2021-06-03, 14:46
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Employee13
Om inte alla förstått det ännu så är Julia en bedragare som hittar alla möjliga sätt att lura staten, företag och privatpersoner på så mycket pengar hon kan. Det är lättare att tigga pengar med hjälp av folks empati istället för att faktiskt betala med dem pengar hon tjänar. Julia borde åtalas och ställas tillsvars för hennes beteende!
EXAKT så är det. Julia har ju någon form av narcissistisk personlighetsstörning och det framkommer ju väldigt tydligt i bara i avsnittet hon deltar i (S:28 A:10) Nämner avsnittet så nytillkomna läsare kan finna det enkelt. Det är sevärt om man vill se en fullblodsnarcissist som lurar och utnyttjar alla hon kan lura. Dock jävligt synd om hennes gubbe, han sitter verkligen fast i ett järngrepp. För Julia är det jag, mig och mitt!

Riktigt fräckt att hålla på med Swish-tiggeri för att behålla huset och veckan efter boka en resa till USA. Bara det säger ju sitt.

Sen kan jag inte för mitt liv förstå mig på folk som går på detta med att Swisha okända som tigger. Självklart skulle jag hjälpa en kompis förutsatt att personen i fråga är ansvarstagande, men en okänd tiggare, nä knappast.

Sen är det väl så med Julia att hon inte förstår och bryr sig om vilka hon lurar och vad hon faktiskt håller på med. Det ingår liksom i sjukdomen.
Senast redigerad av godboy 2021-06-03 kl. 15:10.
Citera
2021-06-03, 15:11
Medlem
Är det någon som kan gräva fram Julia och Peters deklaration? Så får vi veta om dom ens tjänar några pengar.
Citera
2021-06-03, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Är det någon som kan gräva fram Julia och Peters deklaration? Så får vi veta om dom ens tjänar några pengar.

Maila skatteverket
Citera
2021-06-03, 21:46
Medlem
Om ni vill titta på 3 grymt bra avsnitt:

Säsong 11:
1. Vann 4,8 miljoner på triss. Några år senare hos kronofogden och äger inget av värde.

5. xbox-mannen. Klassiker. Gråter när de ska sälja hans spel.

10. Första (och sista?) gången som en Lyxfällan-inspelning avbryts helt. Huvudpersonen samarbetar inte alls. Riktigt bra avsnitt.
Citera
2021-06-04, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
EXAKT så är det. Julia har ju någon form av narcissistisk personlighetsstörning och det framkommer ju väldigt tydligt i bara i avsnittet hon deltar i (S:28 A:10) Nämner avsnittet så nytillkomna läsare kan finna det enkelt. Det är sevärt om man vill se en fullblodsnarcissist som lurar och utnyttjar alla hon kan lura. Dock jävligt synd om hennes gubbe, han sitter verkligen fast i ett järngrepp. För Julia är det jag, mig och mitt!

Riktigt fräckt att hålla på med Swish-tiggeri för att behålla huset och veckan efter boka en resa till USA. Bara det säger ju sitt.

Sen kan jag inte för mitt liv förstå mig på folk som går på detta med att Swisha okända som tigger. Självklart skulle jag hjälpa en kompis förutsatt att personen i fråga är ansvarstagande, men en okänd tiggare, nä knappast.

Sen är det väl så med Julia att hon inte förstår och bryr sig om vilka hon lurar och vad hon faktiskt håller på med. Det ingår liksom i sjukdomen.

Nu kör Julias byggfirma även
VVS och el via sina ”duktiga samarbetspartners”. Hoppas alla får betalt...

https://www.facebook.com/112189133949994/posts/nyhet-fr%C3%A5n-juni-2021vi-erbjuder-nu-%C3%A4ven-vvs-och-elarbeten-via-v%C3%A5ra-duktiga-samar/308226847679554/
Citera
2021-06-04, 21:35
Medlem
Citat:

Det bästa med konståkningsresan till USA var hennes kommentar om att det var billigare att åka på läger till USA än till Europa. (minns inte ordagrant)
Om man har satt sig själv i skiten så känns det lite fel att överhuvudtaget prioritera mågonting annat än mat och tak över huvudet. De har barn, men det är klart, konståkning framför allt!
Hon är inte ens bra, så pinsamt att se, kan hon lida av en psykos?
Citera
2021-06-04, 21:38
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge

https://www.facebook.com/112189133949994/posts/nyhet-fr%C3%A5n-juni-2021vi-erbjuder-nu-%C3%A4ven-vvs-och-elarbeten-via-v%C3%A5ra-duktiga-samar/308226847679554/
Får väl verkligen hoppas att de tar betalt i förväg. Alla företagare som har något innanför pannbenet kollar ju upp eventuella samarbetsfirmor noga innan de ingår något som helst samarbete. Det kan ju faktiskt vara negativt att bli förknippad med Julias "imperium".
Citera
2021-06-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge

Hoppas ännu mer på att eventuella kunder kollar upp att det finns certifikat för det, typ det som kan skada mest fara. Elfel samt vattenskador.
Men Ju*ia är ju Pe*ers lärling, kanoners
Citera
2021-06-04, 21:47
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det bästa med konståkningsresan till USA var hennes kommentar om att det var billigare att åka på läger till USA än till Europa. (minns inte ordagrant)
Om man har satt sig själv i skiten så känns det lite fel att överhuvudtaget prioritera mågonting annat än mat och tak över huvudet. De har barn, men det är klart, konståkning framför allt!
Hon är inte ens bra, så pinsamt att se, kan hon lida av en psykos?
Jo visst kan det faktiskt bli billigare totalt sett att åka till USA på ett träningsläger än inom Europa. Hur som haver har hon ju faktiskt inte råd i vilket fall, vare sig det är USA eller vad än hon vill åka. Tigger man pengar, eller nyligen har gjort det, vilket hon har, ja då har man inte råd.

Sen känns det ju lite konstigt att hon ska flyga över Atlanten i massa timmar om nu inte ens klarar av att åka med den lokala kollektivtrafiken p g a ryggproblem som hon påstår sig ha.

Psykos kan föreligga, ja. Garanterat annars någon form av narcissistisk personlighetsstörning.
Citera
2021-06-04, 21:55
Medlem
Citat:
Jo visst kan det faktiskt bli billigare totalt sett att åka till USA på ett träningsläger än inom Europa. Hur som haver har hon ju faktiskt inte råd i vilket fall, vare sig det är USA eller vad än hon vill åka. Tigger man pengar, eller nyligen har gjort det, vilket hon har, ja då har man inte råd.

Sen känns det ju lite konstigt att hon ska flyga över Atlanten i massa timmar om nu inte ens klarar av att åka med den lokala kollektivtrafiken p g a ryggproblem som hon påstår sig ha.

Psykos kan föreligga, ja. Garanterat annars någon form av narcissistisk personlighetsstörning.
Mannen, vilket jävla mähä, jag fattar inte att han står ut. Är han efterbliven?
Citera
2021-06-04, 22:16
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Mannen, vilket jävla mähä, jag fattar inte att han står ut. Är han efterbliven?
Jag tror han är psykiskt kraftigt förtryckt. Han är nog bunden på genom manipulation och kanske ekonomi. Var ska han ta vägen? Skulder upp över öronen inget jobb, inga pengar sparade, hur ska han få en bostad idag? Detta skulle kunna klassas som misshandel.
Citera
2021-06-05, 20:35
Medlem
Citat:
Jag tror han är psykiskt kraftigt förtryckt. Han är nog bunden på genom manipulation och kanske ekonomi. Var ska han ta vägen? Skulder upp över öronen inget jobb, inga pengar sparade, hur ska han få en bostad idag? Detta skulle kunna klassas som misshandel.

Tycker mer synd om barnen som måste leva i ovissheten att dom kanske förlorar sitt hem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in