Citat:
Ursprungligen postat av
JanusBanus
Tror snarare att det rör sig om den 35-åriga kvinnan som bor själv.
Hon har blivit åtalad flera gånger enligt MrKoll.
Jag har delade bekanta med båda.
Jag har väldigt svårt att tro att paret skulle vara involverad i något så här dramatiskt.
35-åringen å andra sidan är en åtalad, fitness/Instagram-influencer, singelmamma, som tycks hänga med skumma araber.
Även om balkonflygning av nån anledning blivit starkt förknippat med klaner och hedersmord så har nästan alla balkongfall i ABoK visat sig handla om missbruk eller relationsdrama som gick överstyr. Mer WT och ghettoblattar än konservativa invandrarfamiljer.
Och det lär visa sig vara fallet även här.
Du är inte riktigt nykter så tidigt på dagen?
Du läser nog statistiken upp och ned? Har väl knappast hänt att en vanlig svensk kastat en kvinna från en balkong?
Citat:
Ursprungligen postat av
chrisemil
Med tanke på att lägenhetsnumret 1501 talar för att det är vänster om porten på 5e våningen (som tidigare spekulerats) så rör det sig mest troligt om lägenheten där tjejen bor ensam ja.
Att hon är BO vågar jag inte säga, kan vara vem som helst, kan t.om vara den boende som utreds, vem vet.
Till de som tror på paret, läs tråden igen.
Jag letade efter henne på sociala medier men kammade noll, går hon under ett alias?
Kan ha skyddad identitet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Bavaro
Enda svenska män som ramlat från balkonger är ju fyllskallar på Mallis och andra charterorter på 80-90 talet. Hände ju varje sommar då det skulle klättras mellan balkonger till brudar eller någon fest.
Fy fan vilket trauma att bli slängd ner, hinner nog tänka en del, jävla pack till människor.
Känner tre stycken som ramlat ned. En överlevde, men två berodde nog mera på att balkongräckena nådde ungefär till knähöjd. Den tredje klättrade från fjärde till femte våningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Racket27
Nope. Räckena är höga, man måste ställa sig på något eller ha kraft att lyfta sin kropp med händerna om man ska upp på dem. Minst 110cm enligt lag. Har en familjemedlem som bor där.
Nuförtiden kan man inte ramla från en balkong utan att på något sätt blivit hjälp eller klättrat själv.