Citat:
Ursprungligen postat av
Tjugondeapril
Vet inte vad det är för fel på dig men ställer man frågor på Internet & sen blir arg & kallar de som svarar annat än vad du vill höra för idioter så är det något som inte står rätt till. Du gör precis som du vill med din försäljning & det du tänkt göra men JAG BLEV DÖMD FÖR ATT JAG INTE HADE SÖKT TILLSTÅND. Och ja, det står på hemsidorna att allt är lagligt & att dom har tillstånd. Det betyder enligt domen inte att jag också har tillstånd. Dom har tillstånd & får odla industrihampa, de betyder ju inte att du kan köpa frön av dom & odla. Du har inget tillstånd bara för att du handlar av någon som har. Som jag skrev förut så är domen överklagad redan så får se hur det går. Ska skicka dig domen när jag får tid över.
Jag tror inte du har fått nån dom och jag är helt övertygad om att du bara hittar på dethär för att du ska låta mer trovärdig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iknowafewthings
Du bör nog läsa på lite.
Alla produkter med THC under 0,2 % är inte lagliga.
Alla lagliga produkter är inte lagliga att sälja vidare hur som helst. Den får inte delas in i s.k. Missbrukardoser och man får inte vidta några andra åtgärder för att underlätta konsumtion utan att riskera att det ses som en beredning.
Du får inte heller själv rulla en joint av industrihampa och röka den.
Jo t.ex all hampa du köper från nordicmedcan.se får du konsumera som kosttillskott eller röka, du får dock inte göra extrakt av det.
Fast du som säger åt mig att läsa på skulle jätte gärna få länka mig vart du grundar din information på eftersom din information är felaktig och därför var länken från livsmedelsverket inte giltig eftersom det är felaktig information som folk som ni sprider enbart för att lura folk till att tro det är olagligt vilket kallas för skrämselpropaganda.