2021-06-12, 00:58
Medlem
TH har bidratt "mer enn forventet"...?

Han som har nektet å forklare seg det meste av tiden etter forsvinningen. Og hva har han bidratt med - utover å være kranglevoren og vanskelig i avhør? TH har bidratt med pistolhistorien, badekarhistorien, pingvinmannen og ellers mistenkeliggjort naboer, forretningsforbindelser, sentrale vitner, tilfeldige forbipasserende på gaten - alt fra en tilfeldig mann som tøyde ut etter trening til en annen mann som gikk tur en annen vei.
Citera
2021-06-12, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hvor har du det fra at barna skal ha fortalt politiet at AE hadde en affære i 93/94?

Der husket jeg feil. Slik var det :

Motvillig stilte jeg opp i avhøret, noe jeg i dag angrer dypt på. Det var time inn og time ut om tullete rykter og påstander og intime detaljer om blant annet mine foreldres sexliv. Jeg ble konfrontert med andre vitners utsagn om rykter om ting som skal ha skjedd 30 år tilbake i tid, bagateller og mange dirkete løgner som jeg vet ikke er sant, men uansett fremført av avhører som om dette var store saker. Det gjorde meg svært opprørt at politiet i det hele tatt stiller meg slike spørsmål og legger frem ting som fakta som slett ikke er det.
Citera
2021-06-12, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Der husket jeg feil. Slik var det :

Motvillig stilte jeg opp i avhøret, noe jeg i dag angrer dypt på. Det var time inn og time ut om tullete rykter og påstander og intime detaljer om blant annet mine foreldres sexliv. Jeg ble konfrontert med andre vitners utsagn om rykter om ting som skal ha skjedd 30 år tilbake i tid, bagateller og mange dirkete løgner som jeg vet ikke er sant, men uansett fremført av avhører som om dette var store saker. Det gjorde meg svært opprørt at politiet i det hele tatt stiller meg slike spørsmål og legger frem ting som fakta som slett ikke er det.

Det første hun skriver er interessant, datteren var motvillig til å hjelpe politiet fra første stund.
Citera
2021-06-12, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TH har bidratt "mer enn forventet"...?

Han som har nektet å forklare seg det meste av tiden etter forsvinningen. Og hva har han bidratt med - utover å være kranglevoren og vanskelig i avhør? TH har bidratt med pistolhistorien, badekarhistorien, pingvinmannen og ellers mistenkeliggjort naboer, forretningsforbindelser, sentrale vitner, tilfeldige forbipasserende på gaten - alt fra en tilfeldig mann som tøyde ut etter trening til en annen mann som gikk tur en annen vei.

Ja, han har vitterlig bidratt. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BRBjJg/tom-hagen-sender-e-poster-til-politiet-proever-aa-finne-svar

Og dette skrev datteren : jeg vet at han har jobbet «døgnet» rundt med forskjellige teorier over hvem kidnapperen er.

Ja, man blir kranglevoren når politiet bruker ressursene sine på en måte som forsinker etterforskningen. Se det fra familien side som mener de er uskyldige. De har hastverk med å finne mamma, men politiet er mer opptatt av andre ting.

Jeg tror det var lurt å nekte flere avhør, for nå ble politiet tvunget til å etterforske mer relevante ting.
Citera
2021-06-12, 01:20
Medlem
Spørsmålet er hvem som har villedet og forsinket etterforskningen.
Citera
2021-06-12, 01:22
Medlem
Citat:
Det første hun skriver er interessant, datteren var motvillig til å hjelpe politiet fra første stund.

Nei, ikke fra første stund. Hun har var motvillig fordi hun allerede hadde vært i 4 avhør.

Dette skriver hun : Politiet henger ut min far til tørk, og setter familien i denne situasjonen ved en feiltakelse? Henge ut min far og vår familie for hele verden på denne måten ved en feil... ? Da alle vi tre søsknene ble innkalt til avhør igjen men da på samme tidspunkt, var jeg svært skeptisk. Hvorfor skal vi inn i nye avhør? Jeg hadde vært i fire stykker, og attpåtil så skulle alle inn samtidig, slik at vi ikke kunne «samkjøre våre forklaringer», ble vi fortalt.

Motvillig stilte jeg opp i avhøret, noe jeg i dag angrer dypt på.
Citera
2021-06-12, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Spørsmålet er hvem som har villedet og forsinket etterforskningen.

Politiet og media har villedet dere.

Og så er det heldigvis noen som klarer å tenke selv.
Citera
2021-06-12, 01:23
Medlem
Citat:
Politiet og media har villedet dere.

Og så er det heldigvis noen som klarer å tenke selv.

Statsadvokaten er uenig med deg i det.
Citera
2021-06-12, 01:38
Medlem
Citat:
Statsadvokaten er uenig med deg i det.

Statsadvokaten har ikke funnet fasiten enda, så han vet ikke han heller.

Villedet er de naive som blindt stoler på avisoverskrifter som kommer med små biter og vinkler det akkurat slik de vil for å få mest mulig klikk. Dere mangler evnen til å resonnere og lager helt spinnville historier for å det til å passe inn i det eneste dere vil tro på, nemlig at TH er skyldig.

De som klarer å tenke selv, de ser at her kan det finnes flere muligheter, Ja, TH kan være skyldig, men han kan like gjerne være helt uskyldig.
Citera
2021-06-12, 01:49
Medlem
Citat:
Statsadvokaten har ikke funnet fasiten enda, så han vet ikke han heller.

Villedet er de naive som blindt stoler på avisoverskrifter som kommer med små biter og vinkler det akkurat slik de vil for å få mest mulig klikk. Dere mangler evnen til å resonnere og lager helt spinnville historier for å det til å passe inn i det eneste dere vil tro på, nemlig at TH er skyldig.

De som klarer å tenke selv, de ser at her kan det finnes flere muligheter, Ja, TH kan være skyldig, men han kan like gjerne være helt uskyldig.

For at jeg skal endre syn på det så må det komme relevante opplysninger som peker i en annen retning, og pr i dag så finnes det ikke et fnugg.

Mulig det finnes elektrikere i området som samler på drapsartikler uten at vi vet om det, men jeg tviler på det.
Citera
2021-06-12, 01:59
Medlem
Citat:
For at jeg skal endre syn på det så må det komme relevante opplysninger som peker i en annen retning, og pr i dag så finnes det ikke et fnugg.

Mulig det finnes elektrikere i området som samler på drapsartikler uten at vi vet om det, men jeg tviler på det.

Hvis TH var redd for at politiet skulle finne disse, så hadde han fjernet dem.
Her har vi igjen en overskrift i media der vi ikke kjenner hele historien og den forteller oss svært lite.
Citera
2021-06-12, 02:01
Medlem
Citat:
Hvis TH var redd for at politiet skulle finne disse, så hadde han fjernet dem.
Her har vi igjen en overskrift i media der vi ikke kjenner hele historien og den forteller oss svært lite.

Hvis ditt og hvis datt, det perfekte drap er bare en myte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in