Citat:
Ursprungligen postat av
goingsomewhere
Jo, på en måte stemmer det. Men bruker du pasted.co, kjøp-salg av ID-info, bruk av kryptert epost, nordvpm, mail.com, privatesend, cumberlandmining, dvtrading, da er du ikke noen - som meg og deg - som bare setter ting sammen; da er du en "nerd" som er godt vant til ting folk flest har ikke peiling på. Men det er mange slike folk, bare se på pedoringer som stadig dukker opp på darknett. Typiske småkriminelle. De vet om ting folk flest ikke vet om, men de er ikke storproffe. Er min tanke.
Smånerdete, ja. Men fremdeles trenger man bare en laptop eller en smarttelefon og internett, så
er det bare å lete rundt til man finner det man trenger.
Citat:
Vel, de er i Monero, så det er bare å glemme det.
Jo, men de må vel omsettes på ett eller annet vis? Noe som vil materialisere seg, kanskje
i form av "typiske" hvitvaskingsobjekter? Evt. er hele monerogreia bare et røykteppe, og
den ekte betalingen er gjort på annet vis. Ca$h is King.
Citat:
Hehe.... Tror du virkelig når det finnes ingen konkret og brukbar spor fordi alt er planlagt i det minste detalj at noen på romerike begynner å skryte av ny biler... Tror du er på bærtur, i Romerike.
Romerike var et løst eksempel. Det kan like gjerne være Grorud eller Nordstrand.
Poenget er at hvis TH står bak, og har gjort bruk av "typiske småkriminelle", så
er det ikke utenkelig at det er folk som søker status, om ikke annet i eget miljø.
Dette er altså mine antagelser og spekulasjoner. Jeg tenker uansett at en kontrollfreak
som TH burde tenke seg om to ganger før han bruker potensielle idioter til å drepe kona.
Jeg tenker at norske "gangstere" er for glad i fest og moro til at de er noe særlig å stole på.