Citat:
Ursprungligen postat av
Swordomer
Det bevisar ju åter instabiliteten.
Det bevisar att BTC är framtiden, och att delar av etablissemanget försöker hejda framtiden (tills de kan köpa in sig). T ex de som fick Musk att twittra negativt om BTC.
Citat:
Jag menar inget, det är en lösning man gjort för de situationer det inte finns täckning. Scanning som lagras och aktiveras när uppkoppling sker i ett senare tillfälle, skulle jag tro. De tekniska detaljerna är okända här i haschröken på Södermalm.
BTC funkar alltså lika bra som något annat i den givna kontexten. Du saknar argument.
Citat:
Grön energi som konsumeras till ingen nytta är bortkastad energi som kunde ges till behövande istället.
BTC är mänsklig evolution. Världens alla fattiga människor tackar dig för din omtanke.
Du svarade aldrig på om du är för eller emot kinesiska kolgruvor?
Citat:
Fick samma lyckönskan tidigare av en annan i tråden. Poor from bitcoin är min bedömning som den finansiellt klokaste. Vi får se ..
Stämmer...Poor from Bitcoin blir man om man inte äger några.
Citat:
Ja det är trist och det säger mig en hel del, om det är så.
Det säger mig att du är kvar i haschdimmorna på Södermalm, och att du inte kan förstå enkel logik. Världens fattiga massor har äntligen hittat en metod som kan hjälpa dem. En metod som etablissemanget är emot. Och du håller på etablissemanget. Fast ingen vinner något på det förutom etablissemanget. Hade du haft något att tjäna på det så hade det varit en annan sak, men du är bara en vilsen mupp.