2021-06-06, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Hvorfor skulle han være litt sur på RU?

TH løy beviselig om at en forretningsforbindelse hadde ringt ham på formiddagen 31.10, slik at han ikke fikk ringt AE. Etterforskning viste at TH ringte ham. I følge udokumenterte kilder, er det co - gründeren i Elkr@ft , M@rius N*by* dette dreier seg om. (Som for øvrig også har problemer med orddeling når han skriver...)
TH har også kommet med egne teorier til politiet i e- poster hvor han mistenker forretningspartnere. Han var raskt ute med å nevne « guttungen». Mange å være sur på?
For det først, fordi han som alle andre forstår at RU har noe med krypto valuta kidnappingen å gjøre. For det andre fordi RU i følge media sier at han nevnte krypto valuta kidnapping for TH, før selve kidnappingen.
Citera
2021-06-06, 14:10
Avslutad
Citat:
Det står også i et utdrag fra THs notatbøker at hans reaksjon på utroskapen hennes er « 100% frihet».
Det er nok ikke bare hun som var utro...

Dessuten, « Sjur» som blir omtalt i boken som den hun hadde en kortvarig affære med, er en usedvanlig flott mann å se på, empatisk med god økonomi og godt gift gjennom mange år. Kona er nesten identisk utseendemessig med en yngre AE. Nei, jeg kjenner ikke vedkommende. Men jeg kan forstå at det gnager litt for TH der og ikke akkurat styrker selvfølelsen hans. I notatboken sier han også at «hevnen er best kald..» Tolk det som du vil.
Sitat:
« Sjur» som blir omtalt i boken som den hun hadde en kortvarig affære med, er en usedvanlig flott mann å se på, empatisk med god økonomi og godt gift gjennom mange år. Kona er nesten identisk utseendemessig med en yngre AE.

Er det eks-svogeren som har sagt dette om seg selv i politiavhør?

Det forundrer meg ikke. Jeg har ikke høye tanker om den mannen.
Citera
2021-06-06, 14:11
Medlem
Citat:
Det er jo interessant dersom politiet har gått glipp av et viktig spor. Da synes jeg du skal tipse dem her: tips@politiet.no
Det funger ikke. Lag en webside, send en link til politiet og du vil se at de ikke sjekker linken.
Citera
2021-06-06, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Sitat:
« Sjur» som blir omtalt i boken som den hun hadde en kortvarig affære med, er en usedvanlig flott mann å se på, empatisk med god økonomi og godt gift gjennom mange år. Kona er nesten identisk utseendemessig med en yngre AE.

Er det eks-svogeren som har sagt dette om seg selv i politiavhør?

Det forundrer meg ikke. Jeg har ikke høye tanker om den mannen.

Jeg kjenner ham ikke. Men jeg har ingen grunn til å si noe ufordelaktig om ham, han er så vidt jeg vet ikke siktet i en drapssak? Tenkte mer i forhold til THs sjalusi. Hvorfor har du ingen høye tanker om den mannen? Det må du nesten utdype for at jeg skal ta deg på alvor.
Citera
2021-06-06, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Du ignorerer muligheten for medikamenter som inntil videre gjør et menneske uskadeliggjort.
Eller bare ting fra naturen. Du kan fnyse av innlegget mitt om revebjelle, men søk det opp så ser du hvor lite som skal til.
Ok, TH gir AEH litt saktevirkende dop før han drar på jobb. Hun rekker akkurat å ringe og tekste litt, før hun faller i den flislagte trappa og slår seg halvt ihjel.

Hvem legger hennes mobil på bordet 10:07 ? TH er på jobben.
Citera
2021-06-06, 14:39
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Ok, TH gir AEH litt saktevirkende dop før han drar på jobb. Hun rekker akkurat å ringe og tekste litt, før hun faller i den flislagte trappa og slår seg halvt ihjel.

Hvem legger hennes mobil på bordet 10:07 ? TH er på jobben.

Den voldelige kryptofanten?
Citera
2021-06-06, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Den voldelige kryptofanten?
Hvordan vet han at det er der AEH vanligvis legger telefonen ? TH er på jobben og RU er et annet sted 10:07

Hvorfor kan det ikke være AEH selv som legger fra seg telefonen 10:07 ?
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-06-06 kl. 14:58.
Citera
2021-06-06, 15:05
Avslutad
Citat:
Jeg kjenner ham ikke. Men jeg har ingen grunn til å si noe ufordelaktig om ham, han er så vidt jeg vet ikke siktet i en drapssak? Tenkte mer i forhold til THs sjalusi. Hvorfor har du ingen høye tanker om den mannen? Det må du nesten utdype for at jeg skal ta deg på alvor.
Hvor empatisk er du ifra 1 til 10, når du innleder et seksuelt forhold til din kamerats kone, reiser på ferier sammen, legger føringer for at venneparenes barn blir bestevenner - videre når utroskapen blir avslørt og kameraten blir forbannet på galskapen, så anmelder han kameraten for truende adferd. Senere så får eks-svogeren nyss i at TH hadde våpen med seg i forbindelse med episoden trusselen ble mottat - 24 år senere når kameratens kone blir kidnappet, så benytter han sjansen til å bringe trussel-anmendelsen som ble henlagt i 1994 på banen igjen, og beskylder samtidig kameraten for å ha drept sin kone.
Denne gangen har han en tilleggsopplysning om at TH var bevæpnet ifm trusselen i 1994.

Nei, her er ikke spor av empati!

Jeg mistenker avsenderen av dokumentet fra 2002, som politiet fant i S4, som handlet om at en person hadde anbefalt AEH å kontakte en advokat ang ektepakten, og videre søke skilsmisse, er eks-svogeren.

Mannen er ekstremt manipulerende!

Jeg tror eks-svogeren har vært ekstremt fokusert på THs penger i alle år. Jeg tror ikke at han bryr seg så mye om damer eller noe annet.
Motivet har bare økt og økt de siste 24 årene, mens TH har blitt rikere og rikere.

Jeg tror det var dette som var AEHs bekymring den siste tiden, eks-svogeren hadde blitt mer og mer intens, men det var vanskelig for AEH å snakke med andre om kontakten de hadde hatt i mange år. Sikkert ikke utroskap de siste årene, men AEH hadde kanskje blitt villedet til å tro at eks-svogeren ville henne det beste. Dessverre var det nok helst hjernevasking. Når eks-svogeren skjønte at det ikke nyttet, så ble han vel desperat, på samme måte som de som kjemper lenge for å nå en fjelltopp, med døden som innsats.
Citera
2021-06-06, 15:20
Medlem
Citat:
Jeg tror det var dette som var AEHs bekymring den siste tiden, eks-svogeren hadde blitt mer og mer intens, men det var vanskelig for AEH å snakke med andre om kontakten de hadde hatt i mange år. Sikkert ikke utroskap de siste årene, men AEH hadde kanskje blitt villedet til å tro at eks-svogeren ville henne det beste. Dessverre var det nok helst hjernevasking. Når eks-svogeren skjønte at det ikke nyttet, så ble han vel desperat, på samme måte som de som kjemper lenge for å nå en fjelltopp, med døden som innsats.

Nye avsporinger fra TT.

Fantasien løper løpsk. Beskyldningene mot eks-svogeren har ikke rot i virkeligheten.
Vitneopplysninger og andre funn bekrefter hvorfor AE var bekymret. Det handlet om ekteskapet med TH.
Senast redigerad av Jayce 2021-06-06 kl. 15:28.
Citera
2021-06-06, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Vi vet at de ikke snakket med andre personer RU var i kontakt med angående Hvalen. Hvis de heller ikke har snakket med broren om det samme, kan vi like så godt glemme hele saken. For da finnes det overhode ikke noen vilje til å finne løsningen, hos politiet.

Politiet må ha undersøkt samtlige i kretsen rundt RU og broren, og sikkert kretser utenfor der igjen. Det er helt opplagt at de grundig har sjekket og helt sikkert holdt flere der under spaning.

Så å si at vi vet politiet ikke ha gjort det kan umulig stemme? Hvilke kilde har du på det?
Citera
2021-06-06, 15:45
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Hvor empatisk er du ifra 1 til 10, når du innleder et seksuelt forhold til din kamerats kone, reiser på ferier sammen, legger føringer for at venneparenes barn blir bestevenner - videre når utroskapen blir avslørt og kameraten blir forbannet på galskapen, så anmelder han kameraten for truende adferd. Senere så får eks-svogeren nyss i at TH hadde våpen med seg i forbindelse med episoden trusselen ble mottat - 24 år senere når kameratens kone blir kidnappet, så benytter han sjansen til å bringe trussel-anmendelsen som ble henlagt i 1994 på banen igjen, og beskylder samtidig kameraten for å ha drept sin kone.
Denne gangen har han en tilleggsopplysning om at TH var bevæpnet ifm trusselen i 1994.

Nei, her er ikke spor av empati!

Jeg mistenker avsenderen av dokumentet fra 2002, som politiet fant i S4, som handlet om at en person hadde anbefalt AEH å kontakte en advokat ang ektepakten, og videre søke skilsmisse, er eks-svogeren.

Mannen er ekstremt manipulerende!

Jeg tror eks-svogeren har vært ekstremt fokusert på THs penger i alle år. Jeg tror ikke at han bryr seg så mye om damer eller noe annet.
Motivet har bare økt og økt de siste 24 årene, mens TH har blitt rikere og rikere.

Her kommer du med påstander du tydeligvis ikke har dekning for.

Kjenner du denne mannen?
Citera
2021-06-06, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Her kommer du med påstander du tydeligvis ikke har dekning for.

Kjenner du denne mannen?
Dette er gammelt nytt.
Eks-svogeren har lagt hele brystkassen på bordet. Det er til å ta og kjenne på.
Senast redigerad av Havhest 2021-06-06 kl. 15:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in