Citat:
Ursprungligen postat av
Findusofelix
Lite OT, men jag vill bara säga att jag förstår vad du menar, så det är inte du som är otydlig eller inte vet vad du högrar på,det verkar du ha stenkoll på
Men om man är en man, så kanske man inte kan föreställa sig hur en kvinna gör sina val, precis som jag personligen kan ha svårt att förstå hur en del män gör sina val...
Jag tror att de flesta förstår vad jag menar.
Som jag skrivit tidigare så tror jag att många sveper lite på måfå. Tinder är ju uppbyggt på det viset att man måste ta ställning till den man har framför sig för att kunna komma vidare till nästa profil. Det är inte som en del andra appar/sidor där man fritt kan flippra runt bland alla profiler. Sedan vet jag inte riktigt hur det funkar när man har betalvarianter av Tinder, men det verkar vara ytterst sällan kvinnor har det.
Det är många som sönderanalyserar varför kvinnor sveper som vi sveper och många drar väldigt stora växlar på ett högrande. Men ibland finns det inte så mycket att analysera och ett högrande behöver inte betyda så mycket.
Jag vet vilka profiler jag högrade. Ingen förvirring alls avseendet det faktiskt.
Och angående det här med att inte förstå hur andra sveper/väljer. Nog kan det vara så att man ibland har svårt att förstå det även när det gäller par som har träffats på andra platser än nätet.