Citat:
Ursprungligen postat av
Cashew
Tror du överskattar dom, bandidos verkar inte direkt styra i landet. Dom får vara glada att dom har folk från orten som medlemmar så dom kan handla kilon tjack å hekton ladd...
Nej, överskattar inte dom i mitt inlägg, du har missuppfattat mig eller så har jag uttryckt mig klumpigt. Jag beskrev bara det jag såg. Menade inte att jag trodde BMC styrde landet eller dyl. Sa bara att jag trodde att dagens uppsamling med medlemmar (om det nu var fullvärdiga jag såg) hade med morgonens händelse att göra, då det var längesen jag såg några utanför. Därav min slutsats.
Jag har ingen insideinfo om grupperingar i Sverige, så jag kan inte med 100% säga att det jag säger stämmer, men av det jag vet, så finns finns det betydligt större fiskar än BMC.
Angående "JJ", så var det en hel del lättklädda damer i hans lägenhet. Det kunde man se på hans insta. Jag tolkade det som glädjeflickor och i tråden skriver vissa att det har med sexhandel att göra. Men varför skulle en fd bankrånare börja pyssla med sådant från ingenstans? Hade förstått det om han va från Rumänien men nu är han från Sverige. Känns lite långsökt att dra den slutsatsen, men faktum kvarstår, vad var det egentligen för brudar i hans lya? Blev fett avis hehe