Citat:
Ursprungligen postat av
develi
▪️Folk är helt kapabla att ha åsikter själv.
▪️Jag läser FUP och skriver om HD. För att jag finner henne suspekt och finner det intressant.
Ett massivt projekt.
▪️Jag har öht inget behov att påverka andra.
Frågan är varför du kritiserar och vill att man ska överväga just din åsikt:
För min del kommer det inte ske.
Fortsätt du med din åsikt om den hjärntvättade HD så fortsätter jag med min.
Det går även bra att tycka att det är "förenklade slutsatser".
Däremot hoppas jag det går bra att jag fortsätter skriva likaväl, i takt med att jag plöjer genom FUP, om det jag har lust med.
Utan att detta behöver ältas i ett debattforum.
Vi är många som hela tiden tyckt att ffa HD och JG har uttalat sig udda och gjort udda saker. Jag menar, vem fan jagar burkar samma dag som ens (ex)make är i rätten? Och om man nu är av åsikten att ens partner är oskyldig, varför visar HD inte sitt stöd genom att delta som åskådare (efter sitt eget vittnesmål)? Och varför ringer JG till polisen och frågar om de letat efter kroppen/LW hos HD, hans kompis? Det är bara några av frågetecknen som behöver besvaras.
Om inte det räcker för att varningsflaggan ska åka upp till toppen är man nog naiv de luxe.
Jag är iaf tacksam att ha fått den (för mej) krångliga terminologin förklarad i helhet likväl som i specifika delar! Tillsammans med den kvinna som hördes i rätten som expert på våld i nära relationer har det öppnat upp nya kunskaper att bära med mej.
Flera med mej kommer inte ändra ståndpunkt så länge HD inte förklarar de tomrum hon lämnat efter sig. Oavsett hur frustrerad nötis än kommer vara över det. Det handlar om mord och upprättelse, inte något som man kan släta över. Så länge luckorna inte täpps till så är HD skyldig till svaren i sin del.