Citat:
Ursprungligen postat av
pilsnerlord
/Hej på dig var inte så missnöjd på utbudet kära du visst kan det på pappret låta si eller så men vänta till du hört alla program och döm sedan det är upp till var och en att tycka om detta fina program i Sveriges bästa kanal i mitt tycke. Lyssna på sommar i P1 när du är på stranden eller vilar på valfritt ställe .
Ha en fin sommar käre du om ca 2 veckor är det midsommar sedan vänder det mot kyla så sakta . Tjohej glad sommar P1 är bäst

Jag håller med awesome5 då han menar mer människor med verklighetsförankring som skulle få ta plats. Zara Larssson är avskummets utkramning och fler därtill i listan som lever på floskler och skattemedel eller sprider floskelpolitiska mantran för sin egen självrättfärdighets skull.
Det finns en plikt i att kritisera SR:s politrucklista. P1 är vad Pravda var i jämförelse litegrann. Jag förstår ditt resonemang då de lyckats feelgooda enkelspårighet hos vissa i populationen, som hos dig.
Men! allt, ja allt hos SR/SVT bottnar i att vara språkrör åt regimen. Inget annat i detta skattemediaspektal.
Jag ska lyssna till allt annat än denna SR-lista.
Och du, den varmaste tiden är efter midsommar (efter sommarsolståndet i juni) både juli och augusti är varmare än juni.