Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Följ du den ordning du menade jag skulle ta, nämligen sök själv - tips AB om jag minns rätt - de stod å flinade båda två och en tredje med ticks stod bredvid - honom klippte AB (var det väl?) bort. Kanske var det Ebbas barns styvfar som försökte säga nåt
Du kan alltså inte länka till den? Var finns den? Jag gav klar och tydlig källhänvisning och inlägget hade länkats otaliga gånger i tråden. Men du minns inte ens var du sett det, om du nu ens har sett det.
Du krävde själv länkar, men nu kan du alltså inte själv leva upp till de krav du själv ställt. Patetiskt.
Kan du inte ge en länk eller källhänvisning så är det ju bara ren lögn. Det var väl ungefär så det uttrycktes om jag skall följa den ordning du menade.
Det är som vanligt, jag ger gång på gång på gång tillgång till källmaterial, källhänvisningar och länkar, men Ebba-hatarna klarar inte av att svara upp med någonting annat än "näe tänker jag inte". Patetiskt.
Du påstår att Ebbas ombud låter sig intervjuas av pressen, då är det upp till dig att belägga det påståendet. Men det kunde du alltså inte. Det säger allt. Det har inte skett.