Citat:
Det är inte så det fungerar, mänskligheten ökade inte i population mer än några procent varje århundrade fram tills medeltiden och då en ganska blygsam ökning fram till 1900-talet.
https://en.wikipedia.org/wiki/World_population
Citat:
Vilka jävla egyptier är det du ständigt talar om??? Araberna finns där för att de bott där och om man nu anser att 2000 år gammal historia är relevant, de också är släkt med judarna som bodde där då.
De flesta palestinier är betydligt mer släkt med egyptier än med araber eftersom det är vanligare med egyptiska namn än arabiska namn.
Citat:
Det är otaliga folk som passerat där så varför just judarna? Amerika och Australien har då betydligt mer väldefinierade ursprungsbefolkningar. Slåss för att de skall få tillbaka sitt land istället!
Vad fan är det du menar? Menar du att judar inte ska få ha ett land för att det inte finns bra definitioner enligt dig för vad en jude är? Argumentet är att judar ska ha ett land för att de behöver ett av överlevnadsmässiga orsaker.
Citat:
Det var inte deras mark! Fattar du vilket kaos det skulle bli i världen om man försökte tillämpa din logik överallt, men det vill du naturligtvis inte utan Israel är unikt för att det står så i Bibeln. Och kan jag sen få halva ditt hus. Jag har en släkting som ägde den marken för 2000 år sedan så den är egentligen min vad du än tror.
Det var britternas mark, inte arabernas. Försök att få in i din skalle. Sverige kan ge din hemstad till araber om Sverige vill göra det. Förstår du det?