Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
Eftersom du verkar lida av grava minnesproblem och de vanligaste orsakerna för minnesförlust är alzheimers eller alkohol så undrar jag: Har du alzheimers eller är du alkoholist? Både och?
Du skrev att EBT inte ställt upp på intervjuer med pressen:

Jösses. Du får lägga ner drogerna och lära dig svenska ditt lilla importluder.
Ebba Busch, Ebba Busch, Ebba Busch, det är hennes namn. Inget annat. Klarar du inte att få in det i din ökenhjärna?
Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
Eftersom Esbjörn anser sig inte vara tillräknelig så är hans behov av ombud helt nödvändigt och det du skriver saknar ju all logik och vett. Det är heller inte nödvändigt att Binninge informerar Esbjörn för Binninge har att tillvarata Esbjörns rätt och se till hans bästa. Att du och några andra inte anser att han agerar i Esbjörns intresse spelar ingen roll, ni vill ju att de ska lägga sig platt för EBT och ni är inte part i ärendet.

Nämen oj, du klarar inte att läsa vanlig enkel svenska, men tror att du är väl insatt in ombudsreglerna. Hade du varit det hade du vetat att du är ute och cyklar rejält med dina galenskaper ovan.
Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
Att du och några andra inte anser att han agerar i Esbjörns intresse spelar ingen roll, ni vill ju att de ska lägga sig platt för EBT och ni är inte part i ärendet.

Du är part i "ärendet" alltså!? Intressant. Då vet vi det.
Hade du haft minsta lilla koll på saker och ting, hade du vetat att det inte heter "part i ärendet", det heter "part i målet". Så du kan ta och tagga ner sluta låtsas som du vet mer än "oss", för du har noll koll.
Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
Att dra in medierna borgar inte för en god tvistlösning utanför domstol, det har du rätt i, men EBT är en enormt offentlig person så en medial uppmärksamhet hade inte gått att undvika och när den bollen är i rörelse så går den inte att stoppa. Det kan inte Binninge klandras för.

Jösses. Igen. Det var nog den sämsta bortförklaringen jag har sett. I stort sett det enda som skrev i ärendet under lång tid kom direkt från Binninge. Politikernas privatliv hålls oftast utanför pressen och som du kanske noterat är det i huvudsak kvällspressen och då nästan uteslutande Expressen som kört ett extremt drev mot Ebba. Då visar det sig att det finns kopplingar mellan Binninge och Brännström och allt Brännström publicerar kommer från Binninge, och därtill visar det sig att Binninge planerat att hänga ut Ebba redan innan all skit träffade fläkten tillsammans med sina pedofilkompisar. Så jo, det är absolut så att Binninge kan klandras för detta.
Jag kan inte låta bli att notera att du tar Binninge, en pedofil, i försvar. Det är extremt få även av Ebba-hatarna i tråden, som verkligen gör det. Men visst, det finns en och annan pedofilkramare som du i tråden, det har vi sett. Men du är nog den enda som själv berättat att du har marockanskt medborgarskap.
Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
För mig är det uppenbart att båda två parterna försöker få media på sin sida. Det är inte konstigt, media kan påverka domstolarnas dömande och det är man naturligtvis medvetna om. För EBT står dessutom hennes renommé på spel, ytterst kanske även hennes politikerkarriär. Båda två parterna nyttjar media från sina vinklar, Esbjörn om hur han förlorat sin gård genom manipulation, EBT genom att posera i sliten jacka och sorgsna ögon utanför gården och uttalandet "var ska jag och mina barn bo?" och "man har hotat mig".
Det finns inte ett enda belägg för att det skett minsta lilla manipulation. Det är bara rena lögner från pedofilkramarna i Binninge-maffian.
Det rör sig inte heller om någon "gård", även detta var en lögn ifrån Binninge, än mindre var det en "släktgård". Som sagt, du får sluta ljuga och ta och lära dig svenska!
Att Binninge gjort allt för att undvika medling står klart sedan länge. Han har aktivt motverkat alla försök till medling. Han försökte till och med få slippa MUF'en, korkad och okunnig som han är.
Att man har hotat Ebba är ju sant, det har till och med Esbjörn bekräftat i TV-intervju. Men det försöker du använda emot henne. Så gör bara en riktig fitta. Eller har du belägg för att såväl Ebba som Esbjörn ljuger? Fram med det då! Men nej, du har ju inte det.
Det är äckligt hur du försöker påstå en sådan massa saker som inte är sanna. Du är precis lika ful och oärlig som Binninge. Han är en kriminell barnmisshandlare och barnvåldtäktsman, som torterar sin egen styvdotter. Du ifrågasatte ovan om jag var alkoholist och hade alzheimers, bara för att du inte fattar enkel svenska, men då är det ju inte mer än rätt att jag undrar om du är en pedofil och barnmisshandlare. Eftersom du tar en sådan i försvar med hjälp av lögner.
Citat:
Ursprungligen postat av
thinkmachine
Och det är faktiskt helt tillåtet att utkämpa del av striden i media. Särskilt trevligt är det inte men det är fullt tillåtet.
Nej, för en advokat är det inte det. Men för ett svin som Binninge, som helt saknar utbildning och som inte vet vad han gör, som inte gjort annat än orsakat hela svenska folkets missaktning gentemot Esbjörn, hängt ut honom som en dement kokopelle fast han inte är det, och lurat av honom stora belopp med hjälpa av sina maffiakompisar, går det helt klart bra, det har vi sett. Och ett sånt svin tar du i försvar.
Det är ett fint argument du avslutar med - Det är inte olagligt att hänga ut Ebba i media på det vis som Binninge gjort. Det säger allt om dig. Men det kan mycket väl vara så att det är olagligt, bara att Ebba som den utsatta politker hon är valt att inte göra någon anmälan.
Den polisanmälan som Binninge gjorde var till exempel olaglig. Det kallas för falsk angivelse. Det borde du också veta om du nu har koll på juridik.
Men du har ju inte det. Du har ju noll koll. Du är bara ett ökenluder som skriver det någon annan säger åt dig att skriva.