Citat:
Ursprungligen postat av
SaffeOG
Jasså, konstigt att 95% av alla som skriver om Santeria skriver att det är skit. Antar att det är svårt att sälja skiten numera.
Som jag nämnde tidigare så beror det troligen på vart i vårt avlånga land man befinner sig. Jag själv håller inte på med tram som förr. Men dom i min krets som hämtar in större mängder boxar häromkring skulle aldrig välja stada. Av den anledningen att det nästan alltid är fake och tramtorskar vet och vill inte ha det. Santeria och sandoz boxarna går fort iväg och är sällan något klagomål. Om det är något så kan enstaka Santeria boxar upplevas underdoserade. Sandoz har jag aldrig varit något problem. Säljer du boxar/kartor från sandoz eller Santeria så är det verkligen inte svårtsålt enligt vänner jag känner i flertal städer runtomkring den delen jag bor i.
Tror ingen skulle köpt en stadabox om priset låg under 1500kr/box. Kranen vill gå plus och torsken vill bli hög på sina pengar. En stor risk och loss för båda parter.
Kan din kran god kontakt med en som pressar hemma och har i någon RC opioid, eller tapentadol och när du får äkta tram så får du inte samma effekt och därav din slutsats?
Bara mina spekulationer, hur väl kan du din tram? Novis eller varit med sen innan signature började florera?