2021-06-06, 17:39
Medlem
Tja alla glada. Sitter på 200mg "Svenska" Tramadol T3. Släpptes tväääääärbilligt i Malmö. Är dessa äkta? De finns inte på FASS.
Citera
2021-06-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Är Tramadol Royal 225mg något att ha som man ta för att få något skönt euforiskt rus på?

Har en langare som messa mig nu och fråga om jag var intresserad, 200kr för en karta inget att klara på priset iallafall. Har tagit Tramadol genom åren vissa helt värdelösa och bortkastade pengar på och andra helt underbara med krut i! Därav jag frågar om dom är något att ha?

Bild på hur förpackningen ser ut:
= https://ibb.co/Z8mJYrV

Tram är tram liksom, sålänge det inte är undersoserat eller något helt annat ämne.

Har testat dom där för en herrans massor med år sedan, och dom gör det tram ska göra.
Citera
2021-06-07, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vhsmaster
Tja alla glada. Sitter på 200mg "Svenska" Tramadol T3. Släpptes tväääääärbilligt i Malmö. Är dessa äkta? De finns inte på FASS.
Nä dem finns inte där för de är inte svenska. Det är Slovener som tillverkar dessa
Citera
2021-06-08, 11:55
Medlem
skillemandinkis avatar
Jag käkar 400mg på morgonen och 400 på eftermiddagen! Vägrar en CT men tror ni jag kan få ner toleransen genom att ta 200mg morgon och den 200 eftermiddagen?
Har recept och utan. Just nu har jag sigma.
Citera
2021-06-10, 11:16
Medlem
Xanyos avatar
Tog Mirtazapin 15mg igår kväll för sömnen och nu har jag fått tag i Tramadol som jag tänkte ta för att rusa till det lite. Frågan är om det är någon större fara att Tramadol idag?

Läst att just Mirtazapin ska försämra effekten av Tramadol men nu var det första gången jag tog mirtazapin på evigheter och enbart 15mg igår kväll. ​Så är det något slöseri med att ta Tram idag eller ska jag vänta?

Också hört kramp risken ökar med mirta + tram men har ju både valium och Lorazepam för det. Vill ju inte ta Tramadol om mirta tar bort effekten av Tramadolet det är ju slöseri, kan man fortfarande få ett rus? Vad säger folket som är lite mer insatta?
Citera
2021-06-10, 13:32
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Tog Mirtazapin 15mg igår kväll för sömnen och nu har jag fått tag i Tramadol som jag tänkte ta för att rusa till det lite. Frågan är om det är någon större fara att Tramadol idag?

Läst att just Mirtazapin ska försämra effekten av Tramadol men nu var det första gången jag tog mirtazapin på evigheter och enbart 15mg igår kväll. ​Så är det något slöseri med att ta Tram idag eller ska jag vänta?

Också hört kramp risken ökar med mirta + tram men har ju både valium och Lorazepam för det. Vill ju inte ta Tramadol om mirta tar bort effekten av Tramadolet det är ju slöseri, kan man fortfarande få ett rus? Vad säger folket som är lite mer insatta?

Ät du din tram idag. Mittazapin är väl en snri och inte ssri. Vilket borde vara bättre för att inte förstöra/försämra ruset.

FYI benzo förebygger inte ett krampanfall. Bara avbryter ett. Tror ikto är den ända benzon som förebygger EP
Citera
2021-06-10, 13:35
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Jag käkar 400mg på morgonen och 400 på eftermiddagen! Vägrar en CT men tror ni jag kan få ner toleransen genom att ta 200mg morgon och den 200 eftermiddagen?
Har recept och utan. Just nu har jag sigma.

Osäker på vad du vill ha svar på. Om det går att få ner toleransen? Eller hur lång tid det tar att halvvera toleransen utan at symptom?
Citera
2021-06-10, 16:57
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Ät du din tram idag. Mittazapin är väl en snri och inte ssri. Vilket borde vara bättre för att inte förstöra/försämra ruset.

FYI benzo förebygger inte ett krampanfall. Bara avbryter ett. Tror ikto är den ända benzon som förebygger EP

Du hade rätt Tramet slog fint som snus trots Mirtazapin igår och känner mig tip top nu. Hmm jag som alltid trott att Benzo förebygger kramper så länge man har det i kroppen. Tack för informationen nu vet jag det iallafall
Citera
2021-06-10, 17:25
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Du hade rätt Tramet slog fint som snus trots Mirtazapin igår och känner mig tip top nu. Hmm jag som alltid trott att Benzo förebygger kramper så länge man har det i kroppen. Tack för informationen nu vet jag det iallafall

Skönt att höra det gick bra.

EP triggas via hjärnan. Att då ta benzo för muskelavslappnande effekt är inte till någon nytta.
Samma med andningsdepp vid od på opiater. Då hjälper det inte att ge stimulanter för att avvärja ODn.
Citera
2021-06-10, 19:08
Medlem
Vad tycker folket om 100 mg JPDOL??
Citera
2021-06-12, 09:38
Medlem
Xanyos avatar
Dessa Tramadol = https://ibb.co/rK94rSw

Är absolut på min topplista lista nu över riktigt bra Tramadol som ger en ett riktigt skönt euoforiskt rus som kickar riktigt snabbt, precis som andra Så till mig. Så till alla som är osäkra vilka Tramadol ni ska beställa så är (Tramadol royal 225 mg) ett säkert inköp för bra Tramadol.
Citera
2021-06-12, 12:43
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Dessa Tramadol = https://ibb.co/rK94rSw

Är absolut på min topplista lista nu över riktigt bra Tramadol som ger en ett riktigt skönt euoforiskt rus som kickar riktigt snabbt, precis som andra Så till mig. Så till alla som är osäkra vilka Tramadol ni ska beställa så är (Tramadol royal 225 mg) ett säkert inköp för bra Tramadol.

Tamol 225 mg känns oxå jävligt äkta. En sån kickar mej 5-6 timmar när jag har låg tolerans. Dock måste jag ta en liten paus nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in