Citat:
Ursprungligen postat av
nova68
Inlägget finns ju publicerat här i tråden!
Hela inlägget både original och det senare censurerade finns på Expressens hemsida.
För mig finns även på Aftonbladets hemsida.
Givetvis finns det med i Binninges egen pressrelease, om att han anmält Ebba.
Sök och du skola finna!
behöver inte det numer då Armstark varit så duktig och hjälpt trådens debattörer med det - trådens bästa inlägg någonsin kommenterade Ananias och det är bara att instämma i lovorden
här>>> (FB) Ebba Busch i fastighetsbråk med Esbjörn, 81
bevis på att Ebba, trots att de här av många förnekades, har omnämnt JB som dömd sexförbrytare mot minderårig
Aj, ser nu att det är den redigerade versionen - ok - det var alltså därför Armstark var så beredvillig. Jag trodde Garry74 hade sett det i Armstarks länkade Ebba-FB-inlägg - han visste det alltså sen innan ja ja sanningen kommer alltid fram till slut
Ja just ja nu ser jag ju -
finns i redigeringshistoriken (de 3 prickarna uppe till höger i hennes inlägg)

hon skulle ju ha tagit bort hela och sen lagt in den redigerade på nytt - då hade det inte gått att se vad hon raderat - se vad jag lärt mig - tack Armstark
Det följande är det Ebba raderat från sin Facebook och som hon är brottsmisstänkt för att grovt ha förtalat denne jurist nämligen Johan Binninge
En av de personer som har synpunkter på Esbjörns försäljning, vi kan kalla henne Y, har kontakt med en jurist och han anlitas under hösten. Han arbetar inte under titeln advokat, han är tidigare i hovrätt dömd till fängelse för sexuella övergrepp på minderårig. Han har engagerat sig i flera fall med misstänkta våldtäktsmän och även i fallet runt Julian Assange. Han nolltaxerade senast kända beskattningsår.