2021-06-20, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Han hadde helt åpne kontoer i sosiale medier med "normale" profilbilder, åpne innlegg osv frem til navnet hans ble spekulert inn som villest på dette forumet. Han har alltid brukt sitt eget etternavn som brukernavn på på gmail og proton, han bruker et telefonnummer registrert på hans selv og hans folkeregistrerte adresse på apper som signal og telegram. Til og med prisoversikten for coins er satt opp på et domene som er hans eget etternavn. Det er rimelig transparent å fremstille seg selv på den måten, og man ville aldri gjort det hvis man hadde et liv man ønsket å skjule.
kan han leve et dobbeltliv?
Citera
2021-06-20, 16:53
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Merkelig at du omtrent er den eneste igjen her som forsetter å poste navnet til en fyr som alle andre prøver å sjekke ut av saken. At du drar opp påstander fra en slettet wikipedia artikkel blir ikke bedre. Wikiartiklene ble endre og slettet fordi det var grunnløse beskyldninger og slutninger som ikke kan bevises i form av kilder. Navnet til TB nevnes aldri i artikkelen om Maxbet24 sammen med saber. Dette er kun løse rykter og påstander. Ikke ulikt det som skjer på forumet her.

Det er visst svært viktig for deg at &!hrf*d-navnet sensureres. Du redigerer på mitt innlegg når du siterer meg.
Jo, Saber-navnet sto der sammen med +v#rs#n-navnet. Alle wiki-artikler kan redigeres av hvem som helst., og jeg vil tro at det er &!hrf*d som har fått slettet dette nå nylig.
Jeg ser ikke noe grunn til at det skulle bli postet hvis det ikke stemmer.
========================
% = t
& = b
! = a
* = o
# = e
+ = i

Namnen maskade.

/Mod
Senast redigerad av Chantre 2023-08-15 kl. 18:21.
Citera
2021-06-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
ths lommebok?
Etter hva jeg forstår eksisterte den lommeboka allerede 28. juni 2018. Og da er det vel personen som opprettet den lommeboken som sitter med 14900 Monero.
Citera
2021-06-20, 16:56
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Det er visst svært viktig for deg at TB-navnet sensureres. Du redigerer på mitt innlegg når du siterer meg.
Jo, S-navnet sto der sammen med TB-navnet. Alle wiki-artikler kan redigeres av hvem som helst., og jeg vil tro at det er TB som har fått slettet dette nå nylig.
Jeg ser ikke noe grunn til at det skulle bli postet hvis det ikke stemmer.

Det du farer med er kun oppspinn og løgn uansett. Jeg sensurerer det fordi jeg ikke ønsker å bidra til å spre falske og straffbare anklager og injurier mot noen som kan vise seg å overhodet ikke ha noe med denne saken å gjøre!
Citera
2021-06-20, 16:58
Medlem
Citat:
Det var vel det han uttalte til TV2 i går også. At han har full forståelse for at politiet må sjekke han ut av saken.

Han har jo i tillegg også gitt politiet tilgang til bevegelseslogger (google/mobil), bankkortutskrifter, utdrag fra logger over aktivitet i sosiale medier/mail osv til politiet for alle datoer før og etter 31.10.18 som politiet ønsket å kartlegge. Dette var datoer som 28.06.18 - 07.07.18 - 30/31.10.18 osv. En person med noe å skjule og med hans straffehistorikk ville jo aldri gitt politiet tilgang til den type privat informasjonen om han var skyldig?
han er kanskje smartere enn th som nekter forklaring og vedkjenne seg denne. Han kan også ha planlagt alibiet i forkant. Har politiet spurt om tilgang til pc. Det å sitte bak en pc er noe annet enn
å dra til sv4 og ta livet av ths hakkekylling mot betaling. Tror vi skal avvente litt med å dømme tb før vi vet mer enn at han er vitne og driver med krypto. Må likevel innrømme at det er et signal når politiet henter inn et vitne som iflg han selv har alle alibier i orden og ikke har lagt igjen spor. Ser ut som alle har alibier i saken og aeh er sporløst borte. En religiøs sekt er ths hete tips. Barna mener hun er kidnappet.
Citera
2021-06-20, 16:59
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Jeg tror ikke th er så teknologisk tilbakestående som han vil ha det til. Han har nærmest solgt inn denne inkompetansen ved å gi aeh sin smarttelefon og gå over til en gammel nokia seniortelefon. Skylder på ru og hans miljø. Er du enig i at th har en finger med i sin kones død eller mener du han er helt uskyldig.

Jeg vil ikke mene noe om TH...
Citera
2021-06-20, 17:01
Medlem
first.springs avatar
Citat:
han er kanskje smartere enn th som nekter forklaring og vedkjenne seg denne. Han kan også ha planlagt alibiet i forkant. Har politiet spurt om tilgang til pc. Det å sitte bak en pc er noe annet enn
å dra til sv4 og ta livet av ths hakkekylling mot betaling. Tror vi skal avvente litt med å dømme tb før vi vet mer enn at han er vitne og driver med krypto. Må likevel innrømme at det er et signal når politiet henter inn et vitne som iflg han selv har alle alibier i orden og ikke har lagt igjen spor. Ser ut som alle har alibier i saken og aeh er sporløst borte. En religiøs sekt er ths hete tips. Barna mener hun er kidnappet.

Alle er vel enige om at det er naturlig at må sjekkes ut av saken.
Citera
2021-06-20, 17:01
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Etter hva jeg forstår eksisterte den lommeboka allerede 28. juni 2018. Og da er det vel personen som opprettet den lommeboken som sitter med 14900 Monero.

Da lurer jeg på om den som overførte beløpet til den kontoen kan se om pengene står der, eller er "tatt ut"?
Citera
2021-06-20, 17:02
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Merkelig at du omtrent er den eneste igjen her som forsetter å poste navnet til en fyr som alle andre prøver å sjekke ut av saken. At du drar opp påstander fra en slettet wikipedia artikkel blir ikke bedre. Wikiartiklene ble endre og slettet fordi det var grunnløse beskyldninger og slutninger som ikke kan bevises i form av kilder. Navnet til TB nevnes aldri i artikkelen om Maxbet24 sammen med saber. Dette er kun løse rykter og påstander. Ikke ulikt det som skjer på forumet her.

&!hrf*d-navnet sto ikke der sier du, men hva med Iv#rs#n da? Hans gamle etternavn?

========================
% = t
& = b
! = a
* = o
# = e
+ = i

Namnen maskade.

/Mod
Senast redigerad av Chantre 2023-08-15 kl. 18:20.
Citera
2021-06-20, 17:05
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
TB-navnet sto ikke der sier du, men hva med XXXXX da? Hans gamle etternavn?

Citat:
– Han er også avhørt som vitne. Da er det naturligvis en belastning at det skrives ting på nettet der det påstås at han er skyldig i saken. Det dreier seg om erstatningsutløsende ærekrenkelser som også kan være straffbare i form av krenking av privatlivets fred fordi anklagene er så alvorlige, sier Storrvik til TV 2.
https://www.tv2.no/nyheter/14070380/

Derfor....
Ta deg sammen, du oppfører deg som du er 9 år.
Citera
2021-06-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
kan det være ulike lommebøker eller må det være samme. Hva mener flash og going. Uansett kan th ha kontroll på lommeboka, men rart om han stoler på at monero er sikkert.
Citera
2021-06-20, 17:14
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
https://www.tv2.no/nyheter/14070380/

Derfor....
Ta deg sammen, du oppfører deg som du er 9 år.

Det må jo gå ann å spekulere i hvem som står bak et slikt drap. Jeg har ikke sagt at &!hrf*d eller Saber står bak, jeg bare lufter. Det er ikke injurierende, og ihvertfall ikke når jeg ikke skriver hans navn.
Pussig at du tverrnekter for at &!hrf*d har investert i krypto sammen med Saber via Bet24.
========================
% = t
& = b
! = a
* = o
# = e
+ = i

Namnet maskat.

/Mod
Senast redigerad av Chantre 2023-08-15 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in