2021-06-05, 19:54
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
DN ljuger och hittar på.
Ekwalll och de andra utsatta får lida och DN kan fakturera tack vare klickade och annonsörer.

Ergo: DN Tjänar pengar på lögnerna och Ekwall och de andra får betala med lidande

Nej DN är unken andedräkt som drivs av att sarga och riva. Som är som vilken våldsbenägen skitstövel som helst.

Finess, intellekt, kognitiv förmåga, han saknar allt, och ja, då blir det bara brunt kvar.
Hans kvitto med bajs, som enbart syftar till ett se mig, älska mig, se; - jag är beredd att göra vad som helst.

Mer looser blir det väl inte.
Va fan. Lite stil. Lite finess krävs skulle vara klädsamt.

Att bara bajsa och sätta en äldre äldre i bajset, peka finger och visa upp den äldre som sitter i i bajs är bara unket och elakt.

Citera
2021-06-06, 01:58
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Jag tycker sättet han skriver på är 50 % urlöjligt och 5 % så bisarrt att det blir roligt. Jag vet inte vad det unika med honom är. Finns det en nisch så kan någon annan fylla den om han försvinner.
Jag fattar inte. Jag tycker han skriver som man skriver om kändisar i kvällspressen generellt. Dom frossar i löjliga intima saker om kändisar. Läst Stoppa Pressarna och i den genren är dom bättre. Snabbare, mer fokuserade.
Antagligen gillar de flesta kändisar att det skrivs om dom överhuvudtaget.
Som Hänt i Veckan. När den nu fanns. - Tja, den verkar finnas fortfarande.
Skvaller som skvaller. Som här i FB.

Kollade lite som det här med Neurath. Det verkade finnas en del sanning. Kom sen i kvällsslasken också.
Lite ljug passar väl i skallergenren?
Citera
2021-06-06, 07:08
Medlem
nnan Federley-skandalen var det gissningsvis väldigt få människor som hört talats om skvallersidan ”Stoppa Pressarna” där Daniel Nyhlén hängt ut B och C-kändisar genom åren. Förvisso är det väl rätt ointressant läsa om Anna Books klimakterieproblem framförallt då Herr Nylén levt ett så spännande liv själv.

För hur många känner egentligen till att Daniel är både kleptoman och våldtäktsman?
Och då snackar vi riktig våldtäktsman.
För 8 år sedan satt han till och med häktad ett dygn efter ett av sina sexuella äventyr.
Hans favoritoffer är typ alltid detsamma. En ung blond 20 årig pojke. Gärna heterosexuella killar som spelar fotboll som han lurat hem på efterfester i sin våning på Östermalm. Lite rohypnol och Daniel är igång.
Trist bara att människan måste våldta för att få ligga lite.
Men kan detta vara sant?
Jodå, och det har inte bara hänt en gång.
Daniels sexuella äventyr tvingade honom att fly landet och nu bor han en halvtimme utanför Marbella. I Stockholm är han körd. Framförallt bland de unga bögarna som han hotat när de inte nappat på hans inviter.
Om killen lyckats undgå ett sexuellt övergrepp av riksfjollan och skvallerkärringen Nyhlén så kan de räkna med döljande svada:
”Jag ska krossa dig som den lilla myra du är. Jag känner allt och alla i den här stan.
Fast faktum är att Daniel känner ingen. Han är en ensam gammal bög som livnär sig på att hänga ut och ljuga om kändisar.
Citera
2021-06-06, 11:44
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Jag fattar inte. Jag tycker han skriver som man skriver om kändisar i kvällspressen generellt. Dom frossar i löjliga intima saker om kändisar. Läst Stoppa Pressarna och i den genren är dom bättre. Snabbare, mer fokuserade.
Antagligen gillar de flesta kändisar att det skrivs om dom överhuvudtaget.
Som Hänt i Veckan. När den nu fanns. - Tja, den verkar finnas fortfarande.
Skvaller som skvaller. Som här i FB.

Håller med. Jag är nog egentligen så långt ifrån en konsument av skvallerpress man kan komma, men efter avslöjandet av Federleys pedofiläventyr så har jag gått in på Stoppa Pressarna ibland för att få mig ett gott skratt.

Hamnade av misstag på Hänt i Veckan via en tråd här på Flashback och läste runt lite där. Skillnaden är marginell. Samma dynga. I stort sett. Skillnaden är att Nyhlén skriver på ett sätt som får mig att skratta gott, han är totalt skrupelfri, och jävligt rolig på sitt speciella sätt
Citera
2021-06-06, 21:56
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Nu sticker annonsörerna, bla Willys och Valio:

Citat:
Bland företagen som annonserar på Stoppa Pressarna finns flera välkända varumärken som sportbutikskedjan Intersport, cykeltillverkaren Crescent och byggvaruhuset Hornbach.

Flera av annonsörerna köper sina annonser via ett mediebolag och säger att de inte vetat om att de synts på sajten.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...att-vi-var-dar
Citera
2021-06-06, 22:05
Medlem
Smerchs avatar
Den här artikeln tyckte jag var lite extra underhållande:
Citat:
Hemlösa rasar mot Regina Lunds lyx-tiggeri

Ett massivt motstånd.
Regina Lunds lyx-tiggeri fortsätter att väcka känslor
Nu rasar de hemlösa mot artisten och skådespelerskan.
Citat:
Stoppa Pressarna har talat med en kvinnlig EU-migrant, vi kan kalla henne Perla, som först inte riktigt förstår när vi förklarar vad Regina Lund ägnat sig åt.
– Vänta nu, hon har en bostad? Och hon hade pengar, men reste iväg istället?, säger Perla till Stoppa Pressarnas utsände när vi träffar henne utanför en matbutik i centrala Stockholm.

https://stoppapressarna.se/svenskt/h...ds-lyx-tiggeri
Citera
2021-06-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch

Någon som tror att Nyhlén skaffat tolk och letat upp denna välartikulerade tiggare när det går lika bra att hitta på. Helt riskfritt och gratis. Vem skulle kolla?
Hur orkar karlen leva med sig själv? Förstår att det verkar gå åt en del sponken!
Citera
2021-06-06, 23:07
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrusek
Hur orkar karlen leva med sig själv?

Det är väl just det han inte gör. Annars skulle han ju inte behöva hålla på såhär.
Citera
2021-06-06, 23:29
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch

Hahaha, sjukt kul

Och han har ju inte fel i sak vad gäller RL!

Tilläggshistorien med zigenaren är nog påhittad dock. Den hade han kunnat skippa, tyckte inte den tillförde något.
Citera
2021-06-08, 19:34
Medlem
Nu har han väl Nyllet skitit i det blå skåpet. Snacka om att sätta fyr under grytan.

https://stoppapressarna.se/svenskt/s...ot-aftonbladet
Citera
2021-06-08, 21:29
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JArcher
Nu har han väl Nyllet skitit i det blå skåpet. Snacka om att sätta fyr under grytan.

Det är aftonbladet som gjort det. Och dom vet det antagligen och kommer att göra en hemlig överenskommelse eller stå sitt kast och få en reprimand som minsta alternativ.
Citera
2021-06-08, 23:50
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JArcher

Säga vad man vill om Nyhlen, men i kampem mot AB och annan gammelmedia är jag helt på hans sida.

Och utan honom hade Federleys pedofilkopplingar aldrig blivit kända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in