Citat:
Ursprungligen postat av
inspiratoeren
Det är välkänt att e-mail kan avsiktligt eller oavsiktligt innehålla virus, skadliga länkar, innehåll som innebär olika slags säkerhetsrisker osv.
Återigen är frågan om hur mycket av Gretas post och mail som (förhands)granskas alldeles för privat och omfattas därtill av sekretess. Kort sagt, det har du inte med att göra!
Ingen har heller att göra med vad Greta och jag har för slags relation, det är enbart vår ensak!
Vad du o Greta har för relation ger jag blanka attans i - det skiter jag i fullständigt i ärligt talat.
Det du hävdar är att hon har så mycket skydd att hon knappt kan rida på sina terapihästar utan att hennes livvakter är närvarande - men samtidigt så dräller det in säckar med brev från folk från världen över.
Som de skulle säga på engelska: "If you catch my drift...."
Antingen så har hon 2-3 fyra säckar fanmail i månaden som bara öses in i hennes lägenhet - vilket är roligt för vilken ungdomsidol som helst... (finns det bildbevis på dessa förresten)...
Eller så har hon hela tiden brev som har genomgåtts av sin livvakt...
Skulle hon ha fått hot via brev i den skala som man får tro genom att läsa här - då skulle det ha varit på löpsedlarna fem gånger om. Men det är det ju inte. Så de där säckarna med brev - är förmodligen fanmail i ordets rätta bemärkelse... men allt det där med hat och hot... det verkar tydligen inte vara så väldans farligt... egentligen...