2021-06-07, 00:50
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Kratom är som opisar fast väldigt light så att säga. Röda strain sägs vara mer nedåt, men jag vet inte hur mycket det stämmer egentligen. Tycker att de flesta är rätt lika varandra.

Vore intressant och veta om man kan slänga i sig många gram och få ett liknande rus på någon starkare opiat, men jag kanske tror för mycket om denna drog?

// PoK
Citera
2021-06-07, 01:15
Medlem
Er Kratom lovligt i Sverige? Jeg har noteret mig at der findes svenske sider der sælger. Det danske politi/told er blevet strengere overfor kratom, jeg kan ikke købe det længere uden at få det taget.
Citera
2021-06-07, 02:38
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Vore intressant och veta om man kan slänga i sig många gram och få ett liknande rus på någon starkare opiat, men jag kanske tror för mycket om denna drog?

// PoK
Det som händer när man tar stor mängd kratom är att man blir yr, får konstig syn, blir skakig etc. Typ som en koffein överdos fast förmodligen värre. Vanligt att man spyr i dessa läget. Inget behagligt någonstans.
Citera
2021-06-07, 09:14
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Det som händer när man tar stor mängd kratom är att man blir yr, får konstig syn, blir skakig etc. Typ som en koffein överdos fast förmodligen värre. Vanligt att man spyr i dessa läget. Inget behagligt någonstans.

Tack för svar. Verkar inte sitta i så länge heller? Tog vid 4 tiden i går och vid 8 så var det nog inget jag tänkte på?

// PoK
Citera
2021-06-07, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanegan
Er Kratom lovligt i Sverige? Jeg har noteret mig at der findes svenske sider der sælger. Det danske politi/told er blevet strengere overfor kratom, jeg kan ikke købe det længere uden at få det taget.
Ja, att spisa är olagligt men inte köpa.
Men det säljs bara online.
Citera
2021-06-07, 16:16
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Tack för svar. Verkar inte sitta i så länge heller? Tog vid 4 tiden i går och vid 8 så var det nog inget jag tänkte på?

// PoK
Nej precis det är väldigt "snabbverkande". Efter 4 timmar känner man ingenting, ibland kortare ibland längre, beror på kvaliteten.
Citera
2021-06-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Ja, att spisa är olagligt men inte köpa.
Men det säljs bara online.
Haha, så er det derfor der står på scandinavia siden, at deres kratom kun er til tillverkning af tvål Nyd det så længe i kan, kratom bliver straffet på niveau med kodein i DK. Jeg forstår slet ikke hvorfor vi har så restriktiv narkotikapolitik i norden. Man bør selv kunne bestemme hvad man putter i sin krop, så længe det sker på et oplyst grundlag.
Citera
2021-06-07, 22:03
Medlem
Nasofermens avatar
Köpte 50g gold bali från KS iförrgår och den påsen är helt slut nu utan n0n som helst effekt =(
Citera
2021-06-07, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Köpte 50g gold bali från KS iförrgår och den påsen är helt slut nu utan n0n som helst effekt =(

Har testat både gold bali och maeng da från olika sidor. Har inte fått bra effekt av gold från nån återförsäljare.
Citera
2021-06-08, 00:02
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:

// PoK

Inte bra att inta för mycket på en gång. Det slutar med yrsel och kaskadspyor. Bättre att ta lite och fylla på ofta istället. Ta en till två teskedar och vänta 30 min sedan fyll på.
Citera
2021-06-08, 00:19
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Inte bra att inta för mycket på en gång. Det slutar med yrsel och kaskadspyor. Bättre att ta lite och fylla på ofta istället. Ta en till två teskedar och vänta 30 min sedan fyll på.

tack för tipset! Kommer köpa till slutet av månaden så ska bli en skön juni förhoppningsvis. Blir att testa 2-3 olika strains då, ska försöka titta fram till dess vilka som verkar bra och vilka som passar mig.

// PoK
Citera
2021-06-08, 11:35
Medlem
Hej,

Har riktigt tuffa problem med ångest och haft det cirka 1 år nu.

Vad tror ni om att alternera följande:

Måndag: Valium (10 mg)
Tisdag: Kratom 4 G
Onsdag: Kratom 4 G
Torsdag: Kratom 4 G
Fredag: Phenibut 500 MG
Lördag: Nykter
Söndag: Nykter

Schemat är upplagt för att klara av sitt liv & åtaganden måndag-fredag....

Har testat KBT,Psykolog, SSRI m.m. m.m....

Kan tillägga att jag tränar regelbundet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in