2024-07-23, 20:13
Medlem
3N37s avatar
Säga vad man vill om HB han är generös med att delge sin "publik" sina "sanningar".
Nu senast så skriver han: Kimberly Cheatle avgår och rapporter kommer om att Biden fick en stroke den 17 juli inte covid och ligger för döden. Man kan ju undra hur han får fatt i all info. Kanske genom sina kontakter inom Must ? Ja första påståendet finns ju att läsa "överallt" förståss.
Senast redigerad av 3N37 2024-07-23 kl. 20:23.
Citera
2024-07-25, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Säga vad man vill om HB han är generös med att delge sin "publik" sina "sanningar".
Nu senast så skriver han: Kimberly Cheatle avgår och rapporter kommer om att Biden fick en stroke den 17 juli inte covid och ligger för döden. Man kan ju undra hur han får fatt i all info. Kanske genom sina kontakter inom Must ? Ja första påståendet finns ju att läsa "överallt" förståss.

Information som går att finna överallt som på SVT Radio tidningar osv är sånt HB brukar kalla sina hemliga e privata kontakter.
I övrigt är det allt från Ryska Telegram konton till såkallade Fria medier som han själv..suck..
Brukar ju tolka uppgifterna snällt sagt väldigt fritt.
Så den egna tolkningen är ofta det som ger nöjes värdet.
Dem hittar ju alltid massa kopplingar om bakomliggande konspirationsteorier i exakt allt.
Men tänker alldrig på att det kan finnas intressen som vill att dem ska sprida vissa "sanningar" tex Ryssland.
Eller Kärnkraft och olje industrin osv.
Oavsett vad man tycker kan man ju vara källkritisk åt alla håll..
Dem är ju väldigt tacksamma för den som vill skapa splittring i olika sammanhang.
Så kallade nyttiga idioter iofs är dem väl också riktiga idioter gränsen är hårfin där. Hahaha
Citera
2024-07-26, 12:34
Medlem
Japp
Idag meddelar mytomanmongot att han visserligen inte deltagit i några OS tävlingar mer än som åskådare men dock har det blivit några VM och främst SM i kanot 🙃🙃🙃🙃
Kan vi nyfikna få reda på vilka vm Och vilka sm samt medaljer därifrån för jag antar att det säkert blivit några.
Vintunnan Fläskhaka stammar och mumlar imponerat.
Citera
2024-07-26, 12:42
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Japp
Idag meddelar mytomanmongot att han visserligen inte deltagit i några OS tävlingar mer än som åskådare men dock har det blivit några VM och främst SM i kanot 🙃🙃🙃🙃
Kan vi nyfikna få reda på vilka vm Och vilka sm samt medaljer därifrån för jag antar att det säkert blivit några.

Vm i ölhävning hade varit respektingivande merit 👍
Citera
2024-07-26, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Japp

Det finns olika VM. Jag kom en gång fyra i VM (VästeråsMästerskapen) i luffarchack
Citera
2024-07-26, 16:47
Medlem
Förut var ju Håkan bäst i landet i rodd som ung.
Han dubblade nog eller så vet han inte skillnaden på sporterna?
Påstår ju att han ror 6 mil tre ggr i veckan.
Något hans sportkropp verkligen ser ut som.
Citera
2024-07-28, 14:17
Medlem
Båtklubben idag tar alla priser tror jag..
Drönarattack i Murmansk
Fläskhakan säger
Han är expert på sånt här, jag vet inte vad men det står att läsa i Verdens Gang 😄😄😄😄😄
Citera
2024-07-28, 20:06
Medlem
Svenskodlats avatar
Han refererar helt och hållet till en artikel i friatider om drönsrattscken. Stör mig inte så mkt på sk fd marinofficeren, stör mig mest på hans följare som skänker pengar till han och fetknoppen på Bornholm!
Citera
2024-07-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Det finns olika VM. Jag kom en gång fyra i VM (VästeråsMästerskapen) i luffarchack

Jag deltog en gång i EM i Fickpingis. Kom bara 5:a . Vann överlägset i dubbeln gjorde dykfyllan och hans "avskakare" vintunnan fläsktrynet nasse rönne. Deras teknik med varandra var oöverträffad! Bolljonglerandet med inslag av små förevisningar av mästerligt pastejpackande kunde ingen matcha!
Citera
2024-07-28, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskodlat
Han refererar helt och hållet till en artikel i friatider om drönsrattscken. Stör mig inte så mkt på sk fd marinofficeren, stör mig mest på hans följare som skänker pengar till han och fetknoppen på Bornholm!

Du har så oerhört rätt! Tänk dig om såna där fick någon som helst makt. Huga... Fläsket på holmen är en nasse. Tänk er den i svart uniform chef för fångläger. Hans våta dröm. Båda med i knäpptryckarna och dom för fram sådana här talesmän? Sinnessjukt.

Men som du säger: vilka är dom som lyssnar och hyllar dessa två mentala vrak? Sorgligt faktiskt.
Citera
2024-07-30, 12:18
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
Vet inte hur många nu som gjort koll hos militären och fått fullt klart hakan barmark INTE har genomgått utbildning till röjdykare. Behöver inte diskuteras längre. Helt fastslaget. Läs dessutom Anders Jallai utmärkta text om den patologiska mytomanen där B verkligen står med rumpan bar. Ingen vacker syn f.ö. Nog bara vintunnan rönne som gillar det! Snacket om utbildning till civilekonom är också helt debunkat. Läst några småkurser. Inga examina. Men nu har han beundrare i sin lilla krets av likasinnade. Samtliga pinsamt mentalt utmanade och lågbegåvade.
Ni som följer Bergmark: har han någonsin kommenterat att det jättestora ”hålet” i Estonias SB bog som han påstod sig ha sett 1994 inte existerar?

Han lade ju ut texten rejält för GGE:
https://estoniaferrydisaster.net/pdf/enclosure34.pdf
men Jallai har som du skriver smulat sönder hans historia från botten upp:
https://www.jallai.se/2020/09/det-finns-ett-hal-i-estonia/
Citera
2024-07-30, 15:29
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Ni som följer Bergmark: har han någonsin kommenterat att det jättestora ”hålet” i Estonias SB bog som han påstod sig ha sett 1994 inte existerar?

Han lade ju ut texten rejält för GGE:
https://estoniaferrydisaster.net/pdf/enclosure34.pdf
men Jallai har som du skriver smulat sönder hans historia från botten upp:
https://www.jallai.se/2020/09/det-finns-ett-hal-i-estonia/

Inte vad jag har uppmärksammat, däremot antydde han att hålet (eller kanske snarare sprickan) som hittades i Evertssons dokumentär var det hål han menat hela tiden, trots att det låg på ett helt annat ställe än han sagt och såg helt annorlunda ut. Det faktiska hålet är en intryckning närmare fartygets mitt medan Håkans hål i fören var uppfläkt som en metall-tulpan. Håkan blockar väl de som ifrågasätter så han behöver ju aldrig rätta sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in