Citat:
haha, nu spårar du ju ur helt.
Och det var ju du som "yrade" om AAA och AA-spel. Jag skiter väl i vad de har för budgetsammanhang, jag ville se imponernade spel man förknippar med Xbox men Halo såg inte imponerande ut, och inget gears, inget fable och Bethesda-spelen bara teasers.
Ja, jag har en Switch och en PS4 och spelar mest Switch numera. Än sen då, är det något du tycker är fel med det?
2006-2013 spelade jag mest på xbox 360 och kommenterar därför i alla nu aktuella konsolernas diskussionstrådar då jag periodvis spelat nästan uteslutande på något av formaten. Några år Nintendo, några år Playstation, några år Xbox. Vet inte vad du avser med "majoriteten tycker", du har kört en opinionsundersökning eller? Jag tycker det var en svag konferens för den var nästan bara teasers, andra tycker det var conference of the century för de blir hypade av teasers.
LaCucaracha frågade vad vi tyckte om presskonferensen. Jag svarade på frågan vad jag tyckte om den och då blev några av, ska vi kallade fanboysen, i diskussionstråden upprörda för att jag inte tyckte som den inbillade "majoriteten" tydligen tycker? Märkligt att fråga vad folk tycker om man bara accepterar ett svar
Och det var ju du som "yrade" om AAA och AA-spel. Jag skiter väl i vad de har för budgetsammanhang, jag ville se imponernade spel man förknippar med Xbox men Halo såg inte imponerande ut, och inget gears, inget fable och Bethesda-spelen bara teasers.Ja, jag har en Switch och en PS4 och spelar mest Switch numera. Än sen då, är det något du tycker är fel med det?
2006-2013 spelade jag mest på xbox 360 och kommenterar därför i alla nu aktuella konsolernas diskussionstrådar då jag periodvis spelat nästan uteslutande på något av formaten. Några år Nintendo, några år Playstation, några år Xbox. Vet inte vad du avser med "majoriteten tycker", du har kört en opinionsundersökning eller? Jag tycker det var en svag konferens för den var nästan bara teasers, andra tycker det var conference of the century för de blir hypade av teasers.
LaCucaracha frågade vad vi tyckte om presskonferensen. Jag svarade på frågan vad jag tyckte om den och då blev några av, ska vi kallade fanboysen, i diskussionstråden upprörda för att jag inte tyckte som den inbillade "majoriteten" tydligen tycker? Märkligt att fråga vad folk tycker om man bara accepterar ett svar

Citat:
men det är fortfarande 360-grafik,
Citat:
att det är nästan helt tomt på releasekalandern för 2021
Citat:
Ett PC-spel från i fjol (Flight simulator) är väl det enda jag skulle räkna som AAA från den listan
Citat:
Alla konsoler som lanserats sedan minst 3 generationer bakåt har nog haft starkare utbud än den listan.
Citat:
men det är ett 1 år gammalt PC-spel konvertering. Forza, i samma typ som spel som Ridge Racer eller Switch-spel som ARMS. Helt OK spel, men inget man vill köpa en ny konsol för.
Problemet med dit svar är att det är så obalanserat hade Sony eller Nintendo haft samma Line Up hade det hyllats till skyarna om man bytt ut Halo mot ett Zelda eller God of war. Nu kom ju även Playstation trollet Dan88 in i tråden med och såga alla 27 MS titlar han kröp dock till korset och vidhålla att IAF två titlar kunde vara intressanta för de var ju multiplat.
Funnits massor av omröstningar på all stora spelpublikationer och indikationerna är att majoriteten tycket att det är 4/5 alt 5/5 presentation.
Tom Era och Neo som är Playstation fanboysen heliga graal är inne på att det var en bra konferens.