2021-05-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Nej, fel uttryck, korrekt här blir: What comes around goes around
Bevis:
Expressen idag, Brännström är nu i extas över att Ebba tog bort meningen med Binninge på sin facebook, vilket vi såg för runt 1 vecka sedan. Brännström är också bundis med Ardin, bruden du hatar i Assangetråden, snacka om karma...

https://www.expressen.se/dinapengar/ebba-busch-raderade-text-om-brott-pa-sin-facebook/
hahaha....

Om du vill anmäla en tråddeltagare för 1:06, för att hen konstaterar att du är en idiot och fått det konfirmerat genom att läsa andra trådar, är det inte en spekulation utan konstaterande utan något behov att eftersöka någon identitet, därav att flashback har en sökfunktion.

Har svårt att tro att det finns en värre jurist än Binninge som du konsulterar, denna jurist borde vid detta laget vara ganska luttrad då i dina konsultationer rörande dina utfall i denna tråd, eftersom du rådfrågar...
Tänk att Vresrosen hatade Assangekvinnorna som förföljdes så Kalla fakta gjorde program...

Även Östermalmsladyn förföljdes av Vresrosen..
(FB) Skvaller om Tone Oppenstam? Dömd i TR till tre års fängelse för grovt skattebrott

Och så Ebba...

Undrar vem dessa har som gemensam stalker?
2021-05-30, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag misstänkte att även detta inlägg som så enkelt och konkret som möjligt förklarar begreppen förklarligt och försvarligt skulle komma att passera utanför ditt ingenium.

För sakens skull, självklart förstår jag din vinkel men det är ändå inte nära.

Vilket "hot" utsattes Ebba för ...?
Liksom... det var fullt möjligt att klart och koncist svara på Binninges uttalanden.
Så det där var ju att överdriva en försvarlig reaktion.
2021-05-30, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
För sakens skull, självklart förstår jag din vinkel men det är ändå inte nära.

Vilket "hot" utsattes Ebba för ...?
Liksom... det var fullt möjligt att klart och koncist svara på Binninges uttalanden.
Så det där var ju att överdriva en försvarlig reaktion.
Här finns en ganska bra sammanfattning.
https://www.docdroid.net/fBVh5g4/combinepdf-pdf#page=4
2021-05-30, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Här finns en ganska bra sammanfattning.
https://www.docdroid.net/fBVh5g4/combinepdf-pdf#page=4
Den har fejkmedia missat..
2021-05-30, 20:22
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
jaha så det ligger kvar där? Kan du länka så jag slipper gå på hörsägen

Du får väl kolla. Ebbas facebook sida är källan oavsett om det ligger kvar där eller inte. Är du verkligen så korkad att du inte förstår det?

Den kan du leta upp själv, källan är angiven och Ebbas facebooksida är inte svårt att hitta. Klarar du inte det heller?
2021-05-30, 20:25
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkmachine
Varför skulle Binninge vägrat att ta intervjuer? Förklara dig!

Av samma anledning som Ebbas ombud, precis som jag antydde i mitt förra inlägg. Fattade du verkligen inte det?
2021-05-30, 20:29
Medlem
trngws avatar
Citat:
Nej, hur skulle jag kunna göra det om det inte finns där längre tillgängligt för offentligheten?

Så varför tjatar du då om att alla andra ska göra det om du nu vet att det inte finns där längre?

Dessutom bekräftar du nu att du vet att det har funnits där, så då kan du ju lägga ner ditt trams, dina lögner, om att så inte skulle vara fallet!
2021-05-30, 20:39
Medlem
trngws avatar
Citat:
Å så till er som påstod en massa strunt om att hon låst inlägget och att det var belagt med förundersökningssekretess för att hennes advokat rått henne till det osv - ja herrejöss hur ni nu bevisligen har visat oss att ni plockar "sanningar ur er egna unkna rövar

Citat:
kan du länka till texten du refererar till? Märkligt att den så "försvunnit" från er Ebba-värnares databaser.

Citat:
Jaha, där ser man. Det antyder att hon ångrar inlägget när hon valt att dölja det.

Citat:
Nej, hur skulle jag kunna göra det om det inte finns där längre tillgängligt för offentligheten

Ja, det är som sagt helt tydligt att det är du som "plockar sanningar ur din egna unkna röv", trots otaliga uppmaningar så klarade du inte av, eller bara sket i, att kolla upp den referens du fick upprepade gånger.
2021-05-30, 20:52
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Ja, det är som sagt helt tydligt att det är du som "plockar sanningar ur din egna unkna röv", trots otaliga uppmaningar så klarade du inte av, eller bara sket i, att kolla upp den referens du fick upprepade gånger.
Oj vilket arbete av kardinalkorken i ett försök att vederlägga en så fjuttig skribent som lilla jag som likväl fick fram det som skulle fram - ja jag lyckades - så nu kan ni iaf inte längre ljuga om den detaljen huruvida Ebba skrev att JB var dömd för sexbrott mot minderårig eller endast att han var tidigare dömd utan att omnämna vilket brott han hade begått. Så korkat gjort av er alla - ja ni vet vilka jag avser.....eller ni kanske ska förneka även det vilken sorglig å anskrämlig skara Ebba-dyrkare ni är - ja och ovanligt storkorkade.
Senast redigerad av kubun 2021-05-30 kl. 20:56.
2021-05-30, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananias
Du kör trollvalser du vet mycket väl att Ebba valde att stänga inlägget för icke berörda så du lär inte få något.

Citat:
Ursprungligen postat av Ananias
You made my day
Absolut bästa inlägget på länge..

Det hela blir EXTRA roligt med tanke på att det var DU som skrev detta.

"Du kör trollvalser du vet mycket väl att Ebba valde att stänga inlägget för icke berörda så du lär inte få något."
(FB) Ebba Busch i fastighetsbråk med Esbjörn, 81

2021-05-30, 21:05
Medlem
trngws avatar
Citat:
Oj vilket arbete av kardinalkorken i ett försök att vederlägga en så fjuttig skribent som lilla jag som likväl fick fram det som skulle fram - ja jag lyckades - så nu kan ni iaf inte längre ljuga om den detaljen huruvida Ebba skrev att JB var dömd för sexbrott mot minderårig eller endast att han var tidigare dömd utan att omnämna vilket brott han hade begått. Så korkat gjort av er alla - ja ni vet vilka jag avser.....eller ni kanske ska förneka även det vilken sorglig å anskrämlig skara Ebba-dyrkare ni är - ja och ovanligt storkorkade.

"ja jag lyckades", jösses vilken grandios självbild du har ...

Infon har funnits där hela tiden och du har upprepade gånger blivit källhänvisad dit. Till skillnad mot flera av oss andra här i tråden som faktiskt bidrar med information, så lyckades du inte med någonting annat än att till sist läsa det som varit känt i flera månader. Extremt beklämmande att det skulle vara så svårt för dig.

Jag har inte ljugit om någonting. Det är du som ljuger som påstår något sådant!

Narcissistik "kardinalkork" är det du det?
2021-05-30, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Av samma anledning som Ebbas ombud, precis som jag antydde i mitt förra inlägg. Fattade du verkligen inte det?
Men varför ska ombud i en tvist vägra tala med pressen? Var hittar du instruktioner eller stöd för din åsikt kring det? Det är snarare något du själv hittat på, på din lilla kammare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in