Citat:
Ursprungligen postat av
Floriss
Hva skal du bortforklare det med? At hun løy til en venninne som hun har "fortalt hemmeligheter til" i over 40 år eller hva det er? At venninnen lyver?
Kanskje begge deler. Kanskje hun ville holde skjult hvor ille det egentlig var. At venninnen sier at de hadde hemmeligheter, betyr ikke at de snakket om absolutt alt.
Dessuten er det slik at broren til TH, som hadde truet et vitne, hadde truet flere enn bare det ene vitnet.
Det kom ikke fram i media.
Det finnes et ektepar som i media hadde sagt at hun virket veldig nervøs og redd i tiden før forsvinningen.
Disse valgte å være anonym.
Og så har vi flere vitner i den foreningen. Disse gikk jo til politiet.
Du peker bare på ting som kan tale til fordel for TH. Men jeg husker at du skreiv at de hadde en AGA komfyr. Dette skreiv du lenge før at man kunne se den på NRK-intervjuet.
Dette betyr jo at du kjenner TH personlig.
Man må jo nesten ha vært der inne mer enn en gang for å kunne vite at merket er AGA.
Etter en stund innså du tabben, og redigerte innlegget ditt til noe helt annet, men jeg rakk å se hva du skreiv.
At AE hadde sagt at hun var skuffet over at TH hadde glemt bryllupsdagen, og
at AE hadde sagt at hun gleder seg til hyttetur, er er et veldig tynt grunnlag for å kunne påstå at de hadde det godt sammen, tatt i betraktning alt annet som er kommet fram.
Alle løgnene til TH, og alle indisiene, og at han til slutt har satt seg på bakbeina og nekter å svare.
Han minner meg om et lite barn som har stjålet blåbær, og så nektet for det, men han er blå rundt munnen og blir konfrontert med det, og har valgt å slutte å snakke, og bare ser ned i bakken.