Citat:
Ursprungligen postat av
Cachero
Nej tyvärr finns det inte vad jag vet om.
Formuler har inga planer på att släppa en z9 ännu. Det finns dock en sida som annonserar att de säljer z9, men det är en scam. 2gb räcker gott och väl så att det blir över. Det är snarare så boxen är framtidssäker. När vi börjar se 4k i högre framerate då eventuellt kommer en uppgradering behövas.
Och eftersom formuler gör både hårdvaran och mjukvaran så krävs inte mycket utav hårdvaran, det lirar väldigt bra ihop.
Ok, Tack för svar. Har sett den sidan oxå, men den verkade lite mysko så jag ville höra mig för i tråden först.
Den finns en Formuler CC oxå, men det enda som skiljer den ifrån Z8 pro är väl att det går att ansluta vanlig antenn och se markbunden tv med den oxå? I så fall ser jag inte riktigt vitsen med att köpa en sådan.
Om vi vänder på frågan... Vad skulle du köpa för box med din erfarenhet fram tills dags dato? Boxen ska endast användas till iptv och jag ratar Apple.. såg visst att jag svarade på fel inlägg. jag sökte främst svar från Instagam