Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Det finns de som går längre än så; tänker på Tishko Ahmed som styckade Wilma och hade hennes huvud i garderoben...hur sjukt är inte det?
:-(
Man bergiper inte riktigt vare sig varför eller hur han tänkte.
Nu har jag bara ytlig kunskap i det fallet. Men om han ansågs "frisk" i lagens mening, då uppvisar även han avvikande tankesätt.
Jag kan inte för mitt liv förstå hur SD tänker. Det blir så annorlunda att det blir helt oförutsägbart.
T ex vem skulle kunna "gissa" sig att han går hem och gör en film om domkraftsskaftet? Dessutom en film som inte bevisar någonting alls. Varken att han inte har köpt ett nytt eller något annat.
Inte heller kan man gissa att SD skulle låta sin "Jag hatat Åsa lapp" på det inlämnade paketet.
Eller vad sägs om att visa upp skafte vid HR- förhandlingarna?
Allt man kan lista ut är väl kan bli kränkt, eller fruktansvärt arg, faktiskt hatiskt när något går emot honom, att det drar ut länge med ilskan och i de situationerna är han oförutsägbar, otäckt hatisk och det kan blixtra till. det ligger också i luften att eftersom han blir okontrollerbar i sitt agerande, som är avvikande, kan det bli farligt.
jag tror att det var det som Lena kände instinktivt i bilen. Hon kände det, men greppade inte riktigt vad som hände. Även om hon själv pressade honom genom att envist fortsätta sitta kvar i bilen, hade hon inte väntat detta plötsliga utfall.