2021-06-07, 19:33
Medlem
Det er ikke mange som har stått frem offentlig og gitt positive karakteristikker av Tom Hagen.

Vennen T*om N*ilsen er én. Så denne redaktøren som står frem som privatperson. Det blir to.

Er det flere?
Citera
2021-06-07, 19:38
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Det står også i et utdrag fra THs notatbøker at hans reaksjon på utroskapen hennes er « 100% frihet».
Det er nok ikke bare hun som var utro...

Dessuten, « Sjur» som blir omtalt i boken som den hun hadde en kortvarig affære med, er en usedvanlig flott mann å se på, empatisk med god økonomi og godt gift gjennom mange år. Kona er nesten identisk utseendemessig med en yngre AE. Nei, jeg kjenner ikke vedkommende. Men jeg kan forstå at det gnager litt for TH der og ikke akkurat styrker selvfølelsen hans. I notatboken sier han også at «hevnen er best kald..» Tolk det som du vil.

Menar du att "Sjur", som AEH haft en kort affär med, är Unn* Nag*ll-Erichs*n's x-mann E*nar Nag*ll-Erichs*n ?
(*=i) och (*=e)

Och om inte, vem är "Sjur" ?
Citera
2021-06-07, 19:49
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Skal man gjette 50% til ru,mz, og resterende 50% til drapsmennene (som sikkert allerede er overført for lengst)? Gutta blir rike og kan kjøpe ekte rolex, respect.
I følge instagramen til TB så virker det som han hadde råd til Rolex lenge før denne saken kom på bordet.
Citera
2021-06-07, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goingsomewhere
Det må nok være mulig å finne dash transaksjonen tilbake i dashblockchainen. Skal se nærmere på det, men kanskje det kommer flere ting ut i media.

Jeg tror også det er verdt å se nærmere på Dashen på vei inn til Huobi. Har du kommet noen vei?

Det dreier seg om 11. juli skriver VG (https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/R9kb0x/de-ukjente-kryptosporene), men jeg får ikke det til å matche med input til 1DA-btc-adressen. Der er det et innskudd 10. juli. Så DASH-BTC traden på Huobi må ha skjedd 10., og ikke 11. juli? (Kanskje tidssone inne i bildet her som lurer meg.)

Transaksjonen må være et sted her, evt. under 11. da:
https://explorer.dash.org/insight/blocks-date/2018-07-10

DASH kurs 10. juli 2018 ca. $222
BTC kurs 10. juli 2018 ca $6400
input til 1DA 10. juli er: 0.03658508 BTC, noe som er ca. $234
234/222 blir ca. 1,05 DASH.

Så ser ut som om det ble kjøpt påfallende nærme ca. 1 dash, som så ble overført i btc til 1DA.
Senast redigerad av ulvnxohr 2021-06-07 kl. 20:22. Anledning: La til dash-utregning
Citera
2021-06-07, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
"men på meg virker Hagen lun, intelligent, tilstedeværende og ekstremt analytisk."

Hele innlegget faller jo på stengrunn på grunn av dette. Mulig folket har et annet inntrykk av TH, men dette journalisten mener å oppleve om han bidrar ikke til noe av interesse for skyldspørsmålet.

Merkelig av journalister å drive PR-arbeid for en som er siktet i så alvorlig sak
lun, tilstedeværende og ekstremt analytisk=kan umulig ha gjort det...ektepakten var særlig lun og tilstedeværende
Citera
2021-06-07, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
I følge instagramen til TB så virker det som han hadde råd til Rolex lenge før denne saken kom på bordet.

Ja, altså man hvitvasker narkopenger til rolex osv, derfor de har disse store rolexsamlingene.
Citera
2021-06-07, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Hva sier denne "ærlige redaktøren" om ektepakten, fortvilelsen til AE, alle vitnemålene til uavhengige personer, våpensiktelsen, truslene, hevnnotatene og alt det som ikke stemmer i forklaringene? Nevner han noe om det, eller feier han bare alt sammen under teppet?

Hvor "befriende ærlig" er han egentlig?

Slik politiet feier futurummennene under teppet mao.
Citera
2021-06-07, 20:37
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Ja, altså man hvitvasker narkopenger til rolex osv, derfor de har disse store rolexsamlingene.

Det var en voldsom påstand. Hvor tar du det fra?
Citera
2021-06-07, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Det var en voldsom påstand. Hvor tar du det fra?
LSD is a hell of a drug
Citera
2021-06-07, 20:51
Medlem
Rart at E!nar N@gell-Er!chsen har absolutt ingen som heter Hagen som etternavn blant facebook vennene. Hagen er et veldig utbredt etternavn i Norge. Men Unn! N@gell-Er@chsen har 8! inludert Vigd!s H@gen..
Citera
2021-06-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Det må du gjerne mene, men redaktøren peker også på noe annet som er viktig:
"Det er ingen tvil om at mediene samlet sett - også innbefattet meg selv - i stor grad har operert som påtalemyndighetens forlengede arm."
Redaktøren er befriende ærlig.
Og han er ingen hvem som helst i norsk presse. Fartstid fra Nationen, VG og Dagens Næringsliv.
Mangeårig sjefredaktør i Romerikes blad, og nå altså ansvarlig redaktør i Avisa Oslo.

Det er lov å gå seg vill, men det krever mot og egeninnsats å utfordre sine egne overbevisninger. Bra skrevet av redaktøren. Har ingen tiltro til at VG vil være i stand til det samme, fallet blir for stort og prestisjen betyr mest.
Citera
2021-06-07, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Hva sier denne "ærlige redaktøren" om ektepakten, fortvilelsen til AE, alle vitnemålene til uavhengige personer, våpensiktelsen, truslene, hevnnotatene og alt det som ikke stemmer i forklaringene? Nevner han noe om det, eller feier han bare alt sammen under teppet?

Hvor "befriende ærlig" er han egentlig?

Forventet du at redaktøren skulle ta for seg hvert enkelt indisum i denne saken?
Når jeg skrev at han var ærlig, siktet jeg til hans uttalelse: "Det er ingen tvil om at mediene samlet sett - også innbefattet meg selv - i stor grad har operert som påtalemyndighetens forlengede arm."
Dette er en viktig erkjennelse, og jeg er overbevist om at redaktøren har bedre grunnlag for å vurdere dette enn deg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in