2021-06-09, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Om hon kände sig så utnyttjad och kränkt varför messar hon honom 27:e och 28:e?

Man håller sig väl borta från en baneman?

Och var det här inte första eller andra gången de träffades? Varför är G.L nödkontakt på hennes tfn. Det är jättemärkligt och tyder på någon typ av psykisk störning.

Enligt en modern feministisk doktrin kan en våldtagen kvinna bete sig "hur som helst".
En kvinnas beteende mot gärningsmannen ska inte användas mot henne, har jag lärt mig.
Hur "Emma" beter sig mot GL efter den påstådda våldtäkten, får vi inte ifrågasätta..
Att problematisera hennes beteende är kränkande och orättvist, har jag också lärt mig ..

"Emmas" relation till GL beskrevs väldigt märkligt av henne själv .. GL var "en av de viktigaste personerna" i hennes liv. De har träffats 2 gånger. I övrigt har de bara textat..
Rätta mig om jag har fel.. Hon firade alltså jul och råkrökade (påstod hon iaf) med en 70-åring som hon träffat en gång innan julafton. Det var inte normalt, kan man konstatera..

Hon verkar inte heller förberedd på 70-åringens inviter .. det låter bananas alltihop.
Citera
2021-06-09, 10:17
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Mer detaljerad redogörelse för förloppet julaftonen 2020
I en "tisdagsbetraktelse" (2021-06-08) av Göran Lambertz gör han en mer detaljerad beskrivning av vad som hände på julaftonen. Där finns också några fler betraktelser om TV4s upplägg.

http://goranlambertz.se/extrabetraktelse-med-anledning-av-kalla-fakta-den-8-juni/
Noterar att hennes väninna verkar vara medkumpan, kan det vara en av de tre som "torterades i åtta timmar" av kändisen som sades ha allahanda smittor, inklusive AIDS och Gulsot?
Jag tror att Lambertz kommer att redovisa hennes historia rätt grundligt i sin nya bok.
Det ger även lata krönikörer som Irena Pozar, möjlighet att se helheten.
Lambertz skriver även följande.
Citat:
Min gissning är att hon kommer att dömas till ungefär ett års fängelse så småningom för de falska angivelserna och den förvanskning av bevis som hon har gjort sig skyldig till.
Senast redigerad av Knut-Anne 2021-06-09 kl. 10:26.
Citera
2021-06-09, 10:18
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Usch! Vilket botteninlägg! Ytterligare en som i likhet med Lambertz söker förnedra kvinnan. I motsats till dej och Lambertz yttrade hon inga nedsättande omdömen om honom i intervjun. Hon gav endast sin bild av det som hänt. Men det tycks inte mupparna här på Flashback tåla.

Du begriper fortfarande inte att hon ljuger?

Klart man inte tål när en kvinna ljuger upprepade gånger, som gör enorm skada på oskyldiga män, enbart för att tjäna pengar.

Hur hade du reagerat om det var din bror, pappa eller son som blev utsatt av det här psykfallet?

Tänk till lite din idiot.
Citera
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Usch! Vilket botteninlägg! Ytterligare en som i likhet med Lambertz söker förnedra kvinnan. I motsats till dej och Lambertz yttrade hon inga nedsättande omdömen om honom i intervjun. Hon gav endast sin bild av det som hänt. Men det tycks inte mupparna här på Flashback tåla.
Hon kanske inte vill ljuga mer?
Citera
Medlem
Citat:
Hur vet du att det inte finns en hotbild? Polisen tar inte till så radikala åtgärder utan vidare. Och vad hennes framträdande i TV4:s Kalla Fakta beträffar kan du suga på följande artikel under semestern i din husvagn.

https://www.expressen.se/kronikorer/irena-pozar/kvinnan-forlorade-allt-antligen-fick-hon-en-rost/
Hotbilden verkar konstig, vanliga kvinnor får knappt skydd vid hedersbrott, hör ska hon haft 30 min på sig enligt programmet. Hur har folk hittat henne? Är hon terrorist med den tiden?
Nej nåt verkar inte hänga ihop.

Du menar att polisen alltid har bakgrund för sina insatser? Säg det till de jägare, som utan medtagna vapen vid en stuga, åkte dit på våldsam alkokontroll av insatsstyrka. Korrekt bakgrund, my ass.

Pozars mansfientliga dravel kan du gömma där solen inte skiner, snacka om ojämlikhet mellan man och kvinna i hennes drömliv. Vore bättre om hon inte fick utrymme i pressen med sitt polariserande skrivande,
Citera
2021-06-09, 10:22
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Den passar naturligtvis inte dina åsikter. Är inte förvånad med tanke på den unkna mansdominansen här på Flashback.
Nä, för att ogilla en kvinna som satt i system att anklaga oskyldiga män för våldtäkt är så jävla fel enligt dig.
Jag tycker att du verkar vara ett korkat pucko, men det är väl även det ett utryck för "unken mansdominans".
Tilläggas skall att jag inte anser dig vara ett korkat pucko för att du är kvinna, utan för att du uppför dig som ett korkat pucko.
Senast redigerad av Knut-Anne 2021-06-09 kl. 10:27.
Citera
2021-06-09, 10:27
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Att vara kvinna är inte per definition att vara offer.

Märkligt att hon har koll på allt fram till den påstådda våldtäkten. Den som syns sluddra i klippen är G inte E.

Hon borde iaf inte byta ut juristkarriären mot scenskolan.

Blir så jäkla förbannad!
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-06-09 kl. 10:30.
Citera
2021-06-09, 10:34
Medlem
Det är hög tid att den här tråden dör ut nu. Det mesta är avklarat, Lambertz har ett libido av rang, det var ingen våldtäkt, kvinnan ångrar sexet i efterhand alternativt planerat detta från början. Lambertz har fått berätta sin version och nu har kvinnan fått göra detsamma på bästa sändningstid.

Alla feminister som fortfarande känner vrede mot patriarkatet kan skänka en slant till Förtalskassan som startades av era likasinnade och faktiskt stödja kvinnan, istället för att fortsätta göra narr av er här i tråden.
Citera
2021-06-09, 10:36
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoellersaab
Hotbilden verkar konstig, vanliga kvinnor får knappt skydd vid hedersbrott, hör ska hon haft 30 min på sig enligt programmet. Hur har folk hittat henne? Är hon terrorist med den tiden?
Nej nåt verkar inte hänga ihop.

Du menar att polisen alltid har bakgrund för sina insatser? Säg det till de jägare, som utan medtagna vapen vid en stuga, åkte dit på våldsam alkokontroll av insatsstyrka. Korrekt bakgrund, my ass.

Pozars mansfientliga dravel kan du gömma där solen inte skiner, snacka om ojämlikhet mellan man och kvinna i hennes drömliv. Vore bättre om hon inte fick utrymme i pressen med sitt polariserande skrivande,

Lambertz namngav henne i presskonferensen, och enbart i denna tråden framkommer tillräckligt med info för att identifiera henne. Att hon är hotad tvivlar jag inte alls på.
Citera
2021-06-09, 10:38
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorrevalross
Det är hög tid att den här tråden dör ut nu. Det mesta är avklarat, Lambertz har ett libido av rang, det var ingen våldtäkt, kvinnan ångrar sexet i efterhand alternativt planerat detta från början. Lambertz har fått berätta sin version och nu har kvinnan fått göra detsamma på bästa sändningstid.

Alla feminister som fortfarande känner vrede mot patriarkatet kan skänka en slant till Förtalskassan som startades av era likasinnade och faktiskt stödja kvinnan, istället för att fortsätta göra narr av er här i tråden.

Varför ska den dö ut? Självklart vill det väl diskuteras efter hennes uttalande. Du behöver inte läsa.
Citera
2021-06-09, 10:41
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Lambertz namngav henne i presskonferensen, och enbart i denna tråden framkommer tillräckligt med info för att identifiera henne. Att hon är hotad tvivlar jag inte alls på.

Jag tvivlar starkt på att hon har någon realistisk hotbild över sig. Utöver då i hennes BPD-skalle som är totalt lost.

Dvs. utmålar sig än mer till offer för att vinna poäng. Hispan next stop, please.
Citera
2021-06-09, 10:47
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Jag tvivlar starkt på att hon har någon realistisk hotbild över sig. Utöver då i hennes BPD-skalle som är totalt lost.

Dvs. utmålar sig än mer till offer för att vinna poäng. Hispan next stop, please.
Där har hon varit flera ggr. Var det därför hon inte klarade studierna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in