Citat:
Ursprungligen postat av
rocknrullstol
Jasså hört om flera fall. Dock i mindre klubbar. Inte jätte vanligt. Men dock hänt förr ( jag har jobbat i sjukvården i flera år)
Jag vet inte vad det har med saken att göra att du har jobbat i sjukvården. Alldeles oavsett så var det någon tidigare i tråden som var duktig och länkade till ett youtubeklipp med fotbollsspelare som hade dött under match och det var väl typ senaste 20 åren och det var väl några enstaka spelare.
Vad man dock ska ha i åtanke är att det spelas absurt många fotbollsmatcher, dagligen.
Skulle utvecklingen stå still och ingenting ändras alls så tror jag vi nog skulle få vänta ett par tre tusen år innan vi får se det här igen och där någonstans så är det rimligt att folk misstänker att det har med det otestade vaccinet att göra.
Med det sagt så är det inte så att jag personligen säger varken bu eller bä, är för eller emot, det är mest bara ett objektivt konstaterande att det är jävligt konstigt men än så länge är det slump. Händer det igen under turneringen så är vaccinet liksom storfavorit att vara orsaken.
Man kan vinna på lotto men man vinner inte två dragningar i rad.
Edit: Ett par tre tusen år innan vi får se det i typ EM då, såklart.