2021-05-31, 22:52
  #1249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Vilken av dom de tre olika?

Lika på alla 3...dock så fort straffarna var lagda försvann laggen på SVT och tv4. Känns helt klart som att servrarna var lite överbelastade 😉
Citera
2021-06-01, 02:46
  #1250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furuvikaren
Lika på alla 3...dock så fort straffarna var lagda försvann laggen på SVT och tv4. Känns helt klart som att servrarna var lite överbelastade 😉

Inte så det funkar.
Skulle det varit överbelastning så hade det drabbat fler än en kanal.

Med tanke på att det inte laggade något alls när det var ATH (all time high) antal kunder online samtidigt under melodifestivalen 2021.

Hockeyn har inte dragit alls samma mängd tittare
Citera
2021-06-01, 16:23
  #1251
Medlem
Hos den leverantören som diskuteras här mest, finns det en div olika "MovieTime" som rullar 24/7. Finns det någonstans att söka vilka filmer som kommer och tider?

Är det någon som har info eller vill spekulera om/när Formuler Z9 kommer? Har Googlat lite men hittar inget..
Formuler Z8 med appen Mytvonline prisar ju alla här i tråden, men finns Z9 i närtid köper jag hellre den. Tycker att 2gb ram känns lite klent även om ni säger att VOD 4k flyter på bra på Z8
Citera
2021-06-01, 17:22
  #1252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Hos den leverantören som diskuteras här mest, finns det en div olika "MovieTime" som rullar 24/7. Finns det någonstans att söka vilka filmer som kommer och tider?

Är det någon som har info eller vill spekulera om/när Formuler Z9 kommer? Har Googlat lite men hittar inget..
Formuler Z8 med appen Mytvonline prisar ju alla här i tråden, men finns Z9 i närtid köper jag hellre den. Tycker att 2gb ram känns lite klent även om ni säger att VOD 4k flyter på bra på Z8

Nej tyvärr finns det inte vad jag vet om.

Formuler har inga planer på att släppa en z9 ännu. Det finns dock en sida som annonserar att de säljer z9, men det är en scam. 2gb räcker gott och väl så att det blir över. Det är snarare så boxen är framtidssäker. När vi börjar se 4k i högre framerate då eventuellt kommer en uppgradering behövas.

Och eftersom formuler gör både hårdvaran och mjukvaran så krävs inte mycket utav hårdvaran, det lirar väldigt bra ihop.
__________________
Senast redigerad av Cachero 2021-06-01 kl. 17:28.
Citera
2021-06-01, 17:50
  #1253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Nej tyvärr finns det inte vad jag vet om.

Formuler har inga planer på att släppa en z9 ännu. Det finns dock en sida som annonserar att de säljer z9, men det är en scam. 2gb räcker gott och väl så att det blir över. Det är snarare så boxen är framtidssäker. När vi börjar se 4k i högre framerate då eventuellt kommer en uppgradering behövas.

Och eftersom formuler gör både hårdvaran och mjukvaran så krävs inte mycket utav hårdvaran, det lirar väldigt bra ihop.
Ok, Tack för svar. Har sett den sidan oxå, men den verkade lite mysko så jag ville höra mig för i tråden först.
Den finns en Formuler CC oxå, men det enda som skiljer den ifrån Z8 pro är väl att det går att ansluta vanlig antenn och se markbunden tv med den oxå? I så fall ser jag inte riktigt vitsen med att köpa en sådan.
Om vi vänder på frågan... Vad skulle du köpa för box med din erfarenhet fram tills dags dato? Boxen ska endast användas till iptv och jag ratar Apple.. såg visst att jag svarade på fel inlägg. jag sökte främst svar från Instagam
__________________
Senast redigerad av LilleFritz 2021-06-01 kl. 17:53. Anledning: fel svar
Citera
2021-06-01, 18:10
  #1254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Ok, Tack för svar. Har sett den sidan oxå, men den verkade lite mysko så jag ville höra mig för i tråden först.
Den finns en Formuler CC oxå, men det enda som skiljer den ifrån Z8 pro är väl att det går att ansluta vanlig antenn och se markbunden tv med den oxå? I så fall ser jag inte riktigt vitsen med att köpa en sådan.
Om vi vänder på frågan... Vad skulle du köpa för box med din erfarenhet fram tills dags dato? Boxen ska endast användas till iptv och jag ratar Apple.. såg visst att jag svarade på fel inlägg. jag sökte främst svar från Instagam

Finns inget bättre än Formuler för enbart iptv. Du kan fråga vem som helst, har man haft en formuler för iptv så vet man att det finns inget lika bra (till det priset)
Citera
2021-06-01, 18:21
  #1255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Finns inget bättre än Formuler för enbart iptv. Du kan fråga vem som helst, har man haft en formuler för iptv så vet man att det finns inget lika bra (till det priset)
Tack Cachero. Det lutar åt en Formuler mer å mer. Bra att du inte tog det personligt
Citera
2021-06-01, 19:10
  #1256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Finns inget bättre än Formuler för enbart iptv. Du kan fråga vem som helst, har man haft en formuler för iptv så vet man att det finns inget lika bra (till det priset)

Håller med fullt ut.Har både Formuler Z8 0ch Z8 Pro.Är mkt nöjd med bägge boxarna
Citera
2021-06-01, 19:16
  #1257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Tack Cachero. Det lutar åt en Formuler mer å mer. Bra att du inte tog det personligt

Den sidan som annonserar ut Z9 har haft den på sin sida sen 2019.
Känns oseriöst av en så stor sida att gå ut med någon modell som inte ens Formuler själva har bekräftat.

Z8 Pro ersatte Z8. Lite "modernare" design på fjärren.

EPG till MovieTime kanalerna har gjorts tester på så det är inte omöjligt det kommer.

Du kommer garanterat bli nöjd med en Z8 Pro.
__________________
Senast redigerad av instagam 2021-06-01 kl. 20:07.
Citera
2021-06-03, 22:45
  #1258
Medlem
celticjunks avatar
Är det bara fjärren som skiljer z8 vs z8 pro?
Citera
2021-06-03, 23:59
  #1259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av celticjunk
Är det bara fjärren som skiljer z8 vs z8 pro?
Z8 Pro har Widevine L1 installerat till skillnad mot Z8.

Z8 har slutats tillverkas och ersatts helt av Z8 Pro.
Citera
2021-06-04, 13:05
  #1260
Medlem
celticjunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Z8 Pro har Widevine L1 installerat till skillnad mot Z8.

Z8 har slutats tillverkas och ersatts helt av Z8 Pro.

OK! Tack
För en oinsatt vad är widevine L1?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in