare inte ser honom längre.

https://www.youtube.com/watch?v=AZLP9UeGTgY
Citera
2021-06-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Nu lovar han återigen att lämna tuben och sluta kommentera politik. Jag tror det när jag ser det. Eller snarare inte ser honom längre.

Är frågan om det är ett hot eller löfte?
Citera
2021-06-15, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av why

Liggande ner i hörnet med snus i mungipan... Ja vi får se.
Citera
2021-06-15, 23:31
Medlem
Citat:
Är frågan om det är ett hot eller löfte?

Han tycker säkert det blivit för mycket fokus på hans båt/privata ekonomi ,det var där han gjorde fel,skulle aldrig blandat ihop det,det retade tydligt gallfeber på många.
Sen så säger han att "vänstertrollen" inte har något för att de kommenterar hans videos,när han samtidigt säger att det är därför han lägger ner,blev sånt liv bara när jag filmade masten,inge kul,ingen lyssnar m.m
Jag ser direkt på alla kommentarer att det är en jävla skillnad om han bara läser nyheter eller pratar båt/ekonomi/skulder.
Då kommer skitstormen som ett brev på posten.
Det måste väl ändå han snappat upp också?
Det är när han tar upp allt som rör hans privata ekonomi/skulder som han får minst sagt svar på tal.
Ser han verkligen inte mönstret?
Senast redigerad av Kho71 2021-06-15 kl. 23:35. Anledning: Stavfel
Citera
2021-06-15, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Han tycker säkert det blivit för mycket fokus på hans båt/privata ekonomi ,det var där han gjorde fel,skulle aldrig blandat ihop det,det retade tydligt gallfeber på många.
Sen så säger han att "vänstertrollen" inte har något för att de kommenterar hans videos,när han samtidigt säger att det är därför han lägger ner,blev sånt liv bara när jag filmade masten,inge kul,ingen lyssnar m.m
Jag ser direkt på alla kommentarer att det är en jävla skillnad om han bara läser nyheter eller pratar båt/ekonomi/skulder.
Då kommer skitstormen som ett brev på posten.
Det måste väl ändå han snappat upp också?
Det är när han tar upp allt som rör hans privata ekonomi/skulder som han får minst sagt svar på tal.

För mindre än ett år sedan så jobbade han i alla fall. Kul att återuppleva gamla videos där han talar lugnt och sansat till sina följare.

https://www.youtube.com/watch?v=MDUIunelHOs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in