2021-06-02, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Samtliga sidor du refererar till är islamistiska eller antisemitiska.

Samtiliga sidor du referera till är antipalestinska och judiska sidor.
Jag referera även till HRW.

Men ni dumma sionister tycker att alla organisationer, även FN som är emot apartheid är antisemitiska.

Antisemitism kortet fungerar inte längre!
Citera
2021-06-02, 19:00
Medlem
Citat:
Samtliga sidor du refererar till är islamistiska eller antisemitiska.

Du refererar till Gatestone Institute som är en islamofobisk höger sajt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gatestone_Institute
Citera
2021-06-02, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag referera även till HRW.

Men ni dumma sionister tycker att alla organisationer, även FN som är emot apartheid är antisemitiska.

Antisemitism kortet fungerar inte längre!

Ja, det spelkortet är utslitet. Tiden går, antisemitkortet har missbrukats för mycket och nu är Israelerna i så förkrossande överläge att deras offerkofta känns väldigt löjlig. Jag kan inte heller tycka att sionisterna respekterar sitt eget arv. Med tanke på deras historia, borde de vara klokare.
Citera
2021-06-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Ja, det spelkortet är utslitet. Tiden går, antisemitkortet har missbrukats för mycket och nu är Israelerna i så förkrossande överläge att deras offerkofta känns väldigt löjlig. Jag kan inte heller tycka att sionisterna respekterar sitt eget arv. Med tanke på deras historia, borde de vara klokare.

Håller med dig!
Citera
2021-06-02, 19:17
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Du refererar till Gatestone Institute som är en islamofobisk höger sajt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gatestone_Institute

Fast all kritik mot dem kommer från islamister. Artiklarna de är kritiserade för på wikin är inte felaktiga. Det finns sharia-samhällen i Europa, främst i Frankrike och UK, snart också i Sverige. Att muslimer själva kallar invandringen för etno-jihadism är heller ingen felaktighet då det kommer från skolböcker i bl.a. Egypten.
Citera
2021-06-02, 19:19
Medlem
Citat:
Fast all kritik mot dem kommer från islamister. Artiklarna de är kritiserade för på wikin är inte felaktiga. Det finns sharia-samhällen i Europa, främst i Frankrike och UK, snart också i Sverige. Att muslimer själva kallar invandringen för etno-jihadism är heller ingen felaktighet då det kommer från skolböcker i bl.a. Egypten.

Jag säger nej tack till sionistiska sidor.
Citera
2021-06-02, 19:20
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

Då hoppas jag du aldrig någonsin länkar Reuters mer, eftersom den är så antipalestinsk och judisk.
Citera
2021-06-02, 19:22
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0

Men att ta en strof från en islamistisk skolbok och visa vad egyptiska skolbarn får lära sig som Gatestone gör blir genast islamofobiskt.
Citera
2021-06-02, 19:23
Medlem
Citat:
Då hoppas jag du aldrig någonsin länkar Reuters mer, eftersom den är så antipalestinsk och judisk.

CRY ME A RIVER 😂
Citera
2021-06-02, 19:25
Avstängd
"Israel will ask US for $1bn to ‘replenish’ Iron Dome"
https://www.aljazeera.com/news/2021/6/2/israel-will-ask-us-for-1-billion-to-replenish-iron-dome

Om det var någon som undrade hur Israel har råd att använda missiler för tiotusentals dollar för att skjuta ned hembyggen för ett par hundra dollar.
Citera
2021-06-02, 19:27
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
https://www.aljazeera.com/news/2021/6/2/israel-will-ask-us-for-1-billion-to-replenish-iron-dome

Om det var någon som undrade hur Israel har råd att använda missiler för tiotusentals dollar för att skjuta ned hembyggen för ett par hundra dollar.

Ja fy vad hemskt, Israel vill försvara sig mot orcherna.....
Citera
2021-06-02, 19:27
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen

Ja, de hade väl haft råd med det om de förvandlat Gaza till den askhögen som du förväntat dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in