2021-06-09, 15:24
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tror att de tvångsinläggningar som kommit till kännedom i tråden var tidigare än studierna.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ett jävla öde. Först blir Lambertz våldtagen av ett psykfall. Därefter själv häktad, uthängd & misstänkliggjord.

Sen får dessutom den psyksjuka förövaren sitta & bre ut sig i TV4.

Fast fortsättning kommer. GL håller enligt egen uppgift på med en bok om ”Emma”, som han kallar EA. I den kommer han att avslöja ”allt”. Det kommer säkert bli en best-seller när den kommer ut. Alla kommer att vilja läsa om smaskiga detaljer när EA förförde den 70-årige GL. Det kommer att bli högläsning och mys på alla äldreboenden. Hur fick hon upp den fulle GLs organ? Hur avslutades sexet?

EA kommer att gå till historien som skökan som förförde den pensionerade justiekanslern och trodde hon skulle kunna få honom fälld i en rättegång. Ingen kommer i framtiden att bry sig om henne när hennes utseende påverkats mer av tidens tand. Som alla andra elaka och beräknande människor kommer hon att undvikas.
Citera
2021-06-09, 15:26
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Den där klänningen? Den var svåruppknäppt. Hon ber honom knäppa den dagen jag efter.
Citera
2021-06-09, 15:29
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Fast fortsättning kommer. GL håller enligt egen uppgift på med en bok om ”Emma”, som han kallar EA. I den kommer han att avslöja ”allt”. Det kommer säkert bli en best-seller när den kommer ut. Alla kommer att vilja läsa om smaskiga detaljer när EA förförde den 70-årige GL. Det kommer att bli högläsning och mys på alla äldreboenden. Hur fick hon upp den fulle GLs organ? Hur avslutades sexet?

EA kommer att gå till historien som skökan som förförde den pensionerade justiekanslern och trodde hon skulle kunna få honom fälld i en rättegång. Ingen kommer i framtiden att bry sig om henne när hennes utseende påverkats mer av tidens tand. Som alla andra elaka och beräknande människor kommer hon att undvikas.
Sanslöst, han spårar som den asp han är. Hade han varit "vuxen i skallen" hade han såklart hatat det hon gjort honom, men att skriva en bok, herre, vad finns mer att säga liksom...? Två emotionellt söndriga varelser (hon neurotisk, han flack) fick sig en minnesrik julafton i alla fall. Hans ungar måste ju skämts ögonen ur sig efter den presskonferens han hade. Sinnessjukt underhållande för oss andra
Citera
2021-06-09, 15:30
Medlem
Planerar man inte sätta dit nån när man medvetet spelar in saker på sin telefon när den andra parten är helt ovetandes? Göran själv vet nog även han att han kanske gått över gränsen med tanke på hans eftertänksamhet i kommentarerna "varför kunde jag inte låta bli ".......
Citera
2021-06-09, 15:30
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JKLambertz
Jag tvivlar verkligen på att det är EA i filmen.

Vad EA säger och hundar skiter kan man stoppa i samma påse.

Hennes ord betyder helt enkelt ingenting. Det är sen gammalt.

Filmen blev dessutom raderad från nätet i samband med att den kom till kännedom i tråden. Varför skulle man radera den just nu, när den genererar klick och således intäkt?
Citera
2021-06-09, 15:32
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Planerar man inte sätta dit nån när man medvetet spelar in saker på sin telefon när den andra parten är helt ovetandes? Göran själv vet nog även han att han kanske gått över gränsen med tanke på hans eftertänksamhet i kommentarerna "varför kunde jag inte låta bli ".......

Silikontuttar och ankläppar funkar.
Citera
2021-06-09, 15:33
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Filmen blev dessvärre nedplockad när den kom till allmän kännedom. Lite märkligt kanske då den sannolikt genererade mer klick och intäkter nu än någonsin!

Här är en jämförelse från EA's utvik och EA i porrfilmen: https://ibb.co/8NbKxKb

Filmen var härligt amatörsex där EA sög och red kuk för att sedermera ta emot en creampie i doggy.

EA såg väldigt nöjd ut när hon konstant stirrade in i kameran!

Citat:
Sitt inte här och hitta på nu Amatroll

Jodå, det är EA i porrisen. Det vet vi alla vid det här laget.

Hon är en riktigt misslyckad bedragerska och porrfilmsaktör, måste jag säga.
Förstår inte riktigt, du verkade ju gilla filmen i ditt tidigare inlägg.
Citera
2021-06-09, 15:37
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Sanslöst, han spårar som den asp han är. Hade han varit "vuxen i skallen" hade han såklart hatat det hon gjort honom, men att skriva en bok, herre, vad finns mer att säga liksom...? Två emotionellt söndriga varelser (hon neurotisk, han flack) fick sig en minnesrik julafton i alla fall. Hans ungar måste ju skämts ögonen ur sig efter den presskonferens han hade. Sinnessjukt underhållande för oss andra
Jag tror att han kommer koncentrera sig mycket på det Juridiska, hennes tidigare anmälningar och rättegångar.
Citera
2021-06-09, 15:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Jag tror att han kommer koncentrera sig mycket på det Juridiska, hennes tidigare anmälningar och rättegångar.
Man får hoppas det, för ämnet "julafton2020" känns ganska uttömt vid det här laget.
Citera
2021-06-09, 15:39
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JKLambertz
Jag tvivlar verkligen på att det är EA i filmen.

Låt oss säga så här, antag att du gjort en p-rulle som ligger på en porrsite och genererar oerhört mycket klick och inkomster till dig. Tar du bort den för att någon påstår att den liknar någon annan?

Är det inte så att själva borttagandet av p-rullen är en bekräftelse att det är EA som är aktiv i filmen? Alla andra hade nog gärna tagit pengarna i detta läge.

I p-rullen syns att det är kvinnan som sätter igång kameran. Hon har även ett stelt stirrande in i kameran i många perioder.

Filmen är inte speciellt upphetsande, den saknar värme och känslor. Det påminner mer om naken kvinna med rakat underliv med hängande blygdläppar och silikonstinna bröst som pumpar en cykel.

Inte alls upphetsande, snarast något som gör de flesta män slaka!
Citera
2021-06-09, 15:41
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Förstår inte riktigt, du verkade ju gilla filmen i ditt tidigare inlägg.

Eftersom EA måste falskeligen anmäla män för våldtäkt för att gå runt ekonomiskt, så tror jag att vi kan vara eniga i att hennes karriär inom porren inte är särskilt lyckad?

Sen vet jag inte riktigt vart du läser in att jag gillar filmen? Härligt amatörsex? Det har ingenting med min uppfattning att göra.
Citera
2021-06-09, 15:44
Medlem
Citat:
Vad EA säger och hundar skiter kan man stoppa i samma påse.

Hennes ord betyder helt enkelt ingenting. Det är sen gammalt.

Filmen blev dessutom raderad från nätet i samband med att den kom till kännedom i tråden. Varför skulle man radera den just nu, när den genererar klick och således intäkt?

Så kan du inte bara kläckar ur dig. Möjligen hänvisa till hennes LPT/dårhusvistelse och
påstå att det hon påstått om Lambertz är en Dåres Verk - ungefär som man gjorde med
Haijby när han påstod att han blivit förförd av kung Gustav V - men Haijby var betydligt mer
framgångsrik på sina påståenden - kunde köpa villa i Äppelviken och Djurö samt åka Cadillac.
Hovet/skattebetalarna finansierade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in