Citat:
Ursprungligen postat av
Jannetreiber93
Projicera inte nu gosse, lösningen låg under 35 års tid i öppen dager och du hade fel hela tiden, förstår att det är svårt att ta in men försök. Jag är extremt bra på att analysera och jag tar med alla uppgifter och kommer fram till lösningen. Precis som KP och han är chefsåklagare med garanterat jävligt hög analysförmåga och intelligens och du tror du är smartare och vet bättre, jävla fjant
Har du nån slags komplex? När folk börjar påpeka hur smarta de själva är så brukar det faktiskt betyda att de inte är speciellt smarta.
Finns ett exempel i palmemordet på just detta. En idiot som köpt googleannonser där han berättar om hur intelligent han är och att han omedelbart när han fick höra teorin om att SE kunde vara mördaren förstod exakt hur det hade gått till. Men när han berättar hur det gått till så är varje del kopierad från TP och/eller KP. Haha. Inte en enda originell tanke. Drink the cool aid.
Min favoritpassage var där han beskriver att han genast förstod på vilket sätt SE manipulerade tidsstämplingen för han hade själv varit i kontakt med tidsstämplingssystem och visste hur de kunde manipuleras. Hur fungerade denna manipulation då? Jo SE säger en annan tid än systemet. Genialt. Krävs stora kunskaper för att se igenom denna enorma manipulation.
Jaja, det var ett sidospår om idioter med komplex.
SE berättade alltså inte vid 23:15 att han skulle på semester?