2021-06-11, 13:11
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Innan samtligt ovanstående blev allmänna sanningar avfärdades de som "konspirationsteorier" av samma vänsterblivna gäng som du ännu allierar dig med. Jag förstår att det är jobbigt att reflektera över dina och dina meningsfränders tidigare misstag. Misstag som ni utan eftertanke upprepar gång på gång. Det är därför tokstollar som Klyban och Organet sällar sig till dig och andra godtrogna mediaslavar. Men oroa dig inte - det finns en framtid även för dig.

Du förstår, inom en ganska kort tid, är auditen avklarad och resultaten kommer då presenteras. Då kommer du genast sätta igång med att avfärda resultatet, gnälla över användares felstavningar, svamla om annat och kalla resultatet opålitligt av diverse menlösa skäl, posta mängder med smileys och så vidare. Ungefär som packet gjorde under Russia Haox - du kommer säkert ihåg konspirationsteorin som du och din lilla Kabal köpte med hull och hår - eftersom ni är så lättledda och enkla att förleda och manipulera.

Men sedan går tiden och du blir gradvis tvungen att accpetera att det du avfärdat som "konspirationsteori" som så många gånger tidigare, blir en sanning. Då, just då, kommer du med största sannolikhet hitta något nytt som du inte vill tro på. Kanske blir det nåt om höjda skatter, att fängelsestraff inte leder till minskad brottslighet eller vad som nu månde vara på tapeten bland de vänsterblivna.

Men till dess att auditesen är avklarade får nog du och resten av de tröttsamma tramsarna hålla sig till tåls.

Det är ju lite väl löjligt att sitta och gnälla på avsaknad av "bevis" innan udnersökningarna är avklarade. Men jag förstår att såna distinktioner är tråkiga. Man kan ju hellre sitta och raljera i brist på annnat att syssla med.

Nåja, tiden hinner ifatt er. Snart står du där med byxan nere. Bara att logga ut och gå vidare med livet, utan att reflektera över att allt du hållt för sant de senaste fem åren visat sig vara fake news:

Trump kommer inte vinna valet
Russia Hoax
Trump är dement
Mellania kommer skilja sig efter valet
Mer Russia Hoax
Trump kommer avsättas
Han kommer bli dömd för dittan och dattan

och så vidare i all evighet.

Vad är syftet? Finns det något syfte?
Först måste man påvisa med bevis att systematiskt valfusk har skett.
Och det kommer aldrig har vi lärt oss.

Och det enda bevis vi har är trumpens försök att få delstater att "hitta röster".

Ditt inlägg är helt kliniskt rent ifrån bevis och saklighet, och nått du får adressera annars gör någon annan det åt dig.
Citat:
Fantastiskt! Precis samtliga av dina ovanstående argument bemötte jag i inlägget du fulciterade. Du bara gick vidare med PRECIS samma argumentation. Helt jävla otroligt.
Nej, det gjorde du aldrig, du skrev ord på en rad, det är vad du gjorde.
Dock saknades sakligheten och styrka ens påstående, och det var det kliniskt rent ifrån.

Du måste lyfta din nivå lite, att ställa ord på en rad utan substans, berättar du är medveten om att du inte kommer vinna diskussionen om systematiskt valfusk.
Och att du redan vet om att du aldrig kommer ha några rätt med att påstå att trumpen vann valet, och när det var med så stor marginal med elektorerna och folkets röst till Joe.

Och du har inga argument ens som du kan påvisa, och det berättar att du är medveten om att du har fel.
Så vad gör du här om du inte vill diskutera ämnet i hand och ett systematiskt valfusk?
Är perplexad av din osaklighet.
Senast redigerad av klyban 2021-06-11 kl. 13:15.
2021-06-11, 13:16
Medlem
Citat:
Fantastiskt! Precis samtliga av dina ovanstående argument bemötte jag i inlägget du fulciterade. Du bara gick vidare med PRECIS samma argumentation. Helt jävla otroligt.

Det beror ju på att du hade fel i precis allt du skrev.

Helt otroligt faktiskt, men vi känner igen detta från fler i sekten, tex Nixter!
2021-06-11, 13:17
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Först måste man påvisa med bevis att systematiskt valfusk har skett.
Och det kommer aldrig har vi lärt oss.

Och det enda bevis vi har är trumpens försök att få delstater att "hitta röster".

Ditt inlägg är helt kliniskt rent ifrån bevis och saklighet, och nått du får adressera annars gör någon annan det åt dig.
Men förstår du alltså inte att granskningarna måste bli färdiga innan bevisen presenteras? Ett nekande svar på den enkla frågan gör att du slipper citera mig i framtiden. Så ointelligent trodde jag faktiskt inte en levande människa kunde vara.
2021-06-11, 13:21
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Innan samtligt ovanstående blev allmänna sanningar avfärdades de som "konspirationsteorier" av samma vänsterblivna gäng som du ännu allierar dig med. Jag förstår att det är jobbigt att reflektera över dina och dina meningsfränders tidigare misstag. Misstag som ni utan eftertanke upprepar gång på gång. Det är därför tokstollar som Klyban och Organet sällar sig till dig och andra godtrogna mediaslavar. Men oroa dig inte - det finns en framtid även för dig.

Du förstår, inom en ganska kort tid, är auditen avklarad och resultaten kommer då presenteras. Då kommer du genast sätta igång med att avfärda resultatet, gnälla över användares felstavningar, svamla om annat och kalla resultatet opålitligt av diverse menlösa skäl, posta mängder med smileys och så vidare. Ungefär som packet gjorde under Russia Haox - du kommer säkert ihåg konspirationsteorin som du och din lilla Kabal köpte med hull och hår - eftersom ni är så lättledda och enkla att förleda och manipulera.

Men sedan går tiden och du blir gradvis tvungen att accpetera att det du avfärdat som "konspirationsteori" som så många gånger tidigare, blir en sanning. Då, just då, kommer du med största sannolikhet hitta något nytt som du inte vill tro på. Kanske blir det nåt om höjda skatter, att fängelsestraff inte leder till minskad brottslighet eller vad som nu månde vara på tapeten bland de vänsterblivna.

Men till dess att auditesen är avklarade får nog du och resten av de tröttsamma tramsarna hålla sig till tåls.

Det är ju lite väl löjligt att sitta och gnälla på avsaknad av "bevis" innan udnersökningarna är avklarade. Men jag förstår att såna distinktioner är tråkiga. Man kan ju hellre sitta och raljera i brist på annnat att syssla med.

Nåja, tiden hinner ifatt er. Snart står du där med byxan nere. Bara att logga ut och gå vidare med livet, utan att reflektera över att allt du hållt för sant de senaste fem åren visat sig vara fake news:

Trump kommer inte vinna valet
Russia Hoax
Trump är dement
Mellania kommer skilja sig efter valet
Mer Russia Hoax
Trump kommer avsättas
Han kommer bli dömd för dittan och dattan

och så vidare i all evighet.

Vad är syftet? Finns det något syfte?

Du blandar ihop mig. Jag använder inte smileys, jag har inte bytt åsikt i de fyra exemplen. Jag är beredd att byta åsikt i valfuskfrågan när anledning uppkommer. Det som diskuteras i tråden är valfusk.

Stop The VoterFraud

Mike Pensé
2021-06-11, 13:21
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm

Helt otroligt faktiskt, men vi känner igen detta från fler i sekten, tex Nixter!
Och det visar du genom att upprepa samma argumentation som du kört med i samtliga dina inlägg? Argument som bygger på en oförståelse för att bevis presenteras efter att undersökningen är färdig?

Kom igen nu, ska du inte bevisa din retoriska överlägsenhet med ytterligare ett "vilken domstol har tagit upp valfusket"? Det vore ju ett magplask av sällan skådad sort. Vem vet, kanske du kan bräcka Klyban i menlöshet.
2021-06-11, 13:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Men förstår du alltså inte att granskningarna måste bli färdiga innan bevisen presenteras? Ett nekande svar på den enkla frågan gör att du slipper citera mig i framtiden. Så ointelligent trodde jag faktiskt inte en levande människa kunde vara.
Vi har haft 30 veckor öfre detta och aldrig kommit med bevis för ens påståenden.
Och dessa bevis skulle ges varje vecka på fredagen, och vi väntar fortfarande på saklighet och bevisen för säkerligen 100 psåtåenden.

Och vi står här med noll bevis, och att de inte vågar gå till domare pga de inte vill bli av med sin advokatlicens pga fabricerade bevis.

Ointelligent är väl någon som påstår en sak, och sen aldrig påvisar den samma.

Man har granskat dessa röster många ggr nu där, och aldrig nått händer.

Dock är en stor fråga varför du förekommer bevisen och säger de finns där, då den beprövade erfarenheten är den precis omvända och INGA BEVIS SYNS så långt ögat når.
Så är det nästa fredag bevisen ska komma, för denna kom de inte
Citat:

Yup, användaren lyckades med konststycket att få allt som h*n skrev till nått som inte ens existerar.
Kanske h*n trodde vi inte redan vet fakta om valet.

Fakta i valet är att Joe vann elektorerna och är nu President, och ett systematiskt valfusk bevis har vi inte sett så långt ögat kan nå.
Och detta fast man de först 20 veckorna kom med multipla påståenden om bevisen som skulle släppas på fredagen.

Och ändå står vi här med I N G E N T I N G i bevisväg, hur är det ens möjligt?????
2021-06-11, 13:29
Medlem
Citat:

Men förstår du inte att denna s.k. Audit utförd av organisationer och personer med kraftigt Bias, inte har någon som helst jurisdiktion över vallagarna och valet i AZ. Rapporten kommer inte att vara värd pappret den skrivs på. Dessutom så såg man ju på sitt eget uppdrag, att man skulle hitta svaga punkter och förbättra framtida val. Inte att hitta valfusk för att stjälpa resultatet i valet 2020. Det var också detta man lade fram för domaren som gav okay till auditionen. Menar du att man medvetet ljög i domstolen, spännande i så fall.
2021-06-11, 13:36
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Men förstår du inte att denna s.k. Audit utförd av organisationer och personer med kraftigt Bias, inte har någon som helst jurisdiktion över vallagarna och valet i AZ. Rapporten kommer inte att vara värd pappret den skrivs på. Dessutom så såg man ju på sitt eget uppdrag, att man skulle hitta svaga punkter och förbättra framtida val. Inte att hitta valfusk för att stjälpa resultatet i valet 2020. Det var också detta man lade fram för domaren som gav okay till auditionen. Menar du att man medvetet ljög i domstolen, spännande i så fall.
Nej, det förstår jag inte. Jag förstår att du VILL tro det. Precis som du vill tro att Trump vänt byxan bak och fram, att han konspirerade mad Putin, att han lät ryssen ge skottpengar för amerikanska trupper i Afghanistan och så vidare i all oändlighet av fake news som du så gärna tro på.

Nu tror du att de helt enkelt inte FÅR avslöja något valfusk och att det vore OLAGLIGT att avslöja valfusket. Det måste vara mycket förvirrande att dela din världsbild.

Snart presenteras resultatet av undersökningen. Många andra delstater är i startgroparna att starta sina audits. Sanningen kommer komma fram. Du kommer avförda det med ytterligare en konspirationsteori, ivrigt påhejad av CNN och annan fake news media.

Men du är i gott sällskap. Eliten har alltid använt sig av lyckliga idioter som du som gladeligen super in vad än de globala mediajättarna spyr ut.
2021-06-11, 13:38
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vi har haft 30 veckor öfre detta och aldrig kommit med bevis för ens påståenden.
Och dessa bevis skulle ges varje vecka på fredagen, och vi väntar fortfarande på saklighet och bevisen för säkerligen 100 psåtåenden.

Och vi står här med noll bevis, och att de inte vågar gå till domare pga de inte vill bli av med sin advokatlicens pga fabricerade bevis.

Ointelligent är väl någon som påstår en sak, och sen aldrig påvisar den samma.

Man har granskat dessa röster många ggr nu där, och aldrig nått händer.

Dock är en stor fråga varför du förekommer bevisen och säger de finns där, då den beprövade erfarenheten är den precis omvända och INGA BEVIS SYNS så långt ögat når.
Så är det nästa fredag bevisen ska komma, för denna kom de inte
Så du förstår verkligen inte att bevis presenteras efter att undersökningen är avslutat? Det är ju helt oerhört korkat av dig, Klyban. Du får helt enkelt ge dig till tåls.

Fram till nu trodde jag faktiskt att alla i hela världen förstod att undersökning kommer före resultatet, men du har bevisat för mig att jag hade fel.
2021-06-11, 13:47
Medlem
Citat:
Nej, det förstår jag inte. Jag förstår att du VILL tro det. Precis som du vill tro att Trump vänt byxan bak och fram, att han konspirerade mad Putin, att han lät ryssen ge skottpengar för amerikanska trupper i Afghanistan och så vidare i all oändlighet av fake news som du så gärna tro på.

Nu tror du att de helt enkelt inte FÅR avslöja något valfusk och att det vore OLAGLIGT att avslöja valfusket. Det måste vara mycket förvirrande att dela din världsbild.

Snart presenteras resultatet av undersökningen. Många andra delstater är i startgroparna att starta sina audits. Sanningen kommer komma fram. Du kommer avförda det med ytterligare en konspirationsteori, ivrigt påhejad av CNN och annan fake news media.

Men du är i gott sällskap. Eliten har alltid använt sig av lyckliga idioter som du som gladeligen super in vad än de globala mediajättarna spyr ut.

Citat:
Så du förstår verkligen inte att bevis presenteras efter att undersökningen är avslutat? Det är ju helt oerhört korkat av dig, Klyban. Du får helt enkelt ge dig till tåls.

Fram till nu trodde jag faktiskt att alla i hela världen förstod att undersökning kommer före resultatet, men du har bevisat för mig att jag hade fel.

Men förstår du inte att det inte spelar någon juridisk roll vad denna s.k. Audit kommer fram till. Den är inte legitim, den har ensidigt utförts på uppdrag av ett fåtal republikaner i AZ senaten. Inte ens Republikanerna i delstatens valkommittén står bakom den.

Om Demokratetna får BLM att genomföra en egen audit i Florida, är den då legitim enligt dig och skulle du ta till dig deras resultat?
Senast redigerad av Master.Palm 2021-06-11 kl. 14:01.
2021-06-11, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://www.dailymail.co.uk/news/article-9671029/Hydroxychloroquine-zinc-increase-COVID-19-survival-rates-nearly-200.html

Was Trump right about hydroxychloroquine all along? New study shows drug touted by former president can increase COVID survival rates by 200%

Inte konstigt att Trump hade det tufft, kämpade på riktigt för folket medan det korrupta etablissemanget i DC gjorde allt för att sätta käpparna i hjulet för honom. Allt för att han var en man av folket.

Det jag vill komma till är att om media och alla politiker ljög åt folket att ett botemedel faktiskt fanns som de kunde kolla vidare på och potentiellt rädda massa liv, vad mer ljuger man inte om? Tror ni inte att man även kan gå så långt som att fuska för att vinna?

Just saying.
Ser ingen artikel
2021-06-11, 13:58
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Men förstår du inte att det inte spelar någon juridisk till vad denna s.k. Audit kommer fram till. Den är inte legitim, den har ensidigt utförts på uppdrag av ett fåtal republikaner i AZ senaten. Inte ens Republikanerna i delstatens valkommittén står bakom den.

Om Demokratetna får BLM att genomföra en egen audit i Florida, är den då legitim enligt dig och skulle du ta till dig deras resultat?
Det måste kännas jobbigt att leva i en värld där en icke-legitim - det vill säga olaglig - valundersökning tillåts pågå, utan att någon domare stoppar den. Det enda som finns som kan förklara detta, är en konspirationsteori. Är ryssen inblandad, tror du? Har de mutat domare och lagstiftare? Alla dessa republikaner som är så upprörda - varför gör de inget för att stoppa denna ryska konspiration?

Eftersom ingen - inte demokraterna och inte republikanerna står bakom denna audit - borde den ju ha stoppats för länge sedan. Istället åker delstatsrepresentanter dit på studiebesök. Hur får det dig att känna? Blir du orolig? Upplever du att hela världen konspirerar mot dig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in