Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Jeg har rapportert deg fordi du spekulerer i min identitet.
Tråden du har lenket til eksisterer ikke lenger.
Det du skriver om meg er dessuten løgn, så hva er det du forsøker å oppnå.
Jeg diskuterte eks-svogeren, som er involvert i saken. Det er det denne tråden skal handle om.
Jeg tror de som er interessert å løse denne saken, bør lese mine siste innlegg. Det er åpenbart at jeg har truffet hodet på spikeren, siden jeg nå blir utsatt for brukerangrep. Det pleier å være slik i denne tråden.
"Eks-svogeren" er tydeligvis et trigger-ord. Alle mann til pumpene! Når denne personen omtales av noen brukere som stiller kritiske spørsmål, er det tydeligvis noen som signaliserer at det er på tide med koordinerte motangrep.
Dette munner dessverre ut i personangrep og veldig ofte til avsporingsmanøvre. Det er tydeligvis et stort behov for å beskytte ham.
Flere brukere er ekstremt hårsåre på eks-svogerens vegne, og dette er jo interessant med tanke på at de ikke har noen betenkeligheter med å benytte personangrep overfor andre brukere.
Eks-svogeren kom tidlig inn i tråden, og er fortsatt aktiv. Han har fortsatt god kontakt med de som forlengst har "oppklart" saken.
Og kom ikke med den gamle slageren: Eks-svogeren er et nøkkelvitne, vi må beskytte hans identitet!
Gjelder ikke det samme beskyttelsesbehovet for et et annet nøkkelvitne, MB, den lønnsvarlige på Futurum?
MB ble tidlig outet, navnet ble riktignok maskert, men lett å skjønne hvem det dreide seg om.
Dette er avslørende for den kvalmende dobbeltmoralen som råder i tråden. Kornblomst skrev for kort tid siden, rett ut, at TH drepte AEH.
Hvis noen retter mistanken mot for eksempel eks-svogeren, eller THE, er det derimot "uhyrlig".
TH er foreløpig den hovedmistenkte, men vi har fortsatt ikke fasiten.