2021-06-11, 19:39
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Här är varför det är så viktigt med källhänvisning till vilda påståenden såsom här ovan

https://thehill.com/changing-america/sustainability/climate-change/557867-trump-lashes-out-after-biden-says-joint-chiefs
Lugn, Nixter vill inte föra en seriös diskussion med källhänvisningar. Snarare Twitter-polemik med billiga poänger och fultolkningar.
2021-06-11, 19:40
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Men du, vem är det som begär det här "allt mer frekventa auditsen", och vad har hittills kommit ut av dessa? Vem är det som är desperat igen?

Det här väll inte kommit ut så mycket från AZ, eller vad tänker du på?

Omräkningen av valsedlar, giltiga som ogiltiga är inte samma sak.
2021-06-11, 19:40
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Men du, vem är det som begär det här "allt mer frekventa auditsen", och vad har hittills kommit ut av dessa? Vem är det som är desperat igen?
Du tycker att det går bra för förtroendet för USAs etablissemang. Jag ser att Populismen segrar och visar på liberalernas hyckleri. Det är verkligen som kejsaren utan kläder.

Lockdown.
2021-06-11, 19:41
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://www.thegatewaypundit.com/2021/06/breaking-exclusive-huge-printers-ballots-better-lawyer-2020-ballots-modified-multiple-republican-are as-forcing-adjudication-potential-fraudulent-vote-switching/

BREAKING EXCLUSIVE – HUGE: Ballot Printing Companies Better Lawyer Up – 2020 Ballots Were Modified in Multiple Republican Areas Forcing Adjudication and Potential Fraudulent Vote Switching
Känns lika trovärdigt som Sydney Powells argumentation. Remember her?
2021-06-11, 19:47
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Du tycker att det går bra för förtroendet för USAs etablissemang. Jag ser att Populismen segrar och visar på liberalernas hyckleri. Det är verkligen som kejsaren utan kläder.

Lockdown.
^^ Det här är bara en ordgröt förklätt till "tufft" uttryck.

Du gjorde en poäng av att det blev mer "frekvent" med "audits" och jag frågade vilka det var som begärde dessa. Svaret vet vi båda, att det är (R)-grupper. Jag menar att dessa grupper vill vara narcissisten DJT till lags för att maximera sina egna möjligheter till politisk framgång, eftersom DJT fortfarande har stort stöd hos (R)-väljarbasen. Men om dessa "audits" nu kommer fram till ny information som också godtas av domstolarna (Ninjas in Pyjamas eller vad de nu heter är ju givetvis inte en domstol) så är jag den första att göra avbön. Jag är inte pro-Biden, men jag är pro-Sanity och anti-Conspiracy.
2021-06-11, 19:49
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så du förstår verkligen inte att bevis presenteras efter att undersökningen är avslutat? Det är ju helt oerhört korkat av dig, Klyban. Du får helt enkelt ge dig till tåls.

Fram till nu trodde jag faktiskt att alla i hela världen förstod att undersökning kommer före resultatet, men du har bevisat för mig att jag hade fel.
Ja, vi har 25 veckor först som du glömt av, av någon mysko anledning.
Ni har ju sagt varje vecka att på fredag komemr bevisen, och vi stått där med struten i brevlådan varje gång och undrar vart bevisen var.

AZ ändrar inte på detta som du förstår, och dina ad hominem berättar att du är medveten om detta men hoppades att ingen skulle se det efter din ad hominem.
Som du förstår, så går det inte låtsas bort alla dessa veckor och där man aldrig har bevisat det systematiska valfusk man sade sig skulle bevisa.
Och med detta lär man sig att bevis finns inte, och hur många gånger man ska räkna AZ är det ingen som vet, komiskt är det dock.
2021-06-11, 19:57
Medlem
ARIZONA

'If They Don't Have the Ballots They Don't Have the Victory': Greitens Says AZ Could Be Decertified

Utan valsedlar så finns ju inget som kan styrka vinsten för Biden med. Ja nu har dom fått PROBLEM. Vad ska dom göra nu då?

https://rumble.com/viefyb-if-they-dont-have-the-ballots-they-dont-have-the-victory-greitens-says-az-c.html
2021-06-11, 20:09
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
ARIZONA

'If They Don't Have the Ballots They Don't Have the Victory': Greitens Says AZ Could Be Decertified

Utan valsedlar så finns ju inget som kan styrka vinsten för Biden med. Ja nu har dom fått PROBLEM. Vad ska dom göra nu då?

https://rumble.com/viefyb-if-they-dont-have-the-ballots-they-dont-have-the-victory-greitens-says-az-c.html

Men vad är det för källa? Bannon, som länge var misstänkt för bedrägeri mot MAGAs. Vem är Greitens? Han avgick som guvernör i Missouri misstänkt för oegentligheter och försöker nu bli invald i Senaten 2022. Han har alltså incitament att crowd-pleasa DJT och hans väljarbas.

Edit: Misstankarna mot Bannon avskrevs inte på grund av fakta utan på grund av DJT:s benådning.
https://www.axios.com/steve-bannon-fraud-case-dismissed-trump-pardon-b8e17f42-3c35-43d1-8fc0-41100d846358.html
2021-06-11, 20:13
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
ARIZONA

Känns som dom kan räkna röster och hitta så mycket fel dom kan men i slutändan kommer den slutgiltiga rapporten säga att inga fel kunde hittas och sen censurera allt som säger annat och hänvisa till rapporten.

EDIT: inte för att dom inte censurerar redan nu men...
2021-06-11, 20:14
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Men vad är det för källa? Bannon, som länge var misstänkt för bedrägeri mot MAGAs. Vem är Greitens? Han avgick som guvernör i Missouri misstänkt för oegentligheter och försöker nu bli invald i Senaten 2022. Han har alltså incitament att crowd-pleasa DJT och hans väljarbas.

Edit: Misstankarna mot Bannon avskrevs inte på grund av fakta utan på grund av DJT:s benådning.
https://www.axios.com/steve-bannon-fraud-case-dismissed-trump-pardon-b8e17f42-3c35-43d1-8fc0-41100d846358.html
Det är en stor konspiration. DoJ avskriver misstankar och olagliga autits överallt. Fascismen är nära.
2021-06-11, 20:16
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Det är en stor konspiration. DoJ avskriver misstankar och olagliga autits överallt. Fascismen är nära.
Håll dig till Twitter.
2021-06-11, 20:19
Medlem
Vilka är de personer som kommer att uttala sig när omräkningarna är klara? Alltså, vad heter den person som är talesperson? Eller personer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in