Citat:
Ursprungligen postat av
Eskulap
Hur har de blivit motbevisade? Jag har inte sett några 109%-iga bevis överhuvudtaget. Vad vi vet säkert däremot är att det finns ett samband mellan vaccin och hjärtmuskelinflammation bland unga. Med andra ord fullständigt rimligt att undra.
Särskilt som spelare som Eriksen screenas konstant och att man nu gått ut med att man fortfarande inte vet varför det hönt trots omfattande tester.
Ni regimvänliga troll är så jävla patetiska. Försöker hela tiden tysta det fria ordet när det inte passar er fascistiska agenda.
1. Inters VD har gått ut och sagt att Eriksen ej tagit vaccin. Han borde nog veta.
2. Danska landslaget har inte vaccinerat spelarna.
3. Det första symptomet på hjärtmuskelinflammation är inte plötsligt hjärtstopp som du verkar tro.
4. Ja, det har rapporterats kring 200-300 fall av hjärtmuskelinflammation av 130 miljoner doser vaccin. Hur många av dessa har lett till hjärtstopp?
Det är otroligt osannolikt som du ser. Så pass osannolikt att det hör inte till topic ens. Om du inte fattar det så tycker jag synd om dig.
Du kritiserar mig att jag lägger tid till att stå emot dessa fjanterier, samtidigt som du själv är inne och spammar dagarna i ända. Hur vore det med lite självrannsakan?