2021-06-10, 15:22
Medlem
CyberIngmars avatar
Nu är listan på årets sommarpratare ute. En rätt tröttsam lista med Zara Larsson och Benjamin Ingrosso. Någon du själv ser fram emot?

https://sverigesradio.se/artikel/som...21-hela-listan

Hur många gånger har ens Niklas Strömstedt varit sommarpratare. Finns det något överexponerade kändisar kan ta upp som kändisen inte redan sagt 100 gånger tidigare.
Senast redigerad av CyberIngmar 2021-06-10 kl. 15:25.
Citera
2021-06-10, 15:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Tareq Taylor, Batra och Sven-Göran kan ju bli kul. Men fan ja Zara Larsson är med. Det drar ner spänningen ordentligt.
Citera
2021-06-10, 15:32
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Jag trodde man bara fick vara sommarpratare en gång men där hade jag tydligen helt fel. Har aldrig lyssnat på programmet och kommer säkerligen inte göra det detta år heller.
Citera
2021-06-10, 15:34
Medlem
peterZiipens avatar
Satan vad skådespelare/artister/programledare är överrepresenterade (i vanlig ordning)... Mycket mer spännande med sommarpratare som en astronaut marinbiolog, Natos: generalsekreterare och för all del VD:n för Polarbrödsgruppen.
Citera
2021-06-10, 15:36
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tareq Taylor, Batra och Sven-Göran kan ju bli kul. Men fan ja Zara Larsson är med. Det drar ner spänningen ordentligt.

Sven-Göran känns ju nästan som ett straff att lyssna på.
Citera
2021-06-10, 15:39
Medlem
Vad pratar sommarpratare om? Om det är ens arbete så kan de ju neka alla sångare, programledare och skådespelare. Så jävla tråkigt.

Ge oss fler biologer, marinbiologer och glaciologer istället. Vem fan vill lyssna på Zara Larsson?
Citera
2021-06-10, 15:45
Medlem
Andersdamaans avatar
Tareq Taylor, Svennis, Ankan, Jessica Meir och Jens Stoltenberg är dom enda som är värda mitt öronvax. Resten kommer att ignoreras eller som mest slölyssnas till om radion råkar vara på medan jag gör något annat.
Senast redigerad av Andersdamaan 2021-06-10 kl. 15:49.
Citera
2021-06-10, 15:53
Medlem
Jag orkar inte läsa igenom listan, kan nån säga mig om en enda icke-pk smugit sig in på listan. Paolo Roberto kommer väl inte tillbaka eller?
Citera
2021-06-10, 15:58
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jag trodde man bara fick vara sommarpratare en gång men där hade jag tydligen helt fel. Har aldrig lyssnat på programmet och kommer säkerligen inte göra det detta år heller.

Jag lyssnade på i princip alla avsnitt förr i tiden. Slutade runt 2009-2010 i samband med att jag vaknade. Har inte lyssnat sedan dess bortsett från något enstaka program tillsammans med föräldrarna under åren som gått.

Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Tareq Taylor, Svennis, Ankan, Jessica Meir och Jens Stoltenberg är dom enda som är värda mitt öronvax. Resten kommer att ignoreras eller som mest slölyssnas till om radion råkar vara på medan jag gör något annat.

Kan tänka mig att Janne Schaffer kan ha en del roligt att berätta.
Citera
2021-06-10, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Nu är listan på årets sommarpratare ute. En rätt tröttsam lista med Zara Larsson och Benjamin Ingrosso. Någon du själv ser fram emot?

https://sverigesradio.se/artikel/som...21-hela-listan

Hur många gånger har ens Niklas Strömstedt varit sommarpratare. Finns det något överexponerade kändisar kan ta upp som kändisen inte redan sagt 100 gånger tidigare.

Det står ju i länken du har postat. 1 gång (1991).
Citera
2021-06-10, 16:03
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag lyssnade på i princip alla avsnitt förr i tiden. Slutade runt 2009-2010 i samband med att jag vaknade. Har inte lyssnat sedan dess bortsett från något enstaka program tillsammans med föräldrarna under åren som gått.

Kan tänka mig att Janne Schaffer kan ha en del roligt att berätta.
Han missade jag! En favorit det med såklart!
Citera
2021-06-10, 16:34
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Datumet 1:a augusti, så rekommenderar vi oss själva i god tid inför kl. 13.00 intaga blodtryckssänkande.

Ms. Par sa Am ri (i) är översteprästinna, f'låt överstepräst heter det, för Brunsmetningsbrigaden i Åsiktskorridoren i Cyklopland Skandinavia.

Vilka kommer pekas ut som fascister av henne denna gång? Minnes, att det goda hetset är sanktionerat ifrån högsta ort i vårt land.

Inbjuden i SVT:s morgonprogram i fjol, så jämförde hon vår egen konung Gustaf Vasa med en hr Adolph Hilter.

Programledarna i soffan lyssnade andäktigt och ställde inga motfrågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in