Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
Fast om nu Esbjörn och hans släktingar hävdar att Esbjörn inte är tillräknelig så får du ursäkta om ombudet inte ifrågasätter det. Vi vet inte vad Esbjörn fått veta eller ej och vi vet inte hur Esbjörns fullmakt till Binninge ser ut, det kan vara så att Esbjörn sagt till Binninge att han litar helt på Binninges förstånd och att Esbjörn inte löpande behöver informeras.
Du kan ta och lägga ner ditt trams och dina lögner, så, nej, jag tänker inte ursäkta att du påstår det.
Varken Esbjörn eller någon av hans släktingar har någon enda gång påstått att han inte är tillräknelig. Det är något som du och Binninge påstår och det är en ren lögn. Och det är just det som en professor, en läkare och flera psykologer säger. Och DET om något, lyssnar en seriör jurist på. Men Binninge är varken seriös eller jurist. Han är en bedragare.
Du kanske inte vet hur Esbjörns fullmakt till Binninge ser ut. Men det gör jag, för jag har sett den.
Du är inte för jävla smart, det är ett som är säkert.
Du påstår att du inte vet, då får du väl ändå utgå från praxis, eller hur! Eller hör du till samma skara idioter i tråden som menar att allt du hittar på är sant tills någon annan bevisat motsatsen?
Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
Dessutom far du väl med osanning, det finns väl inga undersökningar gjorda av flera psykologer de senaste 6 månaderna på Esbjörn?
Var skrev jag "de senaste 6 månaderna"?
Det är du som far med osanning. Igen! Lögnerska!
Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
Demenssjukdomar kan vara väldigt snabbt progressiva. Bara för att någon tillräknelig för ett år sedan behöver vederbörande inte vara det idag.
Så var har du dina belägg som motsäger professorn, läkare och alla psykologer?
En lögnerska är vad du är!
Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
Det är väl allmän kännedom att Esbjörn stöttas av släktingar? I alla fall är det den tesen många EBT-fans här på Flashback driver.
Ännu fler lögner! Du sprider bara dynga och lögner kan jag konstatera. Som vanligt precis som alla andra ebba-hatare och pedofilvurmare, helt utan belägg.
Nej, det är inte "allmän kännedom"! För övrigt heter det "allmänt känt", på svenska. Fick du inte godkänt på SFI-kursen?
Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
EBT kommer nog vinna husstriden. Men det kan mycket väl bli en pyrrhusseger där hon vinner huset men förlorar sin politiska karriär. En hemlös gammal man och en dom om grovt förtal klarar hon inte politiskt.
En hemlös gammal man? Jaha, så maggan har slängt ut honom på gatan nu. Det har du koll på alltså? Hans två lägenheter då? Har Binninge och hans kumpan sålt dem?
Bara lögner och skitsnack från dig. Och du har så sanslöst dålig koll att du inte ens fattar att vi har kolla på allt detta.
Jag har redan förklarat för dig att det är tvärtom med Ebba, hon stärks av denna processen och kommer stå mycket starkare efteråt. Svenska folket är trötta på att partiledare ska drevas och skjutas i sank, särskilt när allt bygger på lögner och förtal. Svenska folket är inte lika korkade som du och binninge-maffian!
Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
Jasså när har domstolen haft negativa synpunkter på hur Binninge skött sitt jobb? Källa? Eller drar du saker ur arslet som vanligt?
Det har jag och flera med mig redan presenterat i tråden. Om du hade haft minsta lilla koll så hade du vetat att domstolen uttalar sig via underrättelser och skrivelser till parterna, och däri har det framgått, vilket jag och flera andra som sagt har presenterat i tråden. Men inte heller det har du så klart koll på.
Källan är alltså Uppsala Domstol och dess skrivelser och underrättelser i målet. Det är bara att du begär ut dem och läser. Precis som de andra av oss som är genuint intresserade av målet har gjort. Men du har uppenbarligen inget intresse i målet som sådant, utan som part i målet. Det har du ju redan själv gjort klart med dina tidigare inlägg.