Citat:
Ursprungligen postat av
Norsk80
Jag ser ett gäng plausibla förklaringar:
Medfödd hjärtfel
Dopning
Användning av legala mediciner
Sidoeffekt av C19 vaccin
Infektion som satt sig på hjärtat
Blodtrycksfall
Inte så plausibel:
Född ur röven på en get
Tack. Äntligen någon som presenterar lite teorier.
Blodtrycksfall... det svimmar man väl bara av alternativt blir yr?
Killen såg inte avsimmad ut tycker jag.
Han låg ju med öppna ögon och vissa muskler såg ut som att de spände sig lite. Inte riktigt som ett krampanfall direkt, ett väldigt litet kanske isåfall. Mest troligt att det berodde på att dom körde hjärtstataren på honom.
Vad för sorts infektion kan sätta sig på hjärtat men i övrigt lämna fysiken i bra skick och sen helt plötsligt få hjärtat att stanna?
Legala mediciner, vilken medicin skulle kunna orsaka detta? Hjärtstillestopp pga överansträngning efter intag av ADHD-medicin är väl det jag kommer på såhär på rak arm.
Vaccin (hjärtinflammation), finns det något annat som känns troligt som kan orsaka detta?
Medfött hjärtfel: någon som vet vilka sorts medfödda hjärtfel som kan uppstå helt plötsligt och som man sedan kan få igång hjärtat efter man drabbats? Kan han omedvetet haft nå knas-arytmi (eller vad det heter) som kan uppstå helt plötsligt som fick hjärtat att stanna?
Doping, vet inte tillräckligt om vad en fotbollsspelare skulle dopa sig med för att detta ska hända så plötsligt. Någon annan?