Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Du har då tydligen inte tittat själv.
Gå in på hennes facebook och leta rätt på hennes uttalande mot Binninge nu....
Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Nej, hur skulle jag kunna göra det om det inte finns där längre tillgängligt för offentligheten? Ser det där som ett försök att få mig till ett fruktlöst letande. Jag har ju en gång läst det och jag har för mig att jag t.o.m. sparade skärmbilder av det som jag nu tyvärr nyligen raderat.
Nåja, jag tar detta undanhållande av dokumentet av er som samlat på allt annat material i saken som att det stämmer att det är ett uttalande av Ebba som är att betrakta som grovt förtal. Vi får snart se om åklagaren anser det går att styrka i en rättegång.
Jag tror det blir nerlagt. Någon som vet vilken åklagare som har ärendet på sitt bord?
Man måste skedmata er med fakta som man gör med små bebisar, ni ska inte diskutera med vuxna om ni inte ens kan söka fram relevanta underlag för diskussionen. Att vara faktaresistent är ett handikapp, men att inte ens kunna söka fram information som finns tillgänglig för var och en är ren och skär obegåvning.
Manual för dummies:
Viktigt, läs hela manualen innan start.
1. Klicka på länken längst ner i detta inlägg.
2. Läs inlägget som länken leder till.
3. Bli nu inte upprörd för att det ni söker inte syns i texten utan andas in ett djupt andetag och lugna ner nerverna.
4. Klicka på de tre punkterna bredvid Ebba Busch namn.
5. Läs under ”Visa redigeringshistorik”, det är ett jättesvårt ord, men det betyder att även om man ändrar eller raderar något i ett inlägg så finns det ursprungliga sparat.
6. Skriv nu 1000 nya inlägg om hur ni har förlåtit Johann Binninge hans våldtäktsförsök och barnmisshandel för att det var jättelänge sedan och han nästan har sonat sitt straff.
https://www.facebook.com/buschebba/posts/4005849249434460/