2021-06-14, 00:43
Medlem
nittonhundrafyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Det kan bli stora problem om de ger vaccinet negativ reklam. Och det tror jag inte klubben vill och vill ha på sitt samvete.

Men här gör du en tankevurpa. Det är naturligtvis bra reklam för vaccinet om Inter går ut och säger att hela truppen är vaccinerad, eller hur? Åtminstone innan Eriksens incident, som man ju inte kunde förutse.

På samma sätt som det är bra reklam för vaccinet att man berättar att tex Armand Duplantis vaccinerades i mars. Enligt din logik så borde det inte vara känt för allmänheten i händelse av att han skulle drabbas av någon allvarlig biverkning? Ändå är det känt!
Citera
2021-06-14, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Den enda möjlighet som finns för det nu är isåfall att vaccinet är luftburet. Isåfall är du illa ute.

Inter director says Eriksen did not have COVID and was not vaccinated
https://www.reuters.com/lifestyle/sports/eriksens-former-cardiologist-says-he-had-no-history-heart-concerns-2021-06-13/

Fortfarande inte bekräftat så du lyckas inte övertyga någon med ditt trams. Han, precis som alla andra människor, har ingen skyldighet att rapportera till någon om han vaccinerat sig eller inte. Jag tror på det när jag hör det från Eriksen själv. Frams tills dess är allt möjligt. Kan bero på medfött hjärtfel, droger, vaccinet...vetenskapen stänger inga dörrar och utesluter ingenting förrän frågan är löst. Sådant sysslar bara religiösa dårar och ideologiska regimtroll som du med.
Citera
2021-06-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Hjärnan är som en dator. Menar du att datoranvändaren (själen) är död
så fort hans/hennes dator befinns vara inaktiv?

På fullaste allvar?

Vad är det för dum jämförelse? Hur kan du jämföra en människa med en dator när en dator kan vara avstängd i 10 år innan man startar den igen. Dummare jämförelse får man leta efter.
Citera
2021-06-14, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Fortfarande inte bekräftat så du lyckas inte övertyga någon med ditt trams. Han, precis som alla andra människor, har ingen skyldighet att rapportera till någon om han vaccinerat sig eller inte. Jag tror på det när jag hör det från Eriksen själv. Frams tills dess är allt möjligt. Kan bero på medfött hjärtfel, droger, vaccinet...vetenskapen stänger inga dörrar och utesluter ingenting förrän frågan är löst. Sådant sysslar bara religiösa dårar och ideologiska regimtroll som du med.

Men ditt inavel. Vet du inte att det inte är första gången fotbollsspelare kollapsar på plan? Det finns en spelare som dog av hjärtstillestånd på planen. Typisk outbildade människor att dra snabba idiotiska slutsatser från en enskild händelse. Det är du som är fanatikern, inte vi andra som varken hävdar det ena eller det andra.
Citera
2021-06-14, 00:48
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Bra att du informerar om det, Captain Obvious.

Det är inte jag som kallar honom död.
Citera
2021-06-14, 00:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Det är inte jag som kallar honom död.

Vem gör det?
Citera
2021-06-14, 00:53
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap

Sitter du på allvar och fortsätter pseudodebatten om CE:s vaccination när det i princip är avgjort?

Citera
2021-06-14, 00:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Den här tråden handlar inte om COVID-19 vaccin!!! Svårt att fatta?

Det finns två rimliga förklaringar till hjärtstoppet.

Antingen medfött hjärtfel eller coronavaccinering.
Citera
2021-06-14, 00:59
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Vem gör det?

Du har gjort. Finns flera inlägg. Man kan inte vara teoretiskt död.
Citera
2021-06-14, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Hjärnan är som en dator. Menar du att datoranvändaren (själen) är död
så fort hans/hennes dator befinns vara inaktiv?

På fullaste allvar?

Hjärnan är aktiv hela tiden mer eller mindre, när den inte är det är man död.
Senast redigerad av ClasZtefanYngwezon 2021-06-14 kl. 01:46.
Citera
2021-06-14, 01:00
Medlem
Citat:

Jaså, så innan corona så fanns det bara ett alternativ då? Samma sak har hänt flera gånger tidigare. Men nu plötsligt kan det vara coronavaccin. Varför inte något annat vaccin? Idiot.
Citera
2021-06-14, 01:01
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Eller infektion, influensa, förkylning eller covid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in