2021-06-15, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Tror kfm dokumenterar noga innan de beslagtar npgon egendom,för att inte npgon ska i efterhand komma med en massa hittepåskador.
Då kan kfm skita blankt I dom som ska försöka sko sig på beslagtagandet.
Detta Förfarande att hitta på skador i efterhand är garanterat inget nytt för kfm, säkert vanligt att kfm råkar ut för, de vet att många gånger att det folk som inte drar sig för någonting.
Se bara på detta fall.
Inte ens nu så förstår han att allt detta är endast hans egna problem,han har själv satt sig i skiten,gnäller som en liten skolpoljke.
Patetiskt att se.

Ja det är som en av kommentarerna på uppladdningen belyste:

"Det hade varit billigare att betala skatteskulden"

Det är svårt att argumentera bort.
Citera
2021-06-15, 21:42
Avslutad
SwedishYoutuber sammanfattar det bra tycker jag.

Swischa för fan inga pengar nu då han gråter ut för att han inte får in några pengar. Han bevisar där ännu en gång att han bara sitter och sluddrar och läser innantill om folk är dumma nog att swischa. Han har tidigare skrutit om vilka stora pengar ha tjänar. Det är folk som swischar till honom.
Han fick ihop 200 000 på kort tid till KFM så han fick tillbaka båten. Det fick de som skänkt pengarna knappt ett tack för.

Tidigare har han sagt att han skulle processa om det med masten men inte ett ord om det nu. Där fick han in pengar via swisch.

Båten är inte hans enligt det senaste han sagt, så varför ska han engagera sig ? Vem lägger i en båt med masten så som Micke Svensson skriver. Han säger själv att den kan ha blivit skadad när en båt körde på den gör att masten sticker ut tre meter från båten. Detta om den är skadad.

Han hotar med att lägga ner. Konstigt när han är en sån frihetskämpe som kämpar för Sverige. Måste han ha betalt för det ? Han jobbar inte och har all tid i världen att göra sina videos. Det hinner man med även med ett heltidsjobb. Gå inte på lögnaren och Mytomanens snack och swischa honom pengar. Låt honom få börja jobba och betala det han ska ha för egna intjänade pengar.
Citera
2021-06-15, 21:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Tror kfm dokumenterar noga innan de beslagtar npgon egendom,för att inte npgon ska i efterhand komma med en massa hittepåskador.
Då kan kfm skita blankt I dom som ska försöka sko sig på beslagtagandet.
Detta Förfarande att hitta på skador i efterhand är garanterat inget nytt för kfm, säkert vanligt att kfm råkar ut för, de vet att många gånger att det folk som inte drar sig för någonting.
Se bara på detta fall.
Inte ens nu så förstår han att allt detta är endast hans egna problem,han har själv satt sig i skiten,gnäller som en liten skolpoljke.
Patetiskt att se.

Det dokumenteras med bilder ja.
Citera
2021-06-15, 21:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Rätt stört ändå att han på riktigt tycker att han ska ha pengar av Youtube för att han använder deras produkt för att blaja runt en massa och tigga från tittarna. Hade jag filmat det Håkan gjort hade jag inte förväntat mig ett korvöre, varför skulle jag få det?
Citera
2021-06-15, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Rätt stört ändå att han på riktigt tycker att han ska ha pengar av Youtube för att han använder deras produkt för att blaja runt en massa och tigga från tittarna. Hade jag filmat det Håkan gjort hade jag inte förväntat mig ett korvöre, varför skulle jag få det?

Oavsett innehåll så ger jag honom rätt där i att han som alla andra ska ha annonsintäkter då han har mycket visningar. Han påstår, OBS påstår att han är avmonetiserad och Shadows banned. Det är mycket möjligt då alla åsikter inte är godkända på tuben. Men då det kommer från honom så sätter jag ett frågetecken efter det.
Citera
2021-06-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Oavsett innehåll så ger jag honom rätt där i att han som alla andra ska ha annonsintäkter då han har mycket visningar. Han påstår, OBS påstår att han är avmonetiserad och Shadows banned. Det är mycket möjligt då alla åsikter inte är godkända på tuben. Men då det kommer från honom så sätter jag ett frågetecken efter det.

Ja han påstår att han är skuggbannad. Men jag får gång på gång rekommendationer från YT om hans videos. Och då prenumererar jag inte ens på hans cirkus. Följer honom gör jag men inte som prenumerant. Aldrig i helvete att jag skulle ge honom den äran.

Är han avmonetiserad eller inte? Ingen utom Håkan vet. Och vad Håkan säger är oftast en lögn.
Citera
2021-06-15, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av why
Ja han påstår att han är skuggbannad. Men jag får gång på gång rekommendationer från YT om hans videos. Och då prenumererar jag inte ens på hans cirkus. Följer honom gör jag men inte som prenumerant. Aldrig i helvete att jag skulle ge honom den äran.

Är han avmonetiserad eller inte? Ingen utom Håkan vet. Och vad Håkan säger är oftast en lögn.

Precis. Jag får också upp om varenda video han lägger upp. Ja nästan allt han säger är lögn.
Citera
2021-06-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCameraAction
Man blir de facto rättshaverist om man inte följer statens alla pekpinnar, Håkan är dock smartare än så.

Håkan=smart=😂😂😂😂
Citera
2021-06-15, 22:24
Avslutad
tobbeb17

Hej Håkan det går att byta bara nedersta delen av själva profil Du behöver bara en ny profilrör kanske en meter inte jättedyrt det går att laga den rullen så du kan segla i sommar var bara noga kolla vajern på företaget.
Citera
2021-06-15, 22:30
Medlem
Haha, "...och så har de slängt allt ovanpå däck utan att ta någon hänsyn till varsamhet" -> visar bilder på hur masten ligger upplagd på mjuka på fendrar...

Måste man verkligen ha en mast när man bor i båten och bara bryggseglar?
Citera
2021-06-15, 22:31
Medlem
Citat:
tobbeb17

Hej Håkan det går att byta bara nedersta delen av själva profil Du behöver bara en ny profilrör kanske en meter inte jättedyrt det går att laga den rullen så du kan segla i sommar var bara noga kolla vajern på företaget.

Den där liraren är nog bara ett vänstertroll som vill jävlas med stackars HB. Har Håkan sagt att det kostar 40 000 miljarder att laga masten så är det så.

Håkan är nämligen inte ensam om att kunna räkna.
https://youtu.be/pPpcdTzALWE?t=19
Senast redigerad av why 2021-06-15 kl. 22:35.
Citera
2021-06-15, 22:35
Medlem
Citat:
Precis. Jag får också upp om varenda video han lägger upp. Ja nästan allt han säger är lögn.

Samma här!
Är bara gnäll för att han får in för lite tiggeri pengar?
Och det är vi onda hatares fel om man ska tro på sekten som skriver här.

Neej det är bara pajas Håkans eget fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in