Citat:
Jeg hadde gleden (?) av å følge diskusjonen om hun norske som forsvant på vei hjem fra byen i Landskrona, hvor hennes øst-europeiske samboer først ble mistenkt for å ha drept henne, så viste det seg at hun hadde falt i vannet mens hun tullet på vei hjem og gjemte seg for han. Hun var dritings og falt i sjøen.
Poenget med dette var at da var "Havhest" veldig aktiv, som en nordmann, i Landskrona, og kunne fortelle veldig mye om både Landskrona og denne damen, og hennes leven, viten og omgang, i Landskrona, som en annen nordmann i Landskrona.
Derfor tok jeg "Havhest" nogenlunde seriøst til å begynne med i denne tråden, han virket jo tross alt som en som hadde en genuin interesse for kriminalsaker generelt.
Men i så fall skulle jeg tro Havhest var spesielt uheldig, som både kjente personene og miljøet i Landskrona der hun dama forsvant, OG familien Hagen inkludert ektefeller og eks-ektefeller.
Havhest må gjerne få utdype dette selv.
(FB) Landskrona: Kvinna, 43 år, försvunnen (2019-12-24) E*rin M*kkelsen
Poenget med dette var at da var "Havhest" veldig aktiv, som en nordmann, i Landskrona, og kunne fortelle veldig mye om både Landskrona og denne damen, og hennes leven, viten og omgang, i Landskrona, som en annen nordmann i Landskrona.
Derfor tok jeg "Havhest" nogenlunde seriøst til å begynne med i denne tråden, han virket jo tross alt som en som hadde en genuin interesse for kriminalsaker generelt.
Men i så fall skulle jeg tro Havhest var spesielt uheldig, som både kjente personene og miljøet i Landskrona der hun dama forsvant, OG familien Hagen inkludert ektefeller og eks-ektefeller.
Havhest må gjerne få utdype dette selv.
(FB) Landskrona: Kvinna, 43 år, försvunnen (2019-12-24) E*rin M*kkelsen
Jeg har rapportert deg fordi du spekulerer i min identitet.
Tråden du har lenket til eksisterer ikke lenger.
Det du skriver om meg er dessuten løgn, så hva er det du forsøker å oppnå.
Jeg diskuterte eks-svogeren, som er involvert i saken. Det er det denne tråden skal handle om.
Jeg tror de som er interessert å løse denne saken, bør lese mine siste innlegg. Det er åpenbart at jeg har truffet hodet på spikeren, siden jeg nå blir utsatt for brukerangrep. Det pleier å være slik i denne tråden.
Tror dere forresten den norske maskemannen er involvert i saken? han er jo sjekket ut. kanskje futurum-mennene er sjekket ut uten at politiet vil bekrefte det.